3000+ deel 37 alweer!
vrijdag 26 februari 2010 om 23:05
14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.
Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? Een paar maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
6. Minny wordt niet geknuffeld
Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:
DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
maandag 1 maart 2010 om 01:19
Ja winkelen ook ,ik kan het niet meer zo goed.
Vroeger kon ik met een vriendin echt een hele dag winkelen!!
Nu ga ik vaak lekker alleen en ben het echt al snel zat, kan het gewoon niet meer.
Zie ook niets leuks en dat gezoek in die winkels, bleh....
En dan passen, nog meer bleh. Liever shop ik tegenwoordig achter de laptop of dan maar snel 2,3 winkels in graai een hoop uit de rekken pas thuis en breng wel terug wat niets is.
Vroeger kon ik met een vriendin echt een hele dag winkelen!!
Nu ga ik vaak lekker alleen en ben het echt al snel zat, kan het gewoon niet meer.
Zie ook niets leuks en dat gezoek in die winkels, bleh....
En dan passen, nog meer bleh. Liever shop ik tegenwoordig achter de laptop of dan maar snel 2,3 winkels in graai een hoop uit de rekken pas thuis en breng wel terug wat niets is.
maandag 1 maart 2010 om 01:26
Doe ik ook. Ik loop de Zara in (die is hier ook het dichtst bij) neem het één en ander mee en pas thuis en breng weer terug wat niet leuk is. Ik geloof dat je daar 4 weken de tijd voor hebt.
Over 3 weken ga ik weer een lang weekend weg met 3 vriendinnen, die wel van shoppen houden. Ik ga mee maar zit merendeel op bankjes buiten (roken)of loop rond te wachten. Of als er een boekenwinkel is dan vermaak ik me daar.
Gelukkig gaan we nooit te lang.
Over 3 weken ga ik weer een lang weekend weg met 3 vriendinnen, die wel van shoppen houden. Ik ga mee maar zit merendeel op bankjes buiten (roken)of loop rond te wachten. Of als er een boekenwinkel is dan vermaak ik me daar.
Gelukkig gaan we nooit te lang.
maandag 1 maart 2010 om 08:09
Mogguh.
Weer op tijd gaan slapen, weer haske moe nog....lijkt me niet echt veel te helpen dat bijslapen.
Straks weer naar therapieachtigmevrouwmens, zien of die me wat fitter kan hocuspocussen.
En de rest van de dag puinruimen hier, dljiezz wat is het een bende geworden in de vakantie zeg!
Blij dat het weer normaal is en het grootste deel overdag op school zit.
Fijne dag allemaal!
Weer op tijd gaan slapen, weer haske moe nog....lijkt me niet echt veel te helpen dat bijslapen.
Straks weer naar therapieachtigmevrouwmens, zien of die me wat fitter kan hocuspocussen.
En de rest van de dag puinruimen hier, dljiezz wat is het een bende geworden in de vakantie zeg!
Blij dat het weer normaal is en het grootste deel overdag op school zit.
Fijne dag allemaal!