3000+ deel 37 alweer!

26-02-2010 23:05 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.

Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.

Regels? Een paar maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!

6. Minny wordt niet geknuffeld

Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:

DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
Ik ga nu richting stad. Tot later!
quote:Pilous schreef op 01 maart 2010 @ 12:15:

[...]

Regel? Welke regel?Die witte!
Eerst maar eens op laarzenjacht inderdaad, Appel!

Minny, jij zoent niet? Is dat uit principe? Of hou je er gewoon niet van? En als het wel tot neuken komt, is het dan niet lastig en ook een beetje krampachtig, om niet te zoenen?
Over niet zoenen gesproken... ik heb dat dus werkelijk waar eens meegemaakt, een one night stand die niet wilde zoenen, want dat wilde hij voorbehouden aan vrouwen voor wie hij ècht wat voelde. Nou ja, grappig genoeg had ik soortgelijke principes met andere intieme handelingen. Zodat er dus ongeveer niks overbleef behalve een beetje voelen. Dat is een heel korte one night stand geworden. Meer one night dan stand, zeg maar.
Hai Ananya!
Omdat spuien geen nut heeft, verandert niks aan de zaak en ik houd dit gevoel liever even vast, zodat ik gewoon boos kan blijven, dat (de boosheid)vergeet ik nml te snel weer, snappu en dit gaat over mijn grenzen heen zijn gedrag naar mij toe en ben dus boos en ik wil dat ook echt een laten merken aan hem.
He zus bah! Snap dat je even boos wilt blijven om de grens echt duidelijk te maken!

Kreeg net een sms van collega, dat zij mn klas gaat doen en een klassenassistent haar groep. Hoe omslachtig, groep 8 is best lief Hoop dat ze voor morgen gewone vervanging regelen!
Ghe Q

Ik zoen 9 van de 10 keer alleen als ik wil neuken, dus als je zin hebt om het hele riedeltje af te lopen dan wil ik er best over nadenken

What's up Z&Z?
Ben je ziek Ananya?
Niks bijzonders hoor Minny, maar het is nu eens klaar met Zus die altijd maar ja en amen zegt.
Jip Minny, helaas nog steeds.

En morgen de schoolfotograaf... alsof ik het ieder jaar er om doe
Wie heeft je boos gemaakt dan? En moet ik m ff bellen?
Je doet het gewoon expres Ananya
Da's goed om te weten, Min. Als ik eens zin heb in het hele riedeltje, dan zal ik je in gedachten houden.

Zus, klinkt niet leuk. Sowieso snap ik dat nooit zo goed, dat niet begrijpen dat een punt belangrijk voor je is. Als ik er boos om word, dan is het toch "dus" gewoon belangrijk? Anders zou ik me er niet over opwinden. Dus als ik ergens boos om word, dan is het "dus" zaak om daar samen iets mee te doen.

Maar goed, op dat front valt hier thuis ook nog wel wat winst te behalen. Wel vervelend dat je zo het gevoel hebt dat je grenzen met voeten getreden worden.

Ananya, ben je ziek en heb ik dat gemist?
Niet verder vertellen !!! Levert altijd enorm geile foto's op
Ja en amen komen in mijn vocabulaire sowieso al niet voor, eerlijk gezegd.
quote:Ananya schreef op 01 maart 2010 @ 12:38:

Niet verder vertellen !!! Levert altijd enorm geile foto's op Aha!
Geile foto's? Als ziek? Dan moet je me die truc maar eens uitleggen, want toen ik bijvoorbeeld ziek in het ziekenhuis kwam (want immers: zíek dus), wilden ze een foto maken voor op mijn pas. Nou, hondsberoerder dan dat heb ik nog niet eerder op de foto gestaan. En no way dat ze die foto dus aan willen passen.

Dus mocht dat nog een keer voorkomen... nou ja, dan sta ik er echt nog 100 keer liever geil op dan zo.
Er is een reden waarom ik niet wil samenwonen...
Je kunt geen mannetjesmens vinden die ja en amen zegt?
Ook dat
Ik zie een topic "huilen tijdens slaap" dus ik klik dat met mijn naïeve harses aan... vond het nog best sneu zeg maar...

Gaat het over een baby van drie maanden
Gewoon stug door blijven zoeken, Min!
Oh en ik ben weer pleite. Ga nog even mijn nacht een beetje bijslapen. Ik lag er niet zo vroeg in dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven