Entertainment alle pijlers

leuke tent in wassenaar

24-02-2010 18:37 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wie weet een leuke tent waar je een biertje/wijntje kan drinken in Wassenaar en waar het ook gezellig druk is? (leeftijd 30+)

In en rond t gooi heb je kroegen waar het altijd druk is, in Wassenaar heb je dit niet echt, of vergis ik me?

Bedankt alvast,

groetjes
Nou las ik toch echt "Leuke vent in wassenaar"

Zou het hengelen al bijna gaan melden bij de engeltjes
Ik heb geen idee eigenlijk, ik denk dat de meeste voor een borrel naar Den Haag gaan boerenkool.
Camping Duinrell
Hi, midden in het "dorp", dus in het centrum is een restaurant dat Broeders heet, daar is het op zaterdagmiddag altijd gezellig druk. En anders is naast dit restaurant een eetcafe/kroeg dat In Oranje heet. Dat is leuk als 30+er om iets te drinken. Daar is het meestal ook druk. Overdag en 's avonds kun je daar lekker eten en na het dinergaat de muziek een paar tandjes harder en wordt het meer een kroeg. Verder is er een kroeg die de Tap heet, ook leuk voor een biertje.

Veel plezier! Een Wassenaarse..
dat klinkt gezellig quiereme
Is het ook, maar eerlijk gezegd ga ik idd ook vaak naar den haag. Als je zelf in Wassenaar woont heb je niet altijd zin om al die zelfde hoofden te zien. haha
Hey Boerenkool, mag ik dan ook gelijk heel brutaal vragen waarom specifiek in Wassenaar? Ga je een weekendje? Of ga je dr wonen? Veel plezier iig!
quote:Maaswater schreef op 24 februari 2010 @ 20:11:

Camping Duinrell neen is nog gesloten tot 1 april
cafe Oranje is wel leuk!
Bedankt! Ik ga zeker iets doen met de tips!

Ik ga er wonen, vandaar.. moet wel een stamkroeg hebben toch?

groetjes
oh leuk wonen daar in wassenaar! ga je in het rooie dorp wonen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven