3000+ deel 37 alweer!
vrijdag 26 februari 2010 om 23:05
14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.
Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? Een paar maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
6. Minny wordt niet geknuffeld
Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:
DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
zaterdag 27 februari 2010 om 14:38
Ja, ik pak nog één ding aan. Mij maakt rommelige kasten niet zo uit, er zit tenslotte een deur voor. Maar als ik het opruim kom ik ws weer allemaal dingen tegen die nog leuk zijn om te dragen.
En man blij want die is heel netjes en irriteert zich dood als die een kast opendoet en de inhoud valt hem aan.
En man blij want die is heel netjes en irriteert zich dood als die een kast opendoet en de inhoud valt hem aan.
zaterdag 27 februari 2010 om 14:55
zaterdag 27 februari 2010 om 14:57
Ha Quertu, nou een beetje uitslapen kon wel maar ik moest de hond ook nog uitlaten, ik ben zo plichtgevoelig, helaas.
Maar nu, omdat mijn dochter een moeder heeft zonder RL vanwege de pc-verslaving, verveelt dochter zich en heb ik beloofd die farmville op te gaan starten.
Aaah, doe je mee qwertu, dan word je mijn buurvrouw
Maar nu, omdat mijn dochter een moeder heeft zonder RL vanwege de pc-verslaving, verveelt dochter zich en heb ik beloofd die farmville op te gaan starten.
Aaah, doe je mee qwertu, dan word je mijn buurvrouw
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 27 februari 2010 om 15:25
Hey allemaal
Ben nu bij Suup
De date was een ramp...wat een strontvervelend ventje was dat. Heb vrijwel de hele avond opgescheept gezeten met een soort van hersenloze autistische buidelrat die dacht dat ie mij kon vertellen wat mijn mening was Zoals toen ik zei dat men vaak vraagt of ik wel Nederlands ben, omdat ik er niet helemaal NL uit zie. Hij zei stellig dat men dat niet vroeg en dat ik er gewoon NL uitzag. Uhu... Ironisch genoeg vroeg een meisje me later die avond of ik wel NL was. Ha! Dat vond ie niet leuk
Op een gegeven moment heb ik m medegedeeld dat IK aan de bar ging zitten en het daarna voor gezien hield. Hij vertrok redelijk snel zonder gedag te zeggen haha. Daarna nog een geweldig leuke avond gehad met allerlei mensen en ben achterop de fiets naar het hotel teruggebracht door een galante meneer. Al met al geslaagde avond, maar geen geslaagde date.
Ben nu bij Suup
De date was een ramp...wat een strontvervelend ventje was dat. Heb vrijwel de hele avond opgescheept gezeten met een soort van hersenloze autistische buidelrat die dacht dat ie mij kon vertellen wat mijn mening was Zoals toen ik zei dat men vaak vraagt of ik wel Nederlands ben, omdat ik er niet helemaal NL uit zie. Hij zei stellig dat men dat niet vroeg en dat ik er gewoon NL uitzag. Uhu... Ironisch genoeg vroeg een meisje me later die avond of ik wel NL was. Ha! Dat vond ie niet leuk
Op een gegeven moment heb ik m medegedeeld dat IK aan de bar ging zitten en het daarna voor gezien hield. Hij vertrok redelijk snel zonder gedag te zeggen haha. Daarna nog een geweldig leuke avond gehad met allerlei mensen en ben achterop de fiets naar het hotel teruggebracht door een galante meneer. Al met al geslaagde avond, maar geen geslaagde date.
zaterdag 27 februari 2010 om 15:35
quote:stratego schreef op 27 februari 2010 @ 15:34:
Ik snap er de ballen van....farmville
Minny, is het een issue of je er Nederlands uitziet of niet? Neen. Het is een issue als ik zeg dat mensen dat vragen en hij mij denkt te kunnen vertellen dat mensen dat niet vragen. Ehm...wie weet het beter, hij of ik?
Ik snap er de ballen van....farmville
Minny, is het een issue of je er Nederlands uitziet of niet? Neen. Het is een issue als ik zeg dat mensen dat vragen en hij mij denkt te kunnen vertellen dat mensen dat niet vragen. Ehm...wie weet het beter, hij of ik?