3000+ topic deel 35!!
zaterdag 20 februari 2010 om 12:35
Deel 35 alweer! Onvoorstelbaar dat er in 5 maanden tijd 34 delen zijn volgekletst. 34 delen zijn meer dan 100.000 postings!!
Iedereen weer veel plezier met dit nieuwe deel!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
Eén waarschuwing voor nieuwe meeschrijvers:
LET OP, VERSLAVEND TOPIC!
dinsdag 23 februari 2010 om 22:30
dank jullie maar ik ben echt huilie
Zeg dan dat je niet wilt, zeg het dan! Weet ik ook waar ik aan toe ben!
Heb de knoop wel doorgehakt voor mezelf.
Ga hem morgen bellen (eens kijken of hij opneemt) om even duidelijk te maken hoe de vork in de steel zit, dat ik hier niet van gediend ben. Zeg me dan eerlijk hoe de vork in de steel zit, even reageren is toch niet zo moeilijk?
Ben geneigd om hem nog een sms te sturen of nu te bellen, maar das niet handig. dan hoort ie mn huilie stem
Ben gewoon echt ff niet vrolijk, sorry... ga binnenkort weer alle aandacht aan jullie geven Nu even ego... sorry...
Zeg dan dat je niet wilt, zeg het dan! Weet ik ook waar ik aan toe ben!
Heb de knoop wel doorgehakt voor mezelf.
Ga hem morgen bellen (eens kijken of hij opneemt) om even duidelijk te maken hoe de vork in de steel zit, dat ik hier niet van gediend ben. Zeg me dan eerlijk hoe de vork in de steel zit, even reageren is toch niet zo moeilijk?
Ben geneigd om hem nog een sms te sturen of nu te bellen, maar das niet handig. dan hoort ie mn huilie stem
Ben gewoon echt ff niet vrolijk, sorry... ga binnenkort weer alle aandacht aan jullie geven Nu even ego... sorry...
dinsdag 23 februari 2010 om 22:30
quote:piba schreef op 23 februari 2010 @ 22:28:
liefies, ik ga alvast tanden poetsen en mijn pyjamaatje aantrekken om zo meteen nog even de rit van Sven te kunnen bekijken, ben dus even weg... (IBI, speciaal voor jou!)
shit, ga het niet meer halen, dan maar na Sven's rit...
IBI: ben er dus nog steeds...
liefies, ik ga alvast tanden poetsen en mijn pyjamaatje aantrekken om zo meteen nog even de rit van Sven te kunnen bekijken, ben dus even weg... (IBI, speciaal voor jou!)
shit, ga het niet meer halen, dan maar na Sven's rit...
IBI: ben er dus nog steeds...