Help, romantisch avondje vanavond!! ;)

24-02-2010 08:21 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik heb jullie hulp nodig... Ik heb sinds 2 maanden een relatie met een mega leuke jongen... Hij is 23 ik 27 en ik ben moeder van een jongetje van 3,5... maar goed... Vanavond komt hij langs en ik wil iets speciaals doen... Iets uitdagends en sexy's... maar vind zoiets altijd vet spannend. Zeker als ik iemand net ken hahah.. Mijn kindje is logeren... Dus we zijn lekker samen... hij komt na het eten uurtje of 8..

Ik heb zelf wel het idee om overal boven kaarsjes aan te doen, iets sexy's aan te trekken en hem heerlijk te masseren ofzow... maar ben nogal onzeker daarover hahaha dus mss als jullie ideetjes hebben dat die avond voor mij wat zekerder word!!

kusss
Niet zo zenuwachtig giebelen in ieder geval. En die kaarsen zou ik nog niet om 8 uur aandoen. Of je moet m gelijk mee willen sleuren naar boven voor een goede beurt....

Neem een borrel van te voren om je zenuwen wat onder bedwang te houden ofzoW
Valdispert
Is het trouwens die profvoetballer waar je het over hebt? Las net een ander topic van je. Daarin vertel je dat je erg down was afgelopen periode, ook omdat iedereen om je heen relaties heeft enzo. Heb je wel de tijd genomen om hem goed te leren kennen, en de kans gegeven om iets op te bouwen? Is dayt ook je doel, iets opbouwen?

Anders zou ik toch echt de massages en sexy outfitjes achterwege laten en er gewoon een ontspannende avond van maken. Mocht het er dan toch van komen, prima! Maar als jij als een stoeipoes met kaarsen aan en massageolie in je hand klaarzit weet ik niet of hij daar blij van wordt....
quote:Kim1205 schreef op 24 februari 2010 @ 09:56:

Maar als jij als een stoeipoes met kaarsen aan en massageolie in je hand klaarzit weet ik niet of hij daar blij van wordt....Er zullen maar heel weinig mannen zijn die daar niet blij van worden, schat ik in.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hoi Kim!! ;)

Neej mijn profvoetballer ben ik helemaal mee gestopt!! ;) Ik schoot daar niks mee op en nu heb ik iemand ontmoet waar het gewoon echt mee klikt... het gaat niet om de sex we daten gewoon en zijn echt vrienden (we kennen elkaar ook al superlang) maar ik wilde vanavond gewoon iets speciaals doen.. iets spannends omdat hij dat juist super vind spanning.. Daar heeft ie het altijd over... En ook!! omdat hij standaard dingen niet leuk vind maar mijn kind logeert altijd op woensdag, en elke woensdag kijken wij film bij mij !! dus nu wilde ik hem lokken voor een filmpje!! ;) maar hem verrassen met iets anders...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 februari 2010 @ 09:59:

[...]

Er zullen maar heel weinig mannen zijn die daar niet blij van worden, schat ik in.HAHHAHA INDERDAAD... ;) maar snap wel wat Kim bedoelt die heeft denk ik iets van vorige mannen van mij waren alleen voor de sex vaak :s en nu moet ik het dan mss iets anders aanpakken!
Snap ik BGB, maar gezien het andere topic van TO, als ze iets wilt opbouwen met vriendje, denk ik dat ze het mischien anders aan moet pakken....
quote:Lennon schreef op 24 februari 2010 @ 10:08:

Hoi Kim!! ;)

Neej mijn profvoetballer ben ik helemaal mee gestopt!! ;) Ik schoot daar niks mee op en nu heb ik iemand ontmoet waar het gewoon echt mee klikt... het gaat niet om de sex we daten gewoon en zijn echt vrienden (we kennen elkaar ook al superlang) maar ik wilde vanavond gewoon iets speciaals doen.. iets spannends omdat hij dat juist super vind spanning.. Daar heeft ie het altijd over... En ook!! omdat hij standaard dingen niet leuk vind maar mijn kind logeert altijd op woensdag, en elke woensdag kijken wij film bij mij !! dus nu wilde ik hem lokken voor een filmpje!! ;) maar hem verrassen met iets anders...Kijk, dat werpt ander licht op de zaak... jullie kennen elkaar al heel lang, en blijkbaar voelen jullie ook al veel voor elkaar. (en weet je waar je aan toe bent...) In dat geval, maak er een leuke avond van!
quote:Lennon schreef op 24 februari 2010 @ 10:08:

Neej mijn profvoetballer ben ik helemaal mee gestopt!! ;)Groot gelijk, voor je het weet ben je alles kwijt... (kandelaren, 10 gastendoekjes, citruspers, sapcentrifuges, dekenkisten, kunstbloemen van ¤2000,-, alles weg!)
hahahhahahahhaha..... Inderdaad!!! ;)
quote:Kim1205 schreef op 24 februari 2010 @ 10:14:

[...]

Groot gelijk, voor je het weet ben je alles kwijt... (kandelaren, 10 gastendoekjes, citruspers, sapcentrifuges, dekenkisten, kunstbloemen van ¤2000,-, alles weg!)

(sorry voor de totaal niet nuttige bijdrage verder)
Je hebt nu iemand ontmoet die je al heel lang kent?

Wow... da's knap!
ja dat klinkt inderdaad erg apart.. hahah

we kennen elkaar omdattie voetbalde met mijn broertje, hebben elkaar toen een aantal jaar niet gezien en pas weer 'ontmoet' en opnieuw leren kennen hahahah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven