Mode & Beauty alle pijlers

paula`s choice

12-02-2010 20:51 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort heb ik de producten van Paula`s choice ontdekt.

Heb net via de website besteld want de proefjes bevielen erg goed..

Ik vroeg me af of hier mensen ervaring hebben met producten van Paula`s choice..
Geen ervaring mee,

Waar gebruik je het precies voor??
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ja, hier een fan! Ik gebruik de moisturizer met SPF, zonnebrandcrème voor mijzelf en dochter, de skin balancing cleanser en de barely there getinte crème. Heerlijk spul vind ik het, ik hoef maar één keer per jaar te bestellen, zo lang doe ik ermee.
Ik gebruik nu de skin recovery creme, en BHA 1%.

ben heel erg benieuwd of ik er over een paar maanden ook blij mee ben..
Of is het eigenlijk reclame...?
nee hoor geen reclame.

Zit al zo`n 7 jaar op het forum..
Ik gebruik het ook al een jaar of vijf inmiddels en ben er zeer tevreden over.
gebruik jullie ook BHA? ben heel benieuwd wat dat voor mn huid gaat doen..

heb wel wat last van couperose dus doe wel voorzichtig.
Ik gebruik zelf de BHA 1% gel. Ik vind het heerlijk spul. Het houdt mijn huid in ieder geval lekker zacht. In het begin wel een beetje uitkijken met hoe vaak je het kunt gebruiken. Maar dat staat ook wel aangegeven geloof ik.
Hallo, ik heb het gebruikt maar ben er mee gestopt. Vond het niet beter dan een ander merk. Het moeten bestellen via internet vond ik ook niet fijn. Ga liever naar de winkel.

@ Elize. De BHA heb ik ook gebruikt maar ik vond het niets voor mijn huid doen.
ik vind het juist ideaal bestellen via internet, kan je lekker rustig kijken.

Ook vind ik het goed dat als je een vraag hebt je uitgebreid antwoord krijgt.

ben blij dat het niet zo duur is, gebruikte hiervoor biotherm en dat is een stuk duurder en met een crème deed ik maar twee maanden.
Ik heb ook de BHA 1% lotion besteld en wat proefjes, als het goed is ligt het vandaag thuis op me te wachten!

Zelf vind ik via internet bestellen ook erg fijn, ik vind de verzendkosten alleen wel aan de hoge kant.

Heb jij de BHA al geprobeerd elize? Ik ben erg benieuwd! Moet je na het opbrengen nog een creme smeren of is dat niet nodig?
Na de bha moet je zeker smeren. Je huid kan na de 1ste keer wat droog aanvoelen. Daarom gebruik ik het id avond.

De eerste paar keer smeerde ik het om de dag/avond. Daarna een tijdje elke avond en nu nog maar 1x id week.
Ok, dat is handig om te weten!

Dus je smeert 's avonds de BHA op en dan meteen een creme eroverheen.

En dan even kijken hoe je huid erop reageert en afhankelijk daarvan elke avond, om de dag gebruiken.
Ja je moet idd even kijken hoe je huid erop reageert. De bha is een waterige substantie, dus geen creme. Dus gelijk smeren daarna. Op de site van paula staat alles goed uitgelegd.
Ik gebruik de BHA nu een paar dagen, maar heel voorzichtig omdat ik last heb van couperose.

Ik smeer het vooral op mn neus waar ik mee-eters heb, en die zijn echt nu en stuk minder!! erg fijn!!

Ik heb geen last van rode geïrriteerde huid na BHA.

met de creme (recovery creme) ben ik erg tevrdeb maar na een paar weken/maanden kan ik pas echt zeggen of ik er blij mee ben.

Ook had ik een proefje van een foundation maar die vond ik helemaal niets.
Hoi Elize, ik gebruik ook al een paar jaar de producten van Paula. Ik heb een beetje een probleemhuid gehad en heb vele merken geprobeerd van duur tot goedkoop en ben uiteindelijk via dit forum aan Paula's choice gekomen. Ook eerst proefjes besteld en daarna de grote verpakking. Ik gebruik zelf de Recovery cleanser, Hydrating treatment cream, op dit moment de recovery cream omdat deze vetter is nu in de winter mijn huid droger is. De BHA 2% liquid. Voor mij niks anders meer dan Paula.

Groetjes Sari.
Ik heb sinds een week of 2 van Paula de BHA 2% lotion gekocht. In het begin werd mijn huid lekker glad, maar de laatste tijd krijg ik meer bultjes (soms ook puistjes). Met bultjes bedoel ik zon witte puntjes..

Met carnaval had ik een mooie huid, die wil ik weer terug!! Ik dacht eerst dat mijn huid wat onregelmatiger was geworden door het gefeest enzo, door de warmte en hitte enzo.

Zal ik dan beter de BHA 2% liquid of gel kunnen nemen? Graag advies
Ik heb nu mijn spulletjes ook een paar dagen binnen! Ik had een flesje BHA 1% lotion besteld en verder wat proefjes.

Van de proefjes vond ik vooral de Hydra Treatmant creme en de cleanser erg fijn, dus ik ga die (als mijn oude voorraad op is) ook bestellen.

Of de BHA werkt weet ik nog niet, ik heb geen last van een droge huid, dus misschien had ik de 2% moeten bestellen. Ik heb wel het idee dat mijn huid wat matter is en dat er wat minder pukkels zich ontwikkelen, maar ik zie nog geen minder meeeters.
Ik vind het fijne spullen.

Het enige dat me irriteert: de prijzen in Nederland zijn bijna twee keer zo hoog als de verkoopprijzen in Amerika. Volgende keer bestel ik gewoon weer een flinke lading in de VS. Zelfs met de hoge verzendkosten (iets van 20 euro of zo), is dat nog de moeite waard als je meer bestelt.

Heb wel eens met de klantenservice gemaild, en die verklaarden: onze prijzen zijn marktconform, en vergelijkbaar met die van andere crèmes in Nederland. Belachelijk.
Zou iemand mij nog kunnen adviseren? Zie mijn berichtje van 20 februari..ik wil dus graag de BHA 2% liquid kopen, heb de lotion gekocht maar die bevalt in 2e instantie toch niet zo goed..krijg veel bultjes ervan en ook pukkeltjes (tenminste ik denk dat het hiervan komt..het gaat iig niet weg, want eerst wel het geval was toen ik het product voor de 1e x gebruikte)
@highlights ben je meteen met de 2% begonnen? Het kan zijn dat die te sterk is, en de 1% beter is.

De lotion is voor de normale/ gegcombineerde vette huid en de liquid voor de vette huid. Ik weet niet wat voor huidtype je hebt?

Irritatie kan ook ontstaan door het te vaak gebruiken id begin periode. Beste is de eerste periode 1x pd in de avond.
Heey!

Ik gebruik het idd altijd 's avonds!

maar ik heb dus toch de liquid besteld! Had altijd een vette huid, heb roaccutane gehad, maar ik wilde mijn huid schoonhouden om te voorkomen dat ik opnieuw puistjes zou krijgen. (met roaccutane had ik een normale huid denk ik) Maar hij wordt nu dus vetter..met 1% zou ik denk ik helemaal geen goed resultaat hebben..ik probeer gewoon de liquid, jullie horen nog wel of die bevalt..trouwens, op de site van PC staat dat je na de BHA benzylperoxide moet gebruiken. Ik doe dat niet, jullie wel? Bedankt voor je reactie Daaromniet!
PC helpt mij enorm om mijn huid kalm te houden. Ik heb last van acne en dat kan behoorlijk uit de hand lopen.

Ik gebruik:

2% BHA gel ( vind ik eerlijk gezegd een twijfelgeval)

2% BHA Acne toner, heel fijn alleen gaat het flesje erg snel leeg ( icm. een watje)

8% AHA gel, geweldige gel en het maakt mijn huid erg glad en een gezonde gloed.

5% Bezoylp. besteld bij PC in de VS. Fijn product en mijn huid is kalm

En sinds kort gebruik ik de balance moisturizer voor een vette huid en deze creme is echt geweldig als je acne hebt! Topper.

De laatste keer had ik een bestelling gedaan bij PC in de VS, wat een prijzen.....25 euro verzendkosten en 22 euro belasting aan de deur. Helaas verkopen ze de 5% bezoyl niet in Nederland.

Fijne producten, ik ben verslaafd!
@Highlight: ik gebruik van de Acne lijn de 2% toner extra strenght....daarna een laagje 5% benzoylp. van Paula Choice ook van de Clear lijn. Goede combinatie want mijn huid is rustig en ik heb voor het eerst sinds een half jaar geen acne meer. Eerste week had ik droge vlekjes maar inmiddels is mijn huid gewend.

Tip: ik heb de collorcorrector van Gosh gekocht in het groen om de rode vlekjes te camoufleren en het werkt echt geweldig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven