Jongensnamentopic!
zaterdag 27 februari 2010 om 23:32
Wat grappig is dat toch van dit forum.
Mensen kunnen elkaar met de grond gelijk maken maar als er privé topics ontstaan zoals "Laat jezelf zien" of nu hier kindernamen, prijst iedereen elkaar de hemel in.
Niet één keer zag je "jou vind ik niet mooi" of "wat een walchelijke naam heeft jouw kind"
Grappig toch
Mensen kunnen elkaar met de grond gelijk maken maar als er privé topics ontstaan zoals "Laat jezelf zien" of nu hier kindernamen, prijst iedereen elkaar de hemel in.
Niet één keer zag je "jou vind ik niet mooi" of "wat een walchelijke naam heeft jouw kind"
Grappig toch
zaterdag 27 februari 2010 om 23:34
quote:fashionvictim schreef op 27 februari 2010 @ 23:28:
Dan moet je wel heel erg je best doen, want alleen googlend op de namen kom je niet bij Suus uit.
Flauw trouwens om te gaan googlen.
Flauw misschien, natural curiosity.
Zo erg mijn best hoefde ik niet te doen. Alleen de namen waren genoeg. Sommige forummers laten onbewust een spoor van informatie achter. Niet om arrogant te doen, maar ik heb een behoorlijk goed geheugen wat betreft dit soort feitjes. Als je kleine dingetjes die op het eerste gezicht onbelangrijk lijken combineert, kun je een hoop te weten komen. Ik heb absoluut geen kwaad in de zin, maar helaas is niet iedereen zoals ik.
Dan moet je wel heel erg je best doen, want alleen googlend op de namen kom je niet bij Suus uit.
Flauw trouwens om te gaan googlen.
Flauw misschien, natural curiosity.
Zo erg mijn best hoefde ik niet te doen. Alleen de namen waren genoeg. Sommige forummers laten onbewust een spoor van informatie achter. Niet om arrogant te doen, maar ik heb een behoorlijk goed geheugen wat betreft dit soort feitjes. Als je kleine dingetjes die op het eerste gezicht onbelangrijk lijken combineert, kun je een hoop te weten komen. Ik heb absoluut geen kwaad in de zin, maar helaas is niet iedereen zoals ik.
zaterdag 27 februari 2010 om 23:34
quote:Neele01 schreef op 27 februari 2010 @ 23:32:
Grappig toch
Had je nog iets constructiefs toe te voegen of was dit alles?
Walchelijk...
Grappig toch
Walchelijk...
zaterdag 27 februari 2010 om 23:35
quote:Neele01 schreef op 27 februari 2010 @ 23:32:
Grappig toch
Al verschil je van mening, dan hoef je elkaar nog niet met de grond gelijk te maken. Ik zie afbranden op het forum niet vaak gebeuren.
Maar inderdaad, men is ook hier positief over elkaars keuzes. Hou ik van!
Grappig toch
Al verschil je van mening, dan hoef je elkaar nog niet met de grond gelijk te maken. Ik zie afbranden op het forum niet vaak gebeuren.
Maar inderdaad, men is ook hier positief over elkaars keuzes. Hou ik van!
zaterdag 27 februari 2010 om 23:37
quote:Norre schreef op 27 februari 2010 @ 23:34:
[...]
Walchelijk...
Waarom walchelijk?
Waar slaat dat nou weer op?
Eerst valt iedereen hier gillend van het lachen over elkaar heen bij het noemen van bepaalde namen, en op het moment dat mensen de namen van hun kinderen gaan noemen vindt iedereen die "prachtig en mooï"
Ik vind dat geestig. Niet slecht of lelijk maar wel heel grappig.
Wat is daar in godsnaam walchelijk aan???????
[...]
Walchelijk...
Waarom walchelijk?
Waar slaat dat nou weer op?
Eerst valt iedereen hier gillend van het lachen over elkaar heen bij het noemen van bepaalde namen, en op het moment dat mensen de namen van hun kinderen gaan noemen vindt iedereen die "prachtig en mooï"
Ik vind dat geestig. Niet slecht of lelijk maar wel heel grappig.
Wat is daar in godsnaam walchelijk aan???????