Moderator Mode & Beauty
maandag 26 mei 2008 om 23:43
Beste forummers,
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 25 januari 2010 om 22:00
Rogue, ik denk dat je link naar een topic ging dat ik net al verwijderd heb, over permanente make-up. Het is inderdaad niet de bedoeling vakmensen hier te bespreken, in goede of slechte zin.
woensdag 27 januari 2010 om 00:09
Het topic 'goede piercer gezocht in de randstad' is verwijderd. het roept teveel reclame op.
Starshine, ik ga kijken en bewerken, merci!
Starshine, ik ga kijken en bewerken, merci!
woensdag 27 januari 2010 om 23:38
Schravelvot, ik heb een reactie bewerkt, volgens mij doel je op die reactie?
Starshine, ik heb actie ondernomen, bedankt voor het melden!
Starshine, ik heb actie ondernomen, bedankt voor het melden!
donderdag 28 januari 2010 om 21:00
Dank, ik ga het verplaatsen!
maandag 1 februari 2010 om 00:09
Inkie heeft inmiddels mail.