Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Dezzz: goed nieuws, ben blij voor je.

Heb jullie kippen te eten gegeven en gewassen bemest dus mag ik nu gaan eten...

Als het morgen trouwens nog steeds zo koud is, kan ik wel eens saai m'n vriezer gaan ontdooien (zit veelste veel ijs in).
Zit nu saai schaatsen te kijken...
quote:snjokorn schreef op 23 februari 2010 @ 08:20:

[...]

Ik heb van het weekend een mailtje naar het consulaat gestuurd met de mededeling dat ik van mijn stemrecht gebruik wil maken. Als het goed is krijg ik het stembiljet thuis gestuurd met een heleboel poespas er omheen (saai officieel stuk papier) en een envelop om 't weer terug te sturen naar Den Haag volgens mij....Gaat er saai aan toe. Maar wel fijn dat het zo geregeld is!
quote:steph schreef op 23 februari 2010 @ 16:26:

Dushi, ik mag niet bemesten bij je. Gisteren ook al niet, dat spul is op.Misschien nu weer wel heb al een tijdje weer wat nieuws gezaaid.
quote:snjokorn schreef op 23 februari 2010 @ 21:44:

Zit nu saai schaatsen te kijken...

Ik kijk saai met je mee

Dez wat fijn dat het iets beter gaat met je hoofd. Beterschap en hou je rustig
Saai spannend deze laatste rit zeg.
Saai balen zeg (en dat is netjes uitgedrukt hoor).
Wat ongelooflijk saai he....
Ik ben iig saai voor Bob. Vind het toch wel erg saai voor Sven.
Voor Bob vind ik het mooi dat ie toch nog een saaie bronzen plak heeft gewonnen. Voor Sven vind ik het heel heel saai zuur..
Saaie herkansing over 4 jaar. Saai was het zeker maar gelukkig wel brons voor Bob.
kiekeboe saaierds,weer geen hoofdpijn.hierperdepiephoeraaaaa
Goedemorgen saaie elfenmaisjes!

Wat fijn dat je nu geen hoofdpijn hebt Dez. Doe het rustig aan he, de dag is net begonnen
quote:desteny schreef op 24 februari 2010 @ 09:25:

kiekeboe saaierds,weer geen hoofdpijn.hierperdepiephoeraaaaaHoeraaaa, maar nog even geen elfendansje doen hoor. Over een paar dagen weer.
ik huppel gewoon zachtjes door het huis,dakantochwel??
quote:desteny schreef op 24 februari 2010 @ 14:21:

ik huppel gewoon zachtjes door het huis,dakantochwel??

Heel zachtjes dan én voorzichtig.

Moest je niet vandaag foto's laten maken????
Ja, idd moest je geen scan vandaag laten maken Dez?

Ik ben ook heel saai, heb me verstapt en wat vocht in de knie. Dus zit ik lekker met knie omhoog in saai drukverband. Over een paar dagen zal het wel weer beter gaan.
foto van mn rug moet ik nog ff voor weg.komt er steeds niet van(maar dat gaat gelukkig ook wel goed nu)

en scan is aangevraagd,krijg een oproep daarvoor binnen nu en 4wk. ben wel rond deze tijd erg moe....maar gaat gelukkig beter als dat ut was.

ondje gaat ook goed.vrijdag mogen haar draadjes er uit.
Dag saaie maisjes! Hier Abusu uit saai Duitsland. Ben hier een weekje op training en dat doorkruist mijn internetritme zeer.

Dez: fijn saai van je hoofd!

Dushi: sterkte met je knie!
WTF?
Saai die rug van jou Dez. Hoop dat je snel aan de beurt bent voor een scan. En fijn om te lezen dat het weer iets beter met je gaat. Ga nu niet direct weer als een dolle aan de gang. Dat je rond dit tijdstip moe wordt lijkt me genoeg reden om het nog voorlopig rustig aan te blijven doen. Ondje gaat het goed, wow wat een taaie he en vrijdag lekker die saaie hechtingen eruit dan knapt ze nog meer op.

Abusu zit jij voor een training gewoon in saai Duitsland. Jeetje... niet gek dat je internet ritme eraan is. En bedankt voor de beterschapswensen.

Het is een saaie oude blessure die zo nu en dan de kop opsteekt. Doe je niets aan behalve even een versnelling lager gaan en even pas op de plaats maken. Wat rust en hij is weer zo goed als maar kan.
Abusu hoop dat je niet alleen in de training zit en dat je ook nog meer saaie momenten mag hebben in Duitsland (en lekkere broodjes en of een klein taartje mag proeven/ eten)
Zo als het goed is heb ik mijn saaie ava veranderd. Was een beetje klaar met het wassen van mijn billen. Schoon is schoon, saai is saai
Goede saaie morgen elfenmaisjes,

Hoe is het met je voet/enkel Snjookje? Nog steeds een beetje stijf van de gipsbehandeling?

Dez hoe is het vandaag met je hoofdpijn?

Steph, ben je nog saai vandaag?

En Abusu, viel spass bij de Duitse buurtjes
Ik kon gisteren niet op het net komen thuis......(hoe moet dat nu met m'n oogst....).

Pootje gaat saai goed alleen baal ik dat er vannacht een heeeeeeel groot pak sneeuw gevallen is. Loopt zo saai.
Als het goed is is verdorren op dit moment niet mogelijk (ze hebben de knop uitgezet) Saai trouwens dat je gisteren niet op internet kon. Ben saai blij je vandaag weer te lezen. Saai dat er een dik pak sneeuw is gevallen bij jou. Loop maar voorzichtig saai want vallen lijkt me nu niet handig.

Hier valt de regen uit de lucht. Ze hebben wel voorspelt dat het later vandaag droog zou worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven