3000+ deel 37 alweer!
vrijdag 26 februari 2010 om 23:05
14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.
Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? Een paar maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
6. Minny wordt niet geknuffeld
Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:
DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
zondag 28 februari 2010 om 00:01
zondag 28 februari 2010 om 00:02
Oh nee! Er ontstaan opeens groepjes binnen het groepje! Ik voorzie een breuk, een grote splitsing! Als een ravijn dat zich zomaar opeens voor onze voeten aftekent!
En nu maar hopen dat de kleedhokjes wel aan de sauna-kant van het ravijn staan. Anders moeten we straks nog -wat was het?- olijfbomen gaan zoeken om ons te bedekken. Of hebben jullie die op de boerderie? Want in dat geval...
En nu maar hopen dat de kleedhokjes wel aan de sauna-kant van het ravijn staan. Anders moeten we straks nog -wat was het?- olijfbomen gaan zoeken om ons te bedekken. Of hebben jullie die op de boerderie? Want in dat geval...
zondag 28 februari 2010 om 00:05
zondag 28 februari 2010 om 00:07
quote:qwertu schreef op 28 februari 2010 @ 00:05:
[...]
Er zit geen limiet aan het aantal handdoeken dat je onder je kont mag leggen. Hooguit aan het aantal handdoeken dat je kunt dragen, maar als Boogje mee is, hebben we een tassendrager. Stel je voor dat ik op een blindganger ga zitten, beh, dan ben ik ongewenst zwanger geworden in de sauna,...nou, open daar maar eens een topic over op Viva
[...]
Er zit geen limiet aan het aantal handdoeken dat je onder je kont mag leggen. Hooguit aan het aantal handdoeken dat je kunt dragen, maar als Boogje mee is, hebben we een tassendrager. Stel je voor dat ik op een blindganger ga zitten, beh, dan ben ik ongewenst zwanger geworden in de sauna,...nou, open daar maar eens een topic over op Viva
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zondag 28 februari 2010 om 00:10