Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
quote:brocoli schreef op 25 februari 2010 @ 19:04:

Mn ex heeft pas zelfvertrouwen en iets aan zn haar en kleding gedaan door mij. Eerst was hij beetje het sulletje die ik eigenlijk ook aan niemand wilde voorstellen, omdat ik dan het idee had dat ik zn innerlijk zo moest gaan verdedigen, want hij was zo lief, wat nu ook beetje tegenvalt. En ergens doet het nou ook zo zeer dat hij mij niet meer moest. Als zelfs hij me al niet wil! Ja klinkt heel zielig zo, maar heb het wel geroepen ergens in mn low point.

Dit voel ik soms ook wel zo, want bij mij is exact hetzelfde aan de hand. En dan baal ik als ik er aan denk dat hij misschien nu al wel een nieuwe vriendin heeft of in ieder geval binnen een half jaar. Want op de één of andere manier (wel altijd in een dronken bui) sloeg hij iemand aan de haak.

En wat die laatste 2 zinnen betreft van jouw post: dit soort mannen moesten hun ego via ons opvijzelen en eigenlijk zijn we "way out of their leagues!" en dat hebben ze feilloos in de gaten en kunnen ze niet aan. Dus zoeken ze nu van die mutsen van hun niveau, hahaha.

Oh ja, nog even terugkomend op wat ik dan wel miste, dat was zo'n beetje alles wat jij opnoemde hoor, Brocoli.

Nou Mirre, kom maar op!

Trap maar af! Of zal ik het doen?

Knap, charmant, grappig, intelligent, diepzinnige gesprekken, eindeloos kunnen lachen, wandelingen, in elkaars armen liggen, in bed genieten van een heftige zomerse onweersbui terwijl we stomende sex hebben, lekker koken, verdrinken in zijn mooie diepbruine ogen, brede borstkas zonder haar, gespierde benen, mooie handen, heerlijke mannelijke aftershave, lekker kontje in een stoere spijkerbroek, glanzend lichaam van net onder de douche, ..... and so on...

Zo, nu nog even reageren op de post van D.
@Diay; ach meid, wat akelig dat je nu steeds over hem droomt. Begrijp je goed hoor. Heb dat ook gehad en nog steeds. Hier zul je toch doorheen moeten, zal wel bij het verwerkingsproces horen.

Kan je nog een beetje afleiding vinden in je kindjes of heb je het gevoel even alleen te moeten zijn met je verdriet? Kan me zo voostellen dat je niet huilt in het bijzijn van je kids terwijl je dat soms wel wil en nu dus moeten wachten totdat ze op bed liggen.

Knuf, je komt er wel, laat de tijd er over heen gaan. Je doet het hartstikke goed!
Ja,probeer er ook maar een positieve "schwung" in te krijgen...

Komt mijn lijst: (tis veel)

NOODZAKELIJK:

1) iemand die intelligent is en dit ook bij een ander stimuleert,die bij me past in de zin dat hij zich ook wil ontwikkelen.

2) een goed mens met een goed hart,die vriendelijk en liefdevol is.

3) iemand die de relatie is toegewijd,die eraan wil werken.

4)iemand die mijn doelstellingen en dromen ondersteunt en die me kan/wil steunen als ik een moeilijke tijd doormaak of een slechte dag heb.

5) iemand die bereid is op zijn beurt steun van mij aan te nemen,die zich niet verstopt of wegloopt wanneer hij steun nodig heeft.

6) iemand met hartstocht,die houdt van het leven.

8) iemand die zich geen rad voor ogen laat draaien door mijn onafhankelijkheid (stoerheid) en die mijn kwetsbaarheid kan zien en accepteren.

9) iemand met een sterk gevoel voor integriteit.

10) iemand die ook mijn kinderen liefheeft,want zij zijn een wezenlijk onderdeel van mij,onlosmakelijk met mij verbonden.

11) iemand die openstaat voor andere meningen maar ook vooral een eigen mening heeft.

12) iemand die goed voor zichzelf en zijn werkende en financiele leven zorgt.

WENSENLIJST:

1) iemand die humor heeft en me kan laten lachen.

2) iemand die van gezelligheid met andere mensen houdt.

3) een goede minnaar ; ) die zichzelf lichamelijk en liefdevol kan uitdrukken ,terwijl hij rekening met me houdt en open is.

4) lang,in ieder geval langer dan ik.

NEVER/NOOIT NIET:

1) iemand die niet open en communicatief wil zijn en die zich terugtrekt als het moeilijk wordt.

2) iemand die een (persoonlijke) geschiedenis heeft van ontrouw.

3) iemand die geen waarde hecht aan vriendschappen of die niet onderhoudt.

4) iemand tot wie ik me lichamelijk niet aangetrokken voel.
Nou,sollicitanten....kom maar op! wie durft??

Natuurlijk heb ikzelf ook heul veul te bieden hahaha...

De sollicitatie procedure is gestart...
Pff wat een lijst. :P Vind nummer 11 wel een goeie. De miste ik in vorige relatie ook. Die gaan we erbij zetten.

Wel grappig dat je niet echt uiterlijke dingen erbij hebt staan. Is ook niet belangrijk dat weet ik, maar toch
quote:Yulia schreef op 25 februari 2010 @ 20:05:

@Diay; ach meid, wat akelig dat je nu steeds over hem droomt. Begrijp je goed hoor. Heb dat ook gehad en nog steeds. Hier zul je toch doorheen moeten, zal wel bij het verwerkingsproces horen.

Kan je nog een beetje afleiding vinden in je kindjes of heb je het gevoel even alleen te moeten zijn met je verdriet? Kan me zo voostellen dat je niet huilt in het bijzijn van je kids terwijl je dat soms wel wil en nu dus moeten wachten totdat ze op bed liggen.

Knuf, je komt er wel, laat de tijd er over heen gaan. Je doet het hartstikke goed!

Dank je, ik heb ook wel momenten dat ik trots op mezelf ben hoor maar meer momenten dat ik gewoon de hele dag in bed wil huilen.

Ik heb maar 1 kindje (was vandaag met vriendin en ook haar kids erbij weg vandaar dat ik zei kids) en de eerste dagen kon ik niet stoppen met huilen dus dat heeft ze wel gezien. Ze begrijpt het wel (helaas) en snapt ook dat mama verdrietig is. Zelf heeft ze er ook veel verdriet van maar zij ziet hem nog regelmatig dus echt missen is er voor haar niet bij gelukkig. Nu begint ze wel wat meer afleiding te worden voor me maar ik heb echt dagen erbij dat ik alleen wil zijn met mijn verdriet. Ze merkt dat ook aan me en is dan extra lief en dan sleept ze er me er gewoon doorheen. Doordat ze dan zo lief is heb ik geen andere keus dan lekker met haar te gaan knutselen en zo, vooral nu in de vakantie. Misschien is dat juist wel goed. Nu kan ik me gelukkig overdag wel in houden. Ik heb ook momentjes dat de tranen in mijn ogen staan maar ik dwing mezelf ze dan in te houden. Alleen zodra ze op bed ligt stort ik in, dan word het zwaar en kan ik de tranen niet meer stoppen. Ik lig soms uren in bed naar mijn telefoon te staren in de hoop dat hij nog belt of een smsje stuurt maar gelukkig voel ik me nu wel zo sterk om niet uit mezelf te gaan bellen of smsen. We zijn nu ruim 4 weken verder dus mag ook wel he haha.
@ Mirre, ik vind het echt een super mooie lijst. Dat je maar snel die persoon mag vinden!!
@ brocoli: ik heb er wel bij staan dat ik me wel lichamelijk aangetrokken moet voelen tot iemand he? Dat is een must...maar dat hoeft niet te betekenen dat het iemand moet zijn met een bepaald uiterlijk...dat is een combi van allerlei dingen. Uitstraling voornamelijk,vind ik erg belangrijk,dat iemand echt wat in je losmaakt...dat kan ook een heel markante kop zijn,ja noem maar wat. Humor kan bv ook heel sexy zijn...

@ Diay: Kom op meid,ik vind dat je het heel goed doet,in aanmerking genomen dat het nog maar 4 weken geleden is! Toen was ik nog een wrak...kan nu na een klein half jaar zeggen,dat ik weer langzaam de oude,wat zeg ik,eigenlijk een nieuwe Mirre aan het worden ben! Geef het de tijd die het nodig heeft...jank als de behoefte en gelegenheid er is..geeft niet,het moet eruit! Probeer het niet te overhaasten,mijn ervaring is dat het averechts werkt...easy does it.Al lijkt het nu heel donker..het komt goed! Ook voor jou!

@ yulia: Ook jij bent een TOPPERTJE! Zeker gezien de omstandigheden...vertrouw op jezelf en je eigen innerlijke kracht! Die zit er...en daarmee ga je het redden!
quote:mirre67 schreef op 25 februari 2010 @ 20:45:

@ brocoli: ik heb er wel bij staan dat ik me wel lichamelijk aangetrokken moet voelen tot iemand he? Dat is een must...maar dat hoeft niet te betekenen dat het iemand moet zijn met een bepaald uiterlijk...dat is een combi van allerlei dingen. Uitstraling voornamelijk,vind ik erg belangrijk,dat iemand echt wat in je losmaakt...dat kan ook een heel markante kop zijn,ja noem maar wat. Humor kan bv ook heel sexy zijn...

Heb je helemaal gelijk in. Maar dacht dat je misschien net als Yulia een aantal eisen had als geen borsthaar en bruine ogen. :p Maar snap dat dat voor Yulia ook maar een droomtype is. Ben zelf uiteindelijk ook niet op het uiterlijk gevallen. Was dat hij zo lang moeite heeft gedaan anders was het vanuit mijn kant nooit iets geworden. Oppervlakkig ik weet het, maar dacht dat je soort van iets van liefde op het eerste gezicht moest hebben of in ieder geval lust ofzo.Mn ex werd alleen maar aantrekkelijker hoe verliefder ik werd. Mijn roze bril werd steeds rozer!

Gewoon aantrekkelijk is wel een goede inderdaad, hoewel dat ook kan groeien blijkbaar...
Neeee,ik vind wat borsthaar wel lekker hahaha lekker kroelen..

Ik vind een combi van stoer,humor,lekker lang wel eh aantrekkelijk... Moet gewoon een sexy mix zijn hahaha

ow,wat erg dit...naja,beetje humor moet kunnen toch?
Humor moet zeker kunnen. We moeten het wel luchtig houden hoor.

Voor mij is aantrekkelijk: leuke lach, langer dan ik ben en niet zoon lange slungel, beetje borsthaar is wel fijn met een happy trail! en beetje stoer (want beetje schattig en verlegen is ook sexy), humor zeker, zoon baardje van een dag en geen broeken met hoogwater. Daar ben ik allergisch voor. :P
Ja,hoop dat de andere dames zich er niet aan storen...tis gewoon ff een luchtige toon erin gooien...
Broccoli, we zitten weer op één lijn, scary! Ik vond mijn ex ook niet aantrekkelijk, maar hij deed wel erg veel moeite om mij te veroveren. Dat streelde mijn ego na de break-up met mijn ex van daarvoor. Alhoewel dat ook alweer een jaar uit was.

Daarna begon ik steeds meer voor hem te voelen en had het gevoel ook niet meer zonder hem te kunnen. Maar dat waren momenten van korte duur. Altijd wanneer het mis dreigde te gaan en we bijna uit elkaar gingen. Buiten die momenten om irriteerde ik me mateloos aan hem.

Mirre, jaa..... beetje borsthaar mag ook wel hoor :)!

Het gaat inderdaad om de uitstraling, het hele pakketje.

Kennen jullie die reclame van Jillz?? OMG, die laatste vent, die is lekkerrrrrr!!! Nou, zoiets dus. Die mag bij mij straks wel aanbellen en dan laat ik hem nooit meer gaan, hahaha.

Natuurlijk heeft hij dan alleen maar oog voor mij, is humoristisch, intelligent, zorgzaam en dezelfde normen en waarden als ik, dus niet vreemdgaan, niet liegen en oprecht zijn in alles.
Tuurlijk mogen we er een beetje humor in gooien!

Lachen en dromen is altijd goed.
Volgens stoort Yulia er zich in ieder geval niet aan om het luchtig te houden. :p

Haha die mannen van Jillz zijn inderdaad niet slecht. Maar dadelijk doen zn hun mond open en komt er niets zinnigs uit. Maar is toch zeker wel leuk om een avondje naar te kijken. Als in, Just sit there and look pretty.

Vind het wel een goed idee. Even een Jillz mannetje als rebound, jeweetwel als egoboost zodat je niet valt voor de volgende sukkel die zegt dat je er zo leuk uitziet en dan weer opzoek naar de man met inhoud.
Ja, maar dat zei ik ook hè? Zo'n Jillz-man mét inhoud en humor. Plus integer en oprecht.
Wie ik ook zéér aantrekkelijk vind is die man uit Cold Case, in het echt heet hij Danny Pino.

Tja, zijn achternaam is dan weliswaar helemaal niets!! Hahahaha. Dat zou dan weer een afknapper kunnen zijn
Ik kon (en kan) met ex zo lachen...dat was zo leuk tussen ons..zo op één lijn qua humor! Dat miste ik enorm in het begin...die humor maakte hem ook sexy,stom he? En zijn uitstraling..als hij binnenkwam maakte m'n hart altijd een sprongetje.. ook na bijna 2 jaar nog. Dat en nog meer leuke eigenschappen,lief,stoer,intelligent maakte hem voor mij aantrekkelijk.Konden ook hele diepe goede gesprekken hebben...ook fijn..en van de andere kant is het op communicatie toch stukgelopen..moeilijk goed en duidelijk communiceren!
Ow Mirre, humor is een hele aantrekkelijke eigenschap!

Jammer dat het op communicatie is stukgelopen. Helemaal als alles verder wel goed zat qua gevoel. Zo te lezen was je nog helemaal verliefd. Wist niet dat je nu al een half jaar verder was. Klap was zeker erg hard......
Maar goed,we hadden het over lekkere kerels! dwaalde ff af...

George Clooney,Richard Gere...mmmmm...Robbie Williams,OMG,die man is S*X!
ow jaaa die reclame van jilz is erg leuk!!!!!
Ja communiceren is lastig. Merk dat ik er zelf ook geen pro in ben. Maar mannen zijn volgens mij nog iets moeilijker daarin.

Leerprocessen enzo...

En dat sprongetje van je hart... Dat had ik ook nog. Mijn vriendin vroeg wel eens aan mij ben je nog verliefd of is het al over gegaan in houden van. En ze bedoelde daarmee dat je met houden van soort van 'sleur' zegmaar hebt. Een gewenning. Voor mij was dat nog niet zo, elke keer als ik hem zag deed mn hart een sprongetje. Nu zie ik hem en voelt het als een stomp in mn maag...

Maar mirre zie je je ex nog vaak dan? En snap heel goed dat uitstraling aantrekkelijk maakt, waarschijnlijk daarom ook dat ik mn ex steeds aantrekkelijker vond, hij kreeg steeds meer zelfvertrouwen. En hoop dat je al die dingen van je lijst gaat vinden. Want jij verdiend het! Zoals je iedereen op dit forum er door heen sleept, bravo! Altijd opbeurend woordje ookal heb ik soms het idee dat ik uiterst zielig aan het doen ben. Dacht echt dat ik wat verder zou zijn na 5 weken. Toen het net uit was leek 5 weken namelijk zo ver weg...
@ Yulia: Ja,met het gevoel was nix mis...het was mega-intens..en ja het was ook een MEGAdreun toen het voorbij was...dacht dat de bodem onder m'n bestaan verdween,althans zo voelde het...heb mezelf teveel in die man en relatie verloren..mag niet weer gebeuren! Wel aanvulling GEEN invulling...minder pijn.
quote:mirre67 schreef op 25 februari 2010 @ 21:31:

@ Yulia: Ja,met het gevoel was nix mis...het was mega-intens..en ja het was ook een MEGAdreun toen het voorbij was...dacht dat de bodem onder m'n bestaan verdween,althans zo voelde het...heb mezelf teveel in die man en relatie verloren..mag niet weer gebeuren! Wel aanvulling GEEN invulling...minder pijn.

Zoals Brocoli ook al vroeg; zie je hem nog wel eens? En weet je of hij al verder is gegaan?

Oh meid, wat heb jij een klap gehad zo te lezen. En dan denk je dat je daar nooit meer over heen komt en dat je nooit meer zo'n geweldige vent tegenkomt.
@ brocoli: ach,tuurlijk doe en ben je niet zielig! Ben je mal...na 5 weken was ik alleen nog maar verdoofd...functioneerde op de automatische piloot...deed alles hoor,maar was er met m'n hart niet bij.Dus je doet het hartstikke goed,punt uit! En er is niets mis met soms ff zielig zijn..hoort erbij..als je er maar niet in blijft hangen en dat doe je niet! Dussss...nix aan de hand...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven