3000+ deel 37 alweer!
vrijdag 26 februari 2010 om 23:05
14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.
Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? Een paar maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
6. Minny wordt niet geknuffeld
Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:
DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
maandag 1 maart 2010 om 23:47
maandag 1 maart 2010 om 23:47
No, doet het etiketje ter zake dan?
Ik heb het wel eens geprobeerd met een vrouw, maar vond daar echt helemaal níets aan. Terwijl ik wel verliefd op haar was, dus daar lag het niet aan. Maakt mij dat juist bi of juist niet? Ik hou gewoon van mensen. (En verhoudingsgewijs dan wel íets meer van mannen. )
Ik denk dat ik te weinig weet van jouw situatie en jouw jongens trouwens om de verzwaring volledig te vatten.
Ik heb het wel eens geprobeerd met een vrouw, maar vond daar echt helemaal níets aan. Terwijl ik wel verliefd op haar was, dus daar lag het niet aan. Maakt mij dat juist bi of juist niet? Ik hou gewoon van mensen. (En verhoudingsgewijs dan wel íets meer van mannen. )
Ik denk dat ik te weinig weet van jouw situatie en jouw jongens trouwens om de verzwaring volledig te vatten.
maandag 1 maart 2010 om 23:49
maandag 1 maart 2010 om 23:52
maandag 1 maart 2010 om 23:52
Ja, raar is dat he BAM, heb de afgelopen week enorm veel buiten gelopen, kilometers en kilometers, op zoek naar het begin van een draadje.
Toen Floor hier was en ik haar vertelde wat ik in de inrichting van mijn huis allemaal anders had gemaakt, toen begon dat besef langzaam door te dringen. (Had het ook pas die ochtend gehoord) En op dat moment besefte ik dat nog niet, maar nu terugkijkend begon het daarmee. Toen heb ik voor het eerst gezegd dat ik 'mijn leven' kon leven.
Ben de afgelopen week ook iedere dag bij de psych geweest, gewoon om te dealen met weer leven. En vanmorgen stond ik op met het idee dat ik weer ruimte had in mezelf.
*zweef*
Toen Floor hier was en ik haar vertelde wat ik in de inrichting van mijn huis allemaal anders had gemaakt, toen begon dat besef langzaam door te dringen. (Had het ook pas die ochtend gehoord) En op dat moment besefte ik dat nog niet, maar nu terugkijkend begon het daarmee. Toen heb ik voor het eerst gezegd dat ik 'mijn leven' kon leven.
Ben de afgelopen week ook iedere dag bij de psych geweest, gewoon om te dealen met weer leven. En vanmorgen stond ik op met het idee dat ik weer ruimte had in mezelf.
*zweef*
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
maandag 1 maart 2010 om 23:57
@Q en meelezerTs, ja, ik denk t wel.
Heb een tijd terug een gammaknife behandeling gehad en die is aangeslagen. Mijn tumoren zijn gekrompen naar niveau micro. Gaan uiteindelijk wel weer groeien, maar we praten weer over jaren ipv maanden.
Heb een tijd terug een gammaknife behandeling gehad en die is aangeslagen. Mijn tumoren zijn gekrompen naar niveau micro. Gaan uiteindelijk wel weer groeien, maar we praten weer over jaren ipv maanden.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!