Regering koopt informatie van criminelen???

27-02-2010 01:16 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een agent kan een huis niet zomaar in en een misdadiger arresteren zonder volmacht, maar de regering kan wel gestolen informatie van criminelen kopen? Kan de switserse regering nu interpol inschakelen om de duitse regering te interviewen aan wie de 2.5mil. euros betaald zijn, in ruil voor zwart-spaarders bank gegevens?
Waaaat?
Wat zegt ze nou?

Euh waar is de basis van deze vragen? Ik bedoel heb je iets gelezen of zo?
Waarom staat dit bij relaties?
De klok en de klepel. Je stukje staat boordevol fouten en verkeerde aannames. Zo kan "een regering" niet geinterviewd worden door Interpol.

Lees nou eerst eens precies waar dit over gaat en vorm dan je mening.
Goh. Je hebt wel je best gedaan voor je allereerste post op het forum he? Inhoudsloos, verkeerd geïnformeerd en op de verkeerde pijler. Op zich ook best knap.
quote:Dhelia schreef op 27 februari 2010 @ 08:49:

Goh. Je hebt wel je best gedaan voor je allereerste post op het forum he? Inhoudsloos, verkeerd geïnformeerd en op de verkeerde pijler. Op zich ook best knap.Vergeet de spel- en grammaticafouten niet...
quote:sharra schreef op 27 februari 2010 @ 09:00:

[...]

Vergeet de spel- en grammaticafouten niet... Die had ik nou juist niet genoemd omdat we dan weer een discussie krijgen of ik soms van de taalpliesie ben en dat de boodschap 'toch wel helder is'. Wat die niet is, maar dat terzijde. Maar ja, de taalfouten zijn ook best knap op zich.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven