3000+ deel 37 alweer!
vrijdag 26 februari 2010 om 23:05
14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.
Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? Een paar maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
6. Minny wordt niet geknuffeld
Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:
DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
maandag 1 maart 2010 om 12:28
Over niet zoenen gesproken... ik heb dat dus werkelijk waar eens meegemaakt, een one night stand die niet wilde zoenen, want dat wilde hij voorbehouden aan vrouwen voor wie hij ècht wat voelde. Nou ja, grappig genoeg had ik soortgelijke principes met andere intieme handelingen. Zodat er dus ongeveer niks overbleef behalve een beetje voelen. Dat is een heel korte one night stand geworden. Meer one night dan stand, zeg maar.
maandag 1 maart 2010 om 12:30
Omdat spuien geen nut heeft, verandert niks aan de zaak en ik houd dit gevoel liever even vast, zodat ik gewoon boos kan blijven, dat (de boosheid)vergeet ik nml te snel weer, snappu en dit gaat over mijn grenzen heen zijn gedrag naar mij toe en ben dus boos en ik wil dat ook echt een laten merken aan hem.
maandag 1 maart 2010 om 12:32
maandag 1 maart 2010 om 12:37
Da's goed om te weten, Min. Als ik eens zin heb in het hele riedeltje, dan zal ik je in gedachten houden.
Zus, klinkt niet leuk. Sowieso snap ik dat nooit zo goed, dat niet begrijpen dat een punt belangrijk voor je is. Als ik er boos om word, dan is het toch "dus" gewoon belangrijk? Anders zou ik me er niet over opwinden. Dus als ik ergens boos om word, dan is het "dus" zaak om daar samen iets mee te doen.
Maar goed, op dat front valt hier thuis ook nog wel wat winst te behalen. Wel vervelend dat je zo het gevoel hebt dat je grenzen met voeten getreden worden.
Ananya, ben je ziek en heb ik dat gemist?
Zus, klinkt niet leuk. Sowieso snap ik dat nooit zo goed, dat niet begrijpen dat een punt belangrijk voor je is. Als ik er boos om word, dan is het toch "dus" gewoon belangrijk? Anders zou ik me er niet over opwinden. Dus als ik ergens boos om word, dan is het "dus" zaak om daar samen iets mee te doen.
Maar goed, op dat front valt hier thuis ook nog wel wat winst te behalen. Wel vervelend dat je zo het gevoel hebt dat je grenzen met voeten getreden worden.
Ananya, ben je ziek en heb ik dat gemist?
maandag 1 maart 2010 om 12:40
Geile foto's? Als ziek? Dan moet je me die truc maar eens uitleggen, want toen ik bijvoorbeeld ziek in het ziekenhuis kwam (want immers: zíek dus), wilden ze een foto maken voor op mijn pas. Nou, hondsberoerder dan dat heb ik nog niet eerder op de foto gestaan. En no way dat ze die foto dus aan willen passen.
Dus mocht dat nog een keer voorkomen... nou ja, dan sta ik er echt nog 100 keer liever geil op dan zo.
Dus mocht dat nog een keer voorkomen... nou ja, dan sta ik er echt nog 100 keer liever geil op dan zo.