valse hoop en ontrouw

24-02-2010 14:34 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen ik ben een vrouw van 26 jaar en tot over dr oren verliefd op jongen van 17 die nu 2maanden bezet is,maar ontrouw is.

Het begon allemaal in september 2009.Ik leerde hem kennen via datingsite (me 7jaar relatie was net uit).was intens verdrietig.Later volgde ook nog eens me ontslag.Toen leerde ik hem kennen.Hij wilde me helpen en had alles voor me over.Hij zei we komen er wel en je hebt er misschien moeite mee dat ik zo jong ben,maar word altijd ouder geschat hoor.Hij wilde me heel graag ontmoeten.Sprak hem elke dag op msn.We belde. maar in 1e instantie wilde ik niet afspreken,want vond hem veel te jong.Maar kwam zo volwassen over dus gaf hem een kans.

Dus in december hadden we afgesproken en hadden.Was een topdate. Ik had gevoelens voor hem en hij ook voor mij ZEI DIE.Hij was ook verliefd.Later hoorde ik week niks van hem en dat maakte mij onzeker.Dus smste ik en hij kwam weer online.Ik happy,vroeg waarom die tijd niks had laten horen.Hij zei druk met werk.jaja.Daarna weer week niks.Een week later komt ie online staat er in zijn msn naam t loves c.Dus ik stuurde sms nou snap ik het waarom ik tijd niks hoorde.Veel geluk met c.Jammer dat ik niet dat meisje ben maar wij blijven wel chatmaatjes.Kreeg ik sms terug ok dank je maar je komt toch nog wel bij me slapen als me ouders op vakantie zijn he?Ik in love stuurde als jij dat wil zei hij graag.Vervolgens tijdens zn relatie belde hij mij foonsex gehad.Hij masturbeerde voor mij op de cam.Ik dacht je heb vriendin,maar was zooo verliefd.Hij weer op msn en toen weer tijd niet.ik probeerde hem te vergeten hoe pijn het ook deed.Later zocht hij weer toenadering en vroeg kom je morgen bij me thuis langs?Ik dacht waarom ook niet was nog steeds in love.Weer van alles gedaan maar niet het.Hij vroeg

ben morgen vroeg klaar kom je dan weer?Ik zei tuurlijk kom ik.Ik 's ochtends gesmst of het doorging geen reactie.Dacht hij belt wel als ik in centrum ben dus stapte op de bus.geen gehoor.Ik had voor jan lul uur gereist.Ik kreeg hem niet te pakken en sms reageerde hij niet op ik was zooo boos.Stuurde allemaal smsen dat ze vriendin beter verdiend dan hij en als hij met mij vreemd kan gaan doet hij het met anderen ook.Dus ging hem testen had vriendinnen van mij gevraagd om hem op die datingsite te benaderen en op msn toe te voegen en dat is gebeurd.Andere msn dan dat ik had trouwens en zn vriendin ook denk.Ja hoor hij wilde ook dolgraag met me vriendin afspreken.Toen heeft mijn vriendin alles aan die vriendin van hem verteld.Wat er gebeurt was tussen hem en mij.DIE VRIENDIN GELOOFT HET NIET.naief meisje van 17 met flinke oogkleppen op.Vervolgens denk ik ik ben in love van hem maar moet hem vergeten.Dacht 1 sms dus stuurde ik weet dat je niet monogaam bent dus als je zin heb hoor ik wel van je.Hij wilde me rooster weten wanneer ik kon.Dus zei morgen ik zei kom je dan naar mij zei die nee je komt maar hierheen.Toen stuurde ik zometeen kom ik weer voor jan lul.toen vanaf zaterdag niks meer gehoord.Dat doet heel veel pijn.Hij was vorig jaar nog zooo lief en nu is het gewoon een puber zonder hart.Hebben jullie tips hoe ik hiermee om moet gaan?

Ik krijg hem maar niet uit me hoofd en dat is heel klote.Ik ben echt de controle over mezelf kwijt.Heb dit nooit meegemaakt.Hopelijk komt zijn vriendin er gauw genoeg achter hoe hij werkelijk is,want dit verdiend zij ook niet.
quote:suus0105 schreef op 24 februari 2010 @ 15:00:

[...]

Ja, dan ben je altijd benieuwd hoe het rapport er deze keer weer uit ziet Haar schoolrapport, bedoel je?
quote:Artemis schreef op 24 februari 2010 @ 15:01:

[...]

Haar schoolrapport, bedoel je?Hihi
quote:Artemis schreef op 24 februari 2010 @ 15:01:

[...]

Haar schoolrapport, bedoel je?
Nee echt?
Nou die zag er prima uit hoor dank je.Het was ook heel lang verhaal natuurlijk.Iedereen heeft wel eens zijn mindere perioden toch.Ik voel me gewoon diep in de zeik genomen en hoopte op steun van jullie,maar dat hoef ik blijkbaar niet te verwachten.quote:brocoli schreef op 24 februari 2010 @ 15:02:

[...]

Hihi
quote:tammylove26 schreef op 24 februari 2010 @ 15:09:

Nou die zag er prima uit hoor dank je.Het was ook heel lang verhaal natuurlijk.Iedereen heeft wel eens zijn mindere perioden toch.Ik voel me gewoon diep in de zeik genomen en hoopte op steun van jullie,maar dat hoef ik blijkbaar niet te verwachten.

[...]

Het spijt me hoor. Maar je verhaal was zo kinderlijk geschreven en het verhaal zo ie zo very hard to believe.

Nou die zag er prima uit hoor dank je.Het was ook heel lang verhaal natuurlijk.Iedereen heeft wel eens zijn mindere perioden toch.Ik voel me gewoon diep in de zeik genomen en hoopte op steun van jullie,maar dat hoef ik blijkbaar niet te verwachten.

[...]

Waar moeten we je dan precies in steunen? In het feit dat je het aanknoopt met een kind? Ik weet het niet hoor, dat lijkt me nou niet bepaald iets waar wij als volwassenen bijzonder veel begrip voor op zouden moeten brengen.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?

[...]

Ja, Tammy? Zag je schoolrapport er weer prima uit? Zakgeldverhoging en alles?

Het gaat mij er niet om dat het een heel lang verhaal is (overigens, een juiste interpunctie en correct taalgebruik zou je niet misstaan), het is gewoon dat ik je niet geloof.

Succes verder ermee.
anoniem_55143 wijzigde dit bericht op 24-02-2010 15:13
Reden: Okee, zonder plaatje.
% gewijzigd
Jij bent 26 en hij vraagt naar je rooster?!

Hoe vaak ben jij blijven zitten?!
Jee jij neemt de term toyboy wel erg letterlijk, dat kind speelt bij wijze van nog met speelgoed.
Jullie hadden seks gehad maar niet het? En jij bent 26?
Je zou toch denken dat mensen van 26 jaar meer verstand hebben

hoopte op steun van jullie,maar dat hoef ik blijkbaar niet te verwachten.

[...]

Als je de reacties (op je beide topics) nog eens doorleest, zul je zien dat er wel degelijk goede adviezen tussen staan.
Daarom zeg ik. Ik geloof gewoonweg niet dat zij 26 is. Een rooster, algemeen taalgebruik, geen interpuncties, zichzelf tegenspreken.

En Star....:-)
Nee echt?
waarom zou je me niet geloven is echt gebeurd hoorquote:Artemis schreef op 24 februari 2010 @ 15:11:

[...]

Ja, Tammy? Zag je schoolrapport er weer prima uit? Zakgeldverhoging en alles?

Het gaat mij er niet om dat het een heel lang verhaal is (overigens, een juiste interpunctie en correct taalgebruik zou je niet misstaan), het is gewoon dat ik je niet geloof.

Succes verder ermee.
Je bent een vrouw van 26 (zeg je....). Gedraag je daar ook naar en laat de schoolbroekies voor wat ze zijn. Als zijn ouders kwaad willen, ga je nog op voor sex met een minderjarige ook.....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
ik ben echt 26 maar door de liefde de weg kwijt en lijk ik verliefde puber van 16 jaquote:suus0105 schreef op 24 februari 2010 @ 15:17:

Daarom zeg ik. Ik geloof gewoonweg niet dat zij 26 is. Een rooster, algemeen taalgebruik, geen interpuncties, zichzelf tegenspreken.

En Star....:-)
Wat voor school doe je Tammy?
Sjongejongejonge zeg.
Ik heb mijn uiterste best gedaan, mij in jouw probleem te verdiepen.

Echter sorry, het is mij niet gelukt.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:tammylove26 schreef op 24 februari 2010 @ 15:18:

waarom zou je me niet geloven is echt gebeurd hoor

[...]

Vanwege je taalgebruik, moppie. Als je een een werkstuk voor school moet maken, gebruik je dan wel de spellingscontrole? Anders krijg je een onvoldoende hoor.
nee met het feit hoe ik behandeld ben valse hoop en hij nu me keihard laat vallen en dat hij nou net 17 is is echt een flinke minpunt jaquote:Chryssa schreef op 24 februari 2010 @ 15:11:

[...]

Waar moeten we je dan precies in steunen? In het feit dat je het aanknoopt met een kind? Ik weet het niet hoor, dat lijkt me nou niet bepaald iets waar wij als volwassenen bijzonder veel begrip voor op zouden moeten brengen.
Wat wil je nu precies?
Dus je wil gewoon horen dat het een bokkelul is.

Nou vooruit, wat een bokkelul zeg
quote:tammylove26 schreef op 24 februari 2010 @ 15:22:

nee met het feit hoe ik behandeld ben valse hoop en hij nu me keihard laat vallen en dat hij nou net 17 is is echt een flinke minpunt ja

[...]

Maar wat wil je horen?

Dat hij een eikel is?

Dat jij te beklagen bent en moeten we meehuilen met je droeve vrouwenlot?

Of wil je echt advies?

Zeg het maar.
quote:tammylove26 schreef op 24 februari 2010 @ 15:22:

nee met het feit hoe ik behandeld ben valse hoop

[...]

Hoezo valse hoop? Je wist toch dat hij een vriendin had? En je wist toch dat het een puberjochie was?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven