Mode & Beauty alle pijlers

spijkerjasje

26-02-2010 15:31 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
verwijderd
kisaas wijzigde dit bericht op 04-03-2010 10:07
Reden: verwijderd
% gewijzigd
Wat kan jou het schelen wat een ander vindt.
Los kopen! Leuker toch? En je zegt zelf al dat je hem meer open zal dragen. Gewoon passen welke dan mooiste zit zoals jij hem wilt dragen!
Ik heb een plan: ik maak nooit meer een plan!
Lekker doen wat jij fijn vindt zitten.
Ja hoor, ik graag mijn spijkerjasje en ook mijn nieuwe leren jasje nooit dicht, dus die heb ik ook lichaamsvolgend gekocht en ze kunnen maar met moeite dicht (en dan kan ik niet meer ademhalen ). Gewoon doen dus.
Hahaha, Zoey, je hebt he-le-maal gelijk!

Eigenlijk moet ik me daar idd niks van aantrekken (pff, waarom doe ik dat dan toch?).
Ik koop hem zodat ie net dicht kan. Vooral niet te wijd. Ik heb maat 46 en wel een getailleerd figuur dus dan doe ik het jasje vaak met het middelste knoopje net onder mn borst dicht.
En ik heb een geweldige gekocht bij de H&M en dan de B&B collectie maat 46

Zit zo mooi, helemaal aansluitend.

Ik zoek een plaatje.
Spijkerjasjes lopen toch ontzettend uit. Leren jasjes ook trouwens. Als je ze superstrak koopt, passen ze na een week precies.
http://files.hm.com/media ... 5_70765_78000_21_7641.jpg
Tuurlijk kan dat! Als jij je jasjes (bijna) altijd open draagt dan kan je volgens mij het jasje het best kopen in de maat die het mooist zit als je hem open draagt. Is geen hele rare gedachte toch? Als het nou om een broek ging die niet dicht kan zou ik hel wel een ander verhaal vinden ;)
Van Dyanne Beekman moet je je jasjes te klein kopen en nooit dicht dragen.
mijn spijkerjasje kan ook niet dicht hoor vanwege mijn voorgevel.

Ik draag hem altijd open.

( helaas bij blouse hetzelfde probleem maar ja die kan ik niet opendragen he )
Haha, AE, daar kan ik mooi mee schermen dan!

(Maar laat ik die Dyanne verder nou een enorme m*ts vinden!)
Leuk jasje Tiaraatje!

Ik heb hetzelfde probleem, te wijd bij taille te strak erboven. Ik zou niks van het commentaar aantrekken. Eventueel koop je een leuk vest voor eronder, of een sjaal voor eroverheen, om je hals qua kou te bedekken.

Een paar jaar geleden is het mij gelukt er een te vinden met rits die net dicht kan! (Deze was van Vanilia) Nog steeds blij mee!
quote:Kisaas schreef op 26 februari 2010 @ 15:56:

Haha, AE, daar kan ik mooi mee schermen dan!

(Maar laat ik die Dyanne verder nou een enorme m*ts vinden!)Ik ook, maar goed, als een argument me goed uit komt, gebruik ik het.
Ja leuk he.

Een leuke sjaal erbij is idd ook leuk. maar ach je meot het gewoon dragen hoe jij het wilt. Als je met iedereen rekening moet gaan houden ppffff
Spijkerjackies horen niet dicht. Iets te strak is veel leuker dan iets te wijd.
Ik koop ze zo dat ze nèt dicht kunnen. Ik vind het namelijk stom als een jasje niet dicht kan, want dan is het gewoon te klein. Maar aan de andere kant, als jij het toch nooit dicht draagt, wat maakt het jou dan uit wat een ander vindt?
Ohh ik heb juist net eentje in een maat groter gekocht dan ik normaal heb, want hij zat best wel strak als ik hem dicht deed.... Nou lees ik dat die jasjes eigenlijk niet dicht hoeven! Nou dan gooi ik hem maar een rondje door de droger. En ik ben toch een koukleum, dan maar lekker dicht
Ik volg Dyanne's advies ook op: dan heb ik nog een beetje een taille en zomers draag ik jasjes toch niet dicht.

Voor de lente een sjaal erbij en klaar.
Ben het eens met Hermes...

Ik had ook zo maar in mijn hoofd om weer eens een spijkerjasje te kopen...Ik heb alleen niet zoveel geld momenteel (zag namelijk wel een aantal mooie bij Esprit), maar zag wel een leuke bij de H&M (gewoon bij de reguliere maten). En deze was maar 29,95, dus ik denk dat ik daar maar even ga kijken...vind het lastig om via internet te bestellen, omdat er bij staat dat ze vrij klein vallen..
Shoebie had ook hele leuke.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb meerdere spijkerjacks en ik draag alleen die jacks die niet dicht kunnen, omdat ik dat mooier vind staan. Ik zal de rest maar eens opruimen. Heb ik ook weer ruimte in mijn kast.....
Nieuwe collectie en in de winkels heb ik gisteren nog meer zien hangen.

Bij gewone jasjes draag ik altijd een maat kleiner dan van de jas die ik meestal buiten draag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven