Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Zit saai naar de TV te kijken (quiz voor middelbare schol(i)e(re)n). Zitten lastige vragen tussen zoals deze: DNA is opgebouwd uit 4 verschillende eiwitten ieder afgekort met een letter. Wat zijn de letters???? Ik wist er saai 2 maar dat was niet voldoende.
Nicolien Sauerbreij heeft goud voor snowboarden. Was echt mega saai toen ze de wedstrijden deed. Heb gewoon saai tegen mijn tv zitten schreeuwen dat ze harder moest en moest blijven staan hhhhh.

Ik zit op de grootst mogelijke plot. Dus wil ik ruimte hebben zal ik toch dingen moeten verkopen of anders neer moeten zetten. En heb weer twee saaie luchtballonnen erbij, dus die moesten ook een plekje krijgen op mijn farm. Maar voor nu is het wel leuk om af en toe wat te puzzelen. En ondertussen nog wat geld te verdienen.

Je bent trouwens echt saai Snjookje gewoon een breipatroon in je hoofd. Pas maar op dat het libelle forum je niet wilt gebruiken als expert. En wat saai die vragen zeg. Ik zou het antwoord niet weten. Maar knap dat jij er wel twee weet.
Ik had vroegah saai biologie in m'n pakket, toen wist ik het wel 100% *beseft dat ze oud en vergeetachtig aan het worden is*.

Volgende paar sokken gaat een ander patroon worden hoor. Ben nu met restjes een nieuw paar voor mezelf aan het breien.
Ja da bedoelik, die info heb ik al jaren niet meer nodig dus verdwijnt het in mijn grijze bunker om daarna te verdrinken in andere saaie herinneringen.

Oehhh leuk saai Snjookje gewoon met restjes een nieuw patroon breien!!!
He he Mart houdt zijn kop eindelijk. Wat een kwal vind ik die vent.
Brons, de heren. Echt niet saai.

Saai slapen dames.
Brons is niet saai. Weltrusten lieve Steph
Oeh wat saai, er is nog niemand op dit topic geweest deze morgen
nee, ik lag saai te slapen. Maar ben nu wakker, heb al een was in de machine zitten en m'n ontbijt/lunch is al bijna op...
Heb net saai een stuk langs het meer gewandeld dat aan de overkant van de weg ligt. Door kniediepe sneeuw is dat wel een behoorlijke exercise.

Nu met een bekertje aanmaak pasta di parma lekker saai internetten.

Verhuisdozen verder uitpakken maar weer eens wachten.
WTF?
Hoeveel saaie dozen staan er nog om uitgepakt te worden???

Hier dooit het als een gek
Nog 10.... En ik moet ook nog heel veel dingen ophangen (gedeeltelijk met boor). En schoonmaken. Over 2 weken komen mijn ouders dus dan moet het klaar zijn. Op de lampen na want die mag mijn vader ophangen. Ik doe niet aan klussen aan electriciteit.

Het is maar -2 hier en het sneeuwt niet vandaag, heel veel mensen aan het langlaufen en wandelen dus. Saai.
WTF?
Dingen ophangen is soms ook saai makkelijker als je het met z'n tweeën doet :-)

Saai hoor, je ouders op visite krijgen.
Lekker saai Snjookje gewoon even laat ontbijten of vroeg lunchen

Abusu dus het begint een beetje op te schieten. En saai samen dingen ophangen is best wel fijn.
kiekeboe...hoi saaierds.wat een zeikweer. en dan begint er nog 1 te zeiken over folders op zondag die bezorgd worden..das pas saai!!

hier ergens bij overig.heb rustdagje gehouden....morgen weer werken sinds 4wk.
Saaie avond dames (voor zover ik weet geen saaie heren),

Het regent en dat is niet saai. Heb een saaie dvd aanstaan, Enemy of the State!

Verder nog de afwas doen, vind ik ook niet saai.
Dezz: heb je saai 4 weken thuis gezeten??? Time flies (voor jou niet waarschijnlijk). Nog 1 nachtje slapen en dan mag je saai weer aan de slag.

Hier saai Miss Marple in de DVD.
ja erg he 4wk....wil gewoon weer wat doen en onder de mensen.hier in de straat valt niet zo veel te beleven.
Jeetje Deztunnie 4 weken thuis. Idd time flies when you're having fun.

Saai Snjookje en Steph beiden aan de dvd.

Hier ook hoosweer en storm. Maar ik zit warm, droog en kijk geen dvd
Haai saaierds,

Ik keek vanochtend de tuin in, bijna één hekwerk om....Tja, in het zuiden he. Behoorlijk saai want dat is het duurste, aan de andere kant (andere buren) staat een goedkoper, ouder en dat staat gewoon............*zucht*. Al met al saai dus.

Hier een saaie dag, Lief in bed (laat opgebleven) dus niet veel doen.

Dez, vanavond mag je saai werken!!!!
He wat saai Steph, hoop dat het hekwerk nog overeind te zetten is en gewoon weer kan dienstdoen waarvoor het gekocht is. Hoop dat de verdere schade meevalt.
Dezzz: hoewasjedag???

Steph: wat is de weersverwachting voor de komende dagen?? Zag hier op het nieuws dat het vooral in Frankrijk heel slecht geweest was.
saai gewerkt gisteren en vanochtend.lieve blije reacties van collega,s, clieenten en hun ouders gekregen.wel merk ik dat het nog wat vermoeidend is.dus smiddags braaf een saai dutje doen om ff bij te tanken.
....gelukkig alleen vermoeid. Gaat helemaal goed komen. Saai hoor.

Hier saai niets te vertellen, erg druk op het werk (en dan voornamelijk met saaie vergaderingen).
"leuk" bericht over mn scan.ik moet toch in de rij bij neuroloog.pphfff hopelijk kan ik via zorg ver,psyc en Ha spoed geregeld krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven