dilemma
maandag 1 maart 2010 om 11:34
Beste vivalezers ik zit echt met een groot dilemma.Ik heb al 8jaar een vaste relatie en ik woon al 2,5jaar samen.MAAR HELP!Ik ben al een half jaar verliefd op een ander.Deze andere jongen ken ik via mijn werk.Ik werkte in een winkel en hij kwam daar wel eens langs.Het klikte gelijk heel goed.Dus we gaven heel onschuldig elkaars msn.Ik zie hem nu niet meer,want ik heb nu ander werk.Hij heeft inmiddels een vriendin.Ik spreek hem regelmatig nog op msn.Dan is de chemie er weer.Ook van zijn kant.Ik heb hem nu een week niet gesproken en dat vind ik erg jammer.Als ik hem probeer te vergeten zoekt hij weer contact met mij.Ik hou heel veel van mijn huidige vriend en wil hem echt niet kwijt.We hebben het heel leuk samen.Hij weet dat ik met die jongen op msn zit.Hij heeft er geen problemen mee.Mijn vriend weet niet dat ik verliefd ben op die 8jaar jongere jongen en dat ga ik hem ook niet vertellen.Ik wil mijn vriend niet kwijt.Ik wil het contact met die jongen ook niet kwijt.Weet echt niet meer wat ik moet doen.Ik weet bijna zeker dat die jongen van de week weer op msn komt.Hij laat soms een week niks horen.Als hij wat laat horen beginnen de vlinders weer.
maandag 1 maart 2010 om 11:39
Je bent duidelijk, je wilt je vriend niet kwijt. De enige oplossing is dus om het contact met je msn-vriend te verbreken. Daarbij, hij heeft nu ook een vriendin! Als hij jou echt wilde had hij daar ook niet aan begonnen maar wel meer werk van je gemaakt.
Bespreek met je msn-vriend dat je geen contact meer wil omdat je je daar niet goed bij voelt. Verwijder hem uit je lijst en blokkeer hem, ga zelf ook niet meer op msn maar zoek een andere bezigheid! Dan ga je er vanzelf steeds minder aan denken, zet je goede relatie niet op het spel meid, het lijkt nu allemaal spannender omdat het stiekem is maar het gras is niet altijd groener aan de overkant!
Bespreek met je msn-vriend dat je geen contact meer wil omdat je je daar niet goed bij voelt. Verwijder hem uit je lijst en blokkeer hem, ga zelf ook niet meer op msn maar zoek een andere bezigheid! Dan ga je er vanzelf steeds minder aan denken, zet je goede relatie niet op het spel meid, het lijkt nu allemaal spannender omdat het stiekem is maar het gras is niet altijd groener aan de overkant!
maandag 1 maart 2010 om 11:49
maandag 1 maart 2010 om 11:57
Je zegt dat je je vriend niet kwijt wilt? Ik geloof er maar weinig van als je zegt dat je nog wel wil blijven msnen met die 'leuke' jongen....
Ik vind dan niet echt dat jij het recht hebt je de vriendin van je vriend te noemen......
Je loopt je aardig tegen te spreken.....
Wees eerlijk tegen je vriend.....
Dit is wel erg gemeen...Als je echt van je vriend houdt, hou je op met msnen met die jongen...Zo niet? Dan zou ik maar weggaan....Je vriend is dan te goed voor je......veel te goed...
Ik vind dan niet echt dat jij het recht hebt je de vriendin van je vriend te noemen......
Je loopt je aardig tegen te spreken.....
Wees eerlijk tegen je vriend.....
Dit is wel erg gemeen...Als je echt van je vriend houdt, hou je op met msnen met die jongen...Zo niet? Dan zou ik maar weggaan....Je vriend is dan te goed voor je......veel te goed...
maandag 1 maart 2010 om 12:07
Eens met bovenstaande reacties. Het is of het een, of het ander.
Dit is niet eerlijk tov je vriend.
Misschien kun je je relatie eens onder de loep nemen, mis je iets essentieels in je relatie? En dan bedoel ik niet de vlinders die je hebt voor die andere jongen, want dat kun je niet vergelijken met je gevoelens in een lange relatie. Het spannende gaat er áltijd vanaf.
Dit is niet eerlijk tov je vriend.
Misschien kun je je relatie eens onder de loep nemen, mis je iets essentieels in je relatie? En dan bedoel ik niet de vlinders die je hebt voor die andere jongen, want dat kun je niet vergelijken met je gevoelens in een lange relatie. Het spannende gaat er áltijd vanaf.
maandag 1 maart 2010 om 12:16
Ik heb nachtdienst gehad en slecht geslapen....dus misschien een iets te geirriteerde reactie van mij...
Maar ik snap dit echt NIET!!!! Het 1 zeggen, maar het anderen doen...
Schaam je je niet? Kan jij nog recht in de ogen van je vriend kijken en zeggen dat je van hem houdt?
Nogmaals ik snap dit niet...
Maar ik snap dit echt NIET!!!! Het 1 zeggen, maar het anderen doen...
Schaam je je niet? Kan jij nog recht in de ogen van je vriend kijken en zeggen dat je van hem houdt?
Nogmaals ik snap dit niet...
maandag 1 maart 2010 om 12:17
Dit is best ranzig. Hij heeft dus ook een (vaste)relatie begrijp ik. Net als jou zit hij ook (stiekem) te msnen. Knap dat jou vriend weet dat je met een jongen zit te msnen. Heeft hij echt geen andere gedachtens? Mijn vriend zou dat denk ik wel hebben. Zeker als hij deze persoon nooit gezien heeft. Dat jij er zelf behoefte aan hebt.. Hmzz. Zit het je zelf toch niet zo moeilijk te maken. Kies wat je gevoel zegt en ga daarvoor. Wat al eerder is gezegd, er is geen middenweg en ja als je echt van je vriend houd, dan ga je voor hem en flikker je die enne van msn af. Ga leven! Zeker als je inmiddels 8 jaar bij je vriend bent én samenwoont!
maandag 1 maart 2010 om 12:22
Ten 1e bedankt voor je reactie op mijn verhaal.Ten 2e schrijf de voordelen en nadelen van je huidige relatie op.Meer nadelen?Bedenk of je een toekomst met die andere jongen ziet zitten.Ik weet niet hou oud jij bent,maar als hij 8jaar jonger is bedenk dan dat hij andere interesses heeft dan jou.Hij heeft vriendin zeg je,maar als jullie op msn zitten is er chemie.Ook vreemd hoor.mijn advies:Neem afstand en wat jij al tegen mij zei.Als hij jou de moeite waard vind komt hij vanzelf wel.Als je meer voordelen hebt bij je huidige vriend dan moet je bij hem blijven en alle contact verbreken met die ander.succes
maandag 1 maart 2010 om 13:03
quote:nouschi schreef op 01 maart 2010 @ 11:49:
Draai het om. Hoe zou jij het vinden als je weg bent en je vriend zit met een ander meisje op msn omdat hij dat zo spannend vindt met haar?
Eensch. Ik zou je dit maar eens proberen in te denken, dan zal je je waarschijnlijk ontzettend kut voelen als jouw vriend dit achter JOUW RUG om zou doen......
maarja, 't klinkt als je het wel over hebt om je relatie mee kapot te maken.
Draai het om. Hoe zou jij het vinden als je weg bent en je vriend zit met een ander meisje op msn omdat hij dat zo spannend vindt met haar?
Eensch. Ik zou je dit maar eens proberen in te denken, dan zal je je waarschijnlijk ontzettend kut voelen als jouw vriend dit achter JOUW RUG om zou doen......
maarja, 't klinkt als je het wel over hebt om je relatie mee kapot te maken.