** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even gegoogeld (dacht namelijk opeens "ben ik nou zo ignorant") maar wat is er precies mis met safe sex en regelmatig een soa test, Nemo? Waarom denk je dat als hij een soa test heeft gedaan je 'veiliger' bent... hij kan het morgen met een ander doen en alsnog een soa oplopen?
Nemo: balen van Box! Wat is de Noxx eigenlijk?

Lijkt me leuk als Mr Lek ineens bij je op het station staat. Idd bonuspunten dat ie niet meteen over blijven slapen begint! Hoe laat vertrekt de laatste trein vanaf jou?

Jooles: Wat doet die collega weer lekker vaag! Heb je hem nog gesproken de laatste tijd?

Wel grappig dat die 'kranten-gast' koffie wil komen drinken. Maar komt ie nu langs op je werk of in woonstad?

Spijker: Weet niet of je dit nog leest voor vertrek, als ik het me goed herinner zit je nu nog niet de in trein, maar kan me vergissen. Succes met je hangnacht op Schiphol vannacht, en Heel Heel Veel Plezier met Bassist! Weet zeker dat het helemaal leuk gaat worden daar. Wat Isiss al zei: een smiley om ons te updaten is welkom, maar snap het als dat niet lukt

In de AK staat trouwens huisjes-nieuws.. Verder weinig spannends hier. Erg veel zin in date morgenavond. We gaan nu bij Sizzling eten en daarna zien we wel verder.

Welterusten!
Toen ik begon met typen stond Margh er nog niet tussen..

Margh: wat goed dat je dit weekend gewoon al verhuist! Nu dus druk met spullen inpakken of valt dat mee?
Ben het met je eens hoor Margh.

Maar hij wil perse geen condooms gebruiken. Dan is het toch logisch dat je met zo'n briefje komt of niet dan?

En dan nog is het maar de vraag natuurlijk of ie dat niet overal zonder doet. Zonder condoom is sowieso dom. Maar goed, aangezien ik er ook een hekel aan heb, dacht ik, vooruit, een briefje doe ik het ook voor...

Lekker dat je al van het weekend gaat verhuizen! Fijn dat je het met je huisbaas hebt kunnen regelen. Heeeerlijk!
Margh, net stond je er nog niet. Maar ja, is ook niet veilig. Uiteindelijk is het altijd een vertrouwenskwestie.

Ach, ik was 3 jaar met H. ook allebei een test gedaan, condooms weggelaten. Ik bedoel hij was mijn vriend. En toen opeens had ik chlamydia. Tsja, deed meneer het toch buiten de deur ZONDER condoom. De sukkel!

Garanties heb je dus toch nooit.

Niet dat dat een reden is om dan weer het risico te lopen. Dat klopt...

Spees: spannend!!!!!!!!!!!
Leuk Spees ik ga even lezen! Ik had nog helemaal niet gereageerd op Jooles, wel gelezen, ben benieuwd of de krantenmeneer langskomt! Hoe is het met de collega?

Als ik jou was Nemo zou ik het nooit met Box (of welke andere minnaar dan ook) doen zonder condoom. Ook niet als hij een briefje geeft. Je weet niet met wie hij het nog meer doet, je weet niet met wie zij het weer doen, enfin. Niet aan beginnen!!!!! Als het nu uit zou gaan met mijn vriend en ik zou een nieuwe relatie krijgen zou ik het blijven doen met condooms tot we daadwerkelijk dusdanig serieus zijn dat we samen gaan wonen ofzo. Lichamelijk gezien is dat volgens mij gewoon het slimst (ik heb het er een keer met een dokter over gehad die mij toen helemaal overtuigd heeft).

Ik wist dat trouwens niet van H.!!!! Heftig!!!!! Kwam je daar achter toen het uit was???

Ik ben nog niet aan het inpakken, dat ga ik morgen doen, ik ga dozen van mijn werk proberen te regelen en anders moet ik ze kopen. Ik heb niet zoveel hè, kleren, boeken, keukenspul, beddengoed en that's it. Nouja nog een tv, een stofzuiger, dat soort dingen.
Tsja, je zegt ook niet zo snel: oh ik heb chlamydia gekregen van mn ex.. Sindsdien ben ik een beetje sceptisch.. Je kan namelijk wel zeggen, we doen het met condoom tot we gaan samenwonen enz, maar dat geeft ook geen garantie.

Waarmee ik niet bedoel dat je het dan maar met jan en alleman zonder moet doen hoor, maar goed, niks geeft gewoon zekerheid. Dat blijkt wel.

Ik heb nog nooit sex gehad zonder dat de man in kwestie getest was en altijd was het in een relatie (tot Box dan). Daarnaast heb ik vriendinnen die ik weet niet hoeveel sexpartners hebben gehad (meer dan 20 tenminste) en het zo vaak zonder condoom deden en die hebben nog nooit was gehad.

Frustrerend is dat. En ook niet motiverend.

Alhoewel het dan natuurlijk dom is om te zeggen: dan doe ik het maar zonder condoom. Ook naief. Dus ik ging dit keer in het midden zitten. Of eigenlijk deed ik gewoon waarvan ik dacht dit is ok. En nu vind ik het niet ok meer.

Van H kwam ik idd achter net toen het uit was. Had vage klachten en ging naar de huisarts met het idee dat ik een schimmelinfectie had ofzo. En toen belde hij opeens: je hebt chlamydia. Nou dan valt je bek open!

kan er nog boos over zijn. Zeker omdat je het als vrouw vaak niet merkt tot dat het te laat is. En dan ben je onvruchtbaar. Gewoon omdat hij zo nodig zn lul in een andere kut moest steken ZONDER condoom.

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Hmmm, ik voel onverwerkte boosheid
Ik ben er nog, ik lees nog. Trein gaat iets na 12 uur. Geen zin, knoop in mn maag, rotkop, hoofdpijn, sip. Sorry voor de negativiteit, zal wel zenuwen zijn ofzo.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Nou dat kan ik me voorstellen Nemo, echt een trap na is dat, verschrikkelijk!!!! Ik heb mezelf een paar keer laten testen, of laat ik het zo zeggen, bij elke kriebel lig ik met mijn benen wijd bij de dokter Ik ben eigenlijk absoluut niet bang dat mijn vriend het met een ander doet en (dit is natuurlijk wel fout om te zeggen) áls hij dat zou doen durf ik er mijn hand voor in het vuur te steken dat hij het met condoom zou doen want ik denk dat hij het nog viezer vindt dan ik en nog banger is voor ziektes. Maar ik ging dus juist om wat jij zegt, je weet het soms niet, je kan vaak geen symptomen hebben, en het kan veel schade aanrichten.

Een vriendin van mij heeft chlamydia opgelopen bij haar ontmaagding

Niets geeft garantie maar als je gaat samenwonen vertrouw je elkaar toch dusdanig dat het wel kan vind ik. Dan kan hij je nog opzadelen met een soa, of je bankrekening plunderen, maar als je daar bang voor bent moet je niet met diegene serieus worden denk ik. Met een gewone minnaar weet je het gewoon helemaal niet. Een man die geen condooms met jou geen condooms zou willen gebruiken (nou heb ik niet zoveel partners gehad maar elke jongen heeft bij mij zélf het condoom gepakt, ik vind het echt niet van deze tijd om daar onderuit proberen te komen en zou ook accuut geen zin meer hebben vrees ik), doet dat ook heus niet met een ander. Hij is je niets schuldig, je kent hem niet, en je hebt geen zicht op zijn leven.

En zelfs al deed hij het niet met anderen, de meeste mensen hebben toch wel bv. 5 sekspartners gehad, als die ook weer vijf partners gehad hebben heb je dus al 25 besmettingsmogelijkheden. Ik heb gegooled en het veiligst bij wisselende partners is volgens mij condoom gebruiken en je één of twee keer per jaar laten testen. Ik zou dat gewoon aanhouden.
Spijker

Komt allemaal goed, zijn gewoon de zenuwen!
Spijker je stond er net nog niet. Gewoon de zenuwen. Lekker een boek lezen, lekker slapen in het vliegtuig en dan ben je er al!
Net Bassist even gebeld, van vliegveld ophalen gaat niet lukken, maar wanneer ik in de stad aankom is hij precies klaar met werken. Dus ik bel zodra ik geland ben.

Raar gesprek, we waren allebei een beetje sip en moe. Pffff, diepe dalen hoge toppen was het toch? Laat nu dan maar weer eens zo'n top komen.
Heb nog even helemaal niets bijgelezen, maar wil wel Spijker een hele goede reis en heeeel veel plezier wensen. Komt helemaal goed!
Nog hier heel snel vanaf schiphol! Ik ben gewoon vannacht door een viva-forumster weggebracht, zo lief! Echt geweldig, ik zag erg op tegen de hele nacht op schiphol hangen. Ze las dat en zei: ik breng je wel. En dat gebeurde dus. 'Het is maar internet' jaja!

Dus toen heb ik nog een paar uurtjes in mn eigen bed kunnen pitten en ben nu een stuk vrolijker dan gisterenavond, toen ik het opeens niet meer zo erg zag zitten.

M'n schoenen zijn gescanned en hoewel ze wel de metaaldetector laten piepen bleken ze niet explosief. Ook mn laptop is nu officieel géén vermomde bom. Ik heb geen dingen op mn lijf geplakt en geen enge vloeistoffen bij me, dus zo te zien ben ik klaar om de lucht in te gaan.

Koffie gehaald bij starbucks, dat was ook erg goed voor mn humeur. Het regent niet eens, en over 12 uur zie ik Bassist weer. Het kon slechter zijn.

Ik heb er opeens weer zin in. Leven is raar en onvoorspelbaar, maar we gaan wel zien wat er gebeurt.

Liefs van Spijk!
Hey Spijker, is dat effe gaaf! Dat is echt leuk

Wat er allemaal niet kan via het internet (daar kan iedereen hier over meepraten). Super lief ook van diegene! Ben ook blij dat het je een oppepper heeft gegeven!

Gaat helemaal goed komen daar! Heel veel plezier gewenst met Bassist, ik hoop dat jullie nog steeds hopeloos verliefd zijn op elkaar, en dat jullie dan een wat "vastere" relatie krijgen wellicht

Love is in the air! (wel erg letterlijk nu )
Bijna.... we kunnen nog uren en minuten bellen.

Had ik al gezegd dat je uitstraling een stuk vrolijker is Puun?

Hoe was het 'eten ' Spees?
Kjong, we gaan vanav pas eten. Zal morgenochtend wel even updaten hoe t was

Nu in de bieb van de uni, straks nog een paar uurtjes college (met hem erbij!) en daarna gaan we pas eten.. Wordt stiekem al een beetje zenuwachtig..
Dank je wel Kjong Heel fijn om te horen! Ik probeer heel hard een wat positievere instelling aan te nemen, wat optimistischer te worden. Het is echt heel moeilijk, maar ik denk dat ik al iets aan het vooruitgaan ben (mijn grootste obstakel is mn controle dwang, daar moet ik echt vanaf)

Oh ja, ik ben ook benieuwd hoe het eten was van MissSpeeseend en lover bij Sizzling! Ik ben daar ook ooit geweest met mijn oude klas als afsluiting voor een jaar of zo. Maar toen was het HEEL druk, en zaten we echt op een hoopje want het is daar best klein, dat was wel jammer, maar het eten was wel ok

Ohhh ik zit me nu al te bedenken waar vriend en ik uit eten zullen gaan <3 Ik woon in het centrum van een provinciestadje en daar zit ik echt bij veel leuke restaurantjes dichtbij. Vind dat zooooo gezellig! uit eten gaan

Ik ben zo jaloers op Spijker Ikke ook ikke ook! Nah, ik moet een half jaartje wachten of zo, dan ga ik weer die kant op. Hij komt eerst maar weer eens hier heen Eind april hopelijk (mijn verjaardag ook )
Wat een super mooi plaatje Kjong!

Dat is ook iets voor een openingspost...
Moet even spuien. Gisterenavond belde vriendin, waar ik morgen mee naar een voorstelling zou gaan, dat ze ziek is. Had het met collega over die voorstelling gehad, vond ie leuk, dus ik dacht: vraag hem of ie mee wil. Zo gezegd, zo gedaan, sms gestuurd. Normaal reageert ie redelijk snel (iig binnen paar uurtjes), maar nu nog steeds helemaal niks gehoord (hij werkt niet op vrijdag, dus kan t niet persoonlijk vragen). Net nog maar een sms erachteraan, of ie even wil laten weten of ie mee wil/kan, omdat ik anders iemand anders ga zoeken. Getver, ik word hier allemaal zo onzeker van. Misschien moet ik het allemaal gewoon loslaten. Maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet. Hè bah!
Jooles!!!!!! Misschien is hij een dagje naar de sauna of aan het mounainbiken met zijn vrienden of aan het klussen bij zijn oom in de tuin......... weet jij veel!

Of misschien dacht hij, ha lekker een dagje vrij, ik zet mijn telefoon uit / op stil en ga mijn eigen gang.

Echt niets om onzeker van te worden!!!!!!
Jooles. da's echt irritant. Het vervelende is dat we allemaal nu zo gewend zijn dat iedereen de hele dag op z'n telefoon zit, dat we ook meteen antwoord verwachten, terwijl ik vaak genoeg mijn telefoon in een tas heb zitten en het ding uren niet hoor. Weet je al iets? Ik zou nu sowieso iemand anders gaan regelen.

Spijker zit nu met het zweet in de bilnaad in het vliegtuig.

Spees, veel plezier vanavond!
Marg, dank je, lief!

Fille, je hebt gelijk. Maar ik had m gisterenavond al gemst. En dus vanmiddag weer. Maar goed. Heb antwoord. "Ja, dat vind ik leuk!" Dus ik ga met collega morgen naar een voorstelling. Denk ik. Wat zijn mannen váág!!!
Ooo ben zo benieuwd hoe t met Spijker is, ik gok ook op zweet in de bilnaad .

Jooles, dat is lastig ja. Gewoon even bellen misschien? Dan hoor je sowieso of z'n telefoon uitstaat en als hij niet opneemt dan inderdaad iemand anders regelen voordat het straks te laat is.

Spees, hoe zit het met de zenuwen? Alvast heel veel plezier in ieder geval.

Fille, goed weer van je te horen, in ieder geval niet gestikt in een bitterbal/kroket.

Plaatje van Kjong vind ik ook erg mooi voor een volgend topic LDR. Zitten we al aan de 3000 posts?

Mensen het is hier heet!! Kan er helemaal niet zo goed tegen, dus dat wordt nog fijn de komende maanden.

Nog een dilemma. Ik ga morgen naar een bruiloft en weet weer eens niet wat aan te trekken. Ben nog nooit op een Spaanse/Chileense (er trouwen 2 Chilenen) geweest dus weet niet echt hoe men gekleed gaat. Ik barst van de jurkjes, maar de meesten zitten strak en kunnen nu niet meer. Geld om een nieuwe outfit aan te schaffen heb ik ook even niet. Er blijven 2 jurkjes over. Eén met lange mouwen en een behoorlijk diep decolleté (de boel ploft er zowat uit), dus daar moet ook nog een topje onder. Als t weer morgen is zoals de laatste dagen, wel erg warm denk ik. De ander is lang en strapless. maar wel knalroze, en het onderstuk is paars/geel/roze. Vind ik zelf erg mooi en zit ook lekker, want rekt mee. Of het alleen zo geschikt is voor een bruiloft weet ik niet. Nou ja, ik heb nog een nachtje om er over te slapen.

Heb er wel zin in, gewoon eens kijken hoe dat er hier aan toe gaat. Wel jammer dat we niet tot laat kunnen blijven. Bruiloft is in het uiterste zuiden van het eiland (en wij wonen in het uiterste noorden), dus zeker al 2 uur rijden. Uiteraard moet E. 's avond gewoon weer werken.

Scherm staat hier al veel te lang open, dus post maar..
Zie je wel er is al weer hot news....leuk Jooles dat je met collega gaat morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven