3000+ topic deel 35!!
zaterdag 20 februari 2010 om 12:35
Deel 35 alweer! Onvoorstelbaar dat er in 5 maanden tijd 34 delen zijn volgekletst. 34 delen zijn meer dan 100.000 postings!!
Iedereen weer veel plezier met dit nieuwe deel!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
Eén waarschuwing voor nieuwe meeschrijvers:
LET OP, VERSLAVEND TOPIC!
dinsdag 23 februari 2010 om 22:03
dinsdag 23 februari 2010 om 22:04
quote:chocolover schreef op 23 februari 2010 @ 22:00:
Bloempie, je hebt een spelfaud in je motto! een e teveel in tweede woord!
Dat is wel ernstig, vooral omdat ik er al een paar weken mee 'rondloop' Je bent de eerste die er wat van zegt 't ziet!
Ik ga 't meteen aanpassen, dit kan natuurlijk niet als juf.
En dweilen is stom en saai, zo!
Bloempie, je hebt een spelfaud in je motto! een e teveel in tweede woord!
Dat is wel ernstig, vooral omdat ik er al een paar weken mee 'rondloop' Je bent de eerste die er wat van zegt 't ziet!
Ik ga 't meteen aanpassen, dit kan natuurlijk niet als juf.
En dweilen is stom en saai, zo!
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
dinsdag 23 februari 2010 om 22:05
quote:AnneRoos74 schreef op 23 februari 2010 @ 22:03:
allemaal
Ik zit schaatsen te kijken, eindelijk niet midden in de nacht. Maar zo tussen het dweilen door kom ik even hier kijken.
Lizzy welkom Ik ben Anne Roos. (Ik kort je naam maar meteen af, als je dat niet erg vind)En we noemen haar Anne, jij mag ook meteen afkorten hoor
allemaal
Ik zit schaatsen te kijken, eindelijk niet midden in de nacht. Maar zo tussen het dweilen door kom ik even hier kijken.
Lizzy welkom Ik ben Anne Roos. (Ik kort je naam maar meteen af, als je dat niet erg vind)En we noemen haar Anne, jij mag ook meteen afkorten hoor
dinsdag 23 februari 2010 om 22:07
Ok. Met auto van Werper naar plek van bestemming (zodat hij mijn auto naar de garage kan brengen), dan weer terug naar andere bestemming in de auto met collega, auto van Werper blijft op plek van bestemming, dan eind van de middag met de trein en bus naar plek van bestemming, meeten, auto zoeken en naar huis!
En mijn dag begint morgen al om 8 uur!
Het is te hopen dat jullie heel erg leuk zijn!
En mijn dag begint morgen al om 8 uur!
Het is te hopen dat jullie heel erg leuk zijn!