valse hoop en ontrouw

24-02-2010 14:34 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen ik ben een vrouw van 26 jaar en tot over dr oren verliefd op jongen van 17 die nu 2maanden bezet is,maar ontrouw is.

Het begon allemaal in september 2009.Ik leerde hem kennen via datingsite (me 7jaar relatie was net uit).was intens verdrietig.Later volgde ook nog eens me ontslag.Toen leerde ik hem kennen.Hij wilde me helpen en had alles voor me over.Hij zei we komen er wel en je hebt er misschien moeite mee dat ik zo jong ben,maar word altijd ouder geschat hoor.Hij wilde me heel graag ontmoeten.Sprak hem elke dag op msn.We belde. maar in 1e instantie wilde ik niet afspreken,want vond hem veel te jong.Maar kwam zo volwassen over dus gaf hem een kans.

Dus in december hadden we afgesproken en hadden.Was een topdate. Ik had gevoelens voor hem en hij ook voor mij ZEI DIE.Hij was ook verliefd.Later hoorde ik week niks van hem en dat maakte mij onzeker.Dus smste ik en hij kwam weer online.Ik happy,vroeg waarom die tijd niks had laten horen.Hij zei druk met werk.jaja.Daarna weer week niks.Een week later komt ie online staat er in zijn msn naam t loves c.Dus ik stuurde sms nou snap ik het waarom ik tijd niks hoorde.Veel geluk met c.Jammer dat ik niet dat meisje ben maar wij blijven wel chatmaatjes.Kreeg ik sms terug ok dank je maar je komt toch nog wel bij me slapen als me ouders op vakantie zijn he?Ik in love stuurde als jij dat wil zei hij graag.Vervolgens tijdens zn relatie belde hij mij foonsex gehad.Hij masturbeerde voor mij op de cam.Ik dacht je heb vriendin,maar was zooo verliefd.Hij weer op msn en toen weer tijd niet.ik probeerde hem te vergeten hoe pijn het ook deed.Later zocht hij weer toenadering en vroeg kom je morgen bij me thuis langs?Ik dacht waarom ook niet was nog steeds in love.Weer van alles gedaan maar niet het.Hij vroeg

ben morgen vroeg klaar kom je dan weer?Ik zei tuurlijk kom ik.Ik 's ochtends gesmst of het doorging geen reactie.Dacht hij belt wel als ik in centrum ben dus stapte op de bus.geen gehoor.Ik had voor jan lul uur gereist.Ik kreeg hem niet te pakken en sms reageerde hij niet op ik was zooo boos.Stuurde allemaal smsen dat ze vriendin beter verdiend dan hij en als hij met mij vreemd kan gaan doet hij het met anderen ook.Dus ging hem testen had vriendinnen van mij gevraagd om hem op die datingsite te benaderen en op msn toe te voegen en dat is gebeurd.Andere msn dan dat ik had trouwens en zn vriendin ook denk.Ja hoor hij wilde ook dolgraag met me vriendin afspreken.Toen heeft mijn vriendin alles aan die vriendin van hem verteld.Wat er gebeurt was tussen hem en mij.DIE VRIENDIN GELOOFT HET NIET.naief meisje van 17 met flinke oogkleppen op.Vervolgens denk ik ik ben in love van hem maar moet hem vergeten.Dacht 1 sms dus stuurde ik weet dat je niet monogaam bent dus als je zin heb hoor ik wel van je.Hij wilde me rooster weten wanneer ik kon.Dus zei morgen ik zei kom je dan naar mij zei die nee je komt maar hierheen.Toen stuurde ik zometeen kom ik weer voor jan lul.toen vanaf zaterdag niks meer gehoord.Dat doet heel veel pijn.Hij was vorig jaar nog zooo lief en nu is het gewoon een puber zonder hart.Hebben jullie tips hoe ik hiermee om moet gaan?

Ik krijg hem maar niet uit me hoofd en dat is heel klote.Ik ben echt de controle over mezelf kwijt.Heb dit nooit meegemaakt.Hopelijk komt zijn vriendin er gauw genoeg achter hoe hij werkelijk is,want dit verdiend zij ook niet.
quote:tammylove26 schreef op 24 februari 2010 @ 15:50:

weet je wat ik echt niet begrijp dat jullie zo respectloos doen.als hij 18 was geweest hadden jullie niet zo moeilijk gedaan.Ik wilde expres niet met hem naar bed omdat ik weet dat ik dan strafbaar ben ja.Dus jullie kunnen wel allemaal lullige dingen over me schrijven en zeggen dat ik dom ben enzo.Als jullie in zelfde schuitje zouden zitten piepen jullie wel anders.Ik heb genoeg meegemaakt in me leven en kan heel volwassen zijn.Mijn volwassenheid laat me nu in de steek ja.

Tammy, ik ben een volwassen vrouw. Ik zou nooit in een situatie komen dat ik verliefd wordt op een minderjarig iemand. Dat gebeurt me namelijk gewoon niet. Ik hoef dus niet anders te piepen omdat ik handel zoals jij had MOETEN handelen.

Ook als je man was geweest en het ging over een meisje van 17. Wat zeg ik, als ik haar moeder was had ik je door de PC heengeTROKKEN! Mijn zoon wordt volgend jaar 17, het idee dat hij dit bij wijze van zou zijn doet me gewoon kokhalzen.

Je bent enorm labiel.

weet je wat ik echt niet begrijp dat jullie zo respectloos doen.als hij 18 was geweest hadden jullie niet zo moeilijk gedaan.Ik wilde expres niet met hem naar bed omdat ik weet dat ik dan strafbaar ben ja.Dus jullie kunnen wel allemaal lullige dingen over me schrijven en zeggen dat ik dom ben enzo.Als jullie in zelfde schuitje zouden zitten piepen jullie wel anders.Ik heb genoeg meegemaakt in me leven en kan heel volwassen zijn.Mijn volwassenheid laat me nu in de steek ja.Dat denk jij. Als hij 18 was geweest en jij 26 was het net zo sneu.
quote:eleonora schreef op 24 februari 2010 @ 15:43:

[...]

Wat kunnen we zeggen?

Het enige wat ik kan bedenken is; uithuilen, zijn MSN, GSM enzovoort wissen en een paar avonden chocola eten en vrouwenseries kijken op de bank.

En dan voorál verder gaan met je leven en je niet meer laten inpalmen door jongens die er meerdere vrouwen op nahouden.O, Leo had het ook al gezegd. En ik dacht nog wel dat ik het helemaal zelf bedacht had.

weet je wat ik echt niet begrijp dat jullie zo respectloos doen.als hij 18 was geweest hadden jullie niet zo moeilijk gedaan.Ik wilde expres niet met hem naar bed omdat ik weet dat ik dan strafbaar ben ja.Dus jullie kunnen wel allemaal lullige dingen over me schrijven en zeggen dat ik dom ben enzo.Als jullie in zelfde schuitje zouden zitten piepen jullie wel anders.Ik heb genoeg meegemaakt in me leven en kan heel volwassen zijn.Mijn volwassenheid laat me nu in de steek ja.

Als 'ie 18 was geweest, had ik het net zo belachelijk gevonden. Want dan was het net zo goed nog een kind geweest. En ik denk niet dat wij in 'hetzelfde schuitje' als jij terecht zouden komen, aangezien er hier waarschijnlijk niemand is die erg warm wordt van een puber.

Het is echt onzin om te zeggen dat je 'volwassenheid je in de steek laat'. Daarmee suggereer je dat alle ratio je ontgaat, wat natuurlijk volslagen belachelijk is. Je bent toch een volwassen vrouw, je hebt toch hersens? Gebruik ze dan ook. Ja, liefde kan soms blind maken, maar je bent er nog altijd zelf bij. Schuif niet al je verantwoordelijkheid af op je 'verliefdheid', zeg.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Wat ik zei Tammy reken er maar niet op
Tammy je MOET die jongen gewoon proberen uit je hoofd te zetten.
quote:Mamasaar schreef op 24 februari 2010 @ 15:53:

[...]

Kind, we zouden wel oppassen om in datzelfde bootje te belanden. Stel je niet aan en neem verantwoordelijkheid.

Grien-iezer zou mijn moeder tegen je zeggen.Nou een lekker jong ding met het uithoudingsvermogen van Sven Kramer, mwa, aanlokkelijk

Voor de zoveelste keer:

Wát wil je horen van ons?

Dat je verdriet hebt is me duidelijk maar nu?

Ik neem toch aan dat je je niet als deurmat gaat laten gebruiken verder?

Neem geen genoegen met die positie. Op den duur ga je zelf geloven dat liggend op de grond met zijn voetstappen op je rug de enige plek is die goed genoeg is voor jou.

Zie je zelf niet in dat je dit niet moet wíllen?

als hij 18 was geweest hadden jullie niet zo moeilijk gedaan..Egwel.
quote:korenwolf schreef op 24 februari 2010 @ 15:54:

[...]

O, Leo had het ook al gezegd. En ik dacht nog wel dat ik het helemaal zelf bedacht had. Jammer joh, volgende keer laat ik je winnen......
quote:Star schreef op 24 februari 2010 @ 15:56:

[...]

Nou een lekker jong ding met het uithoudingsvermogen van Sven Kramer, mwa, aanlokkelijk maar toch ben je een trut, ik moet er niet aan denken... *aan uithoudingsvermogen en zo )
Ja, dat vind ik echt.

[...]

Nou een lekker jong ding met het uithoudingsvermogen van Sven Kramer, mwa, aanlokkelijk

Ze hebben echt wel uithoudingsvermogen, het is alleen zo jammer dat ze na 7 halen en/of 6 minuten klaar zijn, of denken dat ze klaar zijn ;)

En zelfs al zouden ze meermaals achter mekaar kunnen, ik zit echt niet te wachten op de 7 x 6 minuten wisselslag ;)

Je hebt er dus zo weinig aan
quote:Oriane schreef op 24 februari 2010 @ 15:58:

[...]

Ze hebben echt wel uithoudingsvermogen, het is alleen zo jammer dat ze na 7 halen en/of 6 minuten klaar zijn, of denken dat ze klaar zijn ;)

En zelfs al zouden ze meermaals achter mekaar kunnen, ik zit echt niet te wachten op de 7 x 6 minuten wisselslag ;)

Je hebt er dus zo weinig aanAch, als je nog op school zit kan dat makkelijk. Gewoon, tijdens een tussenuur in het fietsenhok. Ben je ook nog op tijd voor de volgende les.
Nou misschien is hij wel een hele goeie minnaar. En niet na 6 min klaar. Hij heeft genoeg oefening gehad als ik het zo hoor.

[...]

Nou een lekker jong ding met het uithoudingsvermogen van Sven Kramer, mwa, aanlokkelijk Nou ja, op Sven zou ik het wel kunnen, maar ja, die is dan ook 23 en geen 17.
quote:Oriane schreef op 24 februari 2010 @ 15:58:

[...]

Je hebt er dus zo weinig aan*poef, weg droom*
quote:Mamasaar schreef op 24 februari 2010 @ 15:57:

[...]

maar toch ben je een trut, ik moet er niet aan denken... *aan uithoudingsvermogen en zo )

Ik heb genoeg meegemaakt in me leven en kan heel volwassen zijn.Mijn volwassenheid laat me nu in de steek ja.Als je genoeg hebt meegemaakt, dan snap je zelf toch ook wel dat dit helemaal nergens over gaat? Ja, een jongetje dat jou een paar maanden geleden leuk vond en nu weer niet. Jammer maar geen drama.
Ik zie het alweer, niks meer aan te doen, aan dit topic, hopeloos verloren.

Ik ga de keukenvloer maar eens dweilen...

Zet 'm op Tammy!
ik heb zelf geen cam.Hij kwam op cam en heb hem nergens aan toe gezet.Hij vroeg wil je me zien?Zei ik ja is goed en toen zat hij te rukken.jullie maken het groter dan dat het is.Ja ga zeker met me tijd mee ja lijk wel Patricia Paay nou goedquote:Chryssa schreef op 24 februari 2010 @ 15:52:

Oh, en over dat webcammen: weet je wel zeker dat jullie cybersex-praktijken nu niet zijn hele school rondgaan? Je weet toch hopelijk wel dat het nooit zo verstandig is om je voor een camera te betasten voor iemand die je nauwelijks kent? Grote kans dat zijn puisterige vriendjes de grootste lol hebben om jouw digitale escapades.
quote:tammylove26 schreef op 24 februari 2010 @ 16:03:

ik heb zelf geen cam.Hij kwam op cam en heb hem nergens aan toe gezet.Hij vroeg wil je me zien?Zei ik ja is goed en toen zat hij te rukken.jullie maken het groter dan dat het is.Ja ga zeker met me tijd mee ja lijk wel Patricia Paay nou goed

[...]

Zelfs Patricia Paay doet het niet met jongetjes van beneden de 18 hoor....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
quote:eleonora schreef op 24 februari 2010 @ 16:02:

Ik ga de keukenvloer maar eens dweilen...

Damn, dat wou ik net gaan doen! Ben je me weer voor!
Ik zou je de hele straat doorgetrokken hebben als het mijn 17 jarige zoon zou zijn geweest. En je vriendinnen erbij.

Mijn zoon zou hebben kunnen sparen voor een nieuwe pc.

Maar goed, daar heb je niks aan.

Hij zal dan best volwassen klinken maar het blijft natuurlijk een pukkie van 17 die kennelijk tuk is op elke ervaring die die op kan doen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:tammylove26 schreef op 24 februari 2010 @ 16:03:

ik heb zelf geen cam.Hij kwam op cam en heb hem nergens aan toe gezet.Hij vroeg wil je me zien?Zei ik ja is goed en toen zat hij te rukken.jullie maken het groter dan dat het is.Ja ga zeker met me tijd mee ja lijk wel Patricia Paay nou goed

[...]

En waarom was jouw antwoord op zijn indiscrete pubervraag "Ja, is goed"? Vind je dat nou zelf niet een nogal ongepaste reactie? De knul is 17 jaar! 17!!! Jezus, die ga je toch niet aansporen zichzelf af te trekken voor een webcam? Ook al is het zijn initiatief, dan ben jij toch de volwassene in deze situatie en heb jij toch de meeste verantwoordelijkheid? Dan moet jij toch tegen hem zeggen dat 'ie z'n leuter beter in z'n broek kan houden en dat jij van dat soort praktijken niet gediend bent???
Wat heeft hij wat een andere man niet heeft? Interesse?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven