3000+ deel 37 alweer!

26-02-2010 23:05 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.

Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.

Regels? Een paar maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!

6. Minny wordt niet geknuffeld

Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:

DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
quote:boogje schreef op 02 maart 2010 @ 00:32:

[...]

... adrem..
en op de keukentafel... en tegen de koelkast omhoog... ehm...

*gaat effe wat te drinken pakken*
kom hier maar weer even kijken,Ik heb een uurtje geslapen maar voel me weer hyper ,zit weer te trillen.
Ik weet niet of we het dan wel over handige onderwerpen hebben, Bank. We zitten geloof ik met een hitsig Boogje opgescheept hier.
quote:iry schreef op 02 maart 2010 @ 00:27:

En ook voor jou Moos, las dat het trubbelig ging met oudste zoon

Ik moet voor 1 april een ander huis voor hem zien te vinden...

Maar gaat goed komen (hou ik mezelf dapper voor)
quote:qwertu schreef op 02 maart 2010 @ 00:37:

Ik weet niet of we het dan wel over handige onderwerpen hebben, Bank. We zitten geloof ik met een hitsig Boogje opgescheept hier.

Ja Boog zit net met zijn hoofd in de koelkast om af te koelen

Niet zo'n goede dag voor je bankje , wat vervelend
Hmmm... Moos, dat klinkt niet best. Had ik nog niet gelezen...

Bank, is er nog een reden waaróm je zo hyper bent?
voel me nu alsof ik liters koffie op heb
Ah echt Moos, is het dan toch uit de hand gelopen.

Dat is geen goed bericht zeg,

Ik kan mij heel goed inleven dat je daar zorgelijk over bent lieverd.
qwert, Heb vandaag voor het eerst vier uur achter elkaar gewerkt
Even douchen met een beker warme melk met honing doet in zo'n geval wonderen bij mij. Of even een volkoren boterham met kaas. Klinkt gek, maar in melk (en kaas) zitten stofjes waar je rustiger van wordt.
Gatver had een handje m&m's gepakt , wat zijn die dingen mierzoet zeg! helemaal niet lekker.

(dan te bedenken dat ik voor de medicatie familiezakken wegwerkte, nu vind ik er niet veel meer aan)
Had ik straks al gedaan Q en daarna heb ik een uurtje geslapen. maar ben nu weer helemaal wakker
Nee, vind ook niet zo veel aan M&M's,

Geef mij maar pure chocola.
Iets doen waar je je de energie door kan af laten vloeien Bank?

Muziek opzetten en het eruit dansen?

Je lijf is opgefokt en dat moet eruit.
Net zo lang doorgaan tot het over is?

Mijn stress-systeem ontregelt mee met mijn ontregelde slaapritme, dus ik heb ook wel echt helemaal zitten trillen van geblokkeerde stress. En in die situatie dus ook wel rustig een uur onder de douche gezeten, douchekop in mijn handen, tegen mijn borst aan (of tegen mijn buik als ik letterlijk buikpijn had van de stress) en dan maar gewoon wachten tot het over is. Soms ook gewoon wiegend. Klinkt heel dom allemaal als je het zo opschrijft, maar mij heeft dat altijd wel geholpen dus.
quote:iry schreef op 02 maart 2010 @ 00:40:

Ah echt Moos, is het dan toch uit de hand gelopen.

Yep, eigenlijk had hij er afgelopen zaterdag uitgemoeten, maar gelukkig hebben we dat weten te rekken.
Ik ben echt slecht op de hoogte van wat er speelt, merk ik.
Nou.... ben op het moment helemaal niet meer van de chocola, eigenlijk helemaal van niets eigenlijk, meer dan van de hartig.

Dat is mooi want neem nu sneller een boterham, iets wat ik eerst nooit at ( buiten eetbuien om )
Ik dacht lekker olijven te gaan eten. Nou het is meer pit dan olijf en ook nog eens zo zout als, ja als wat eigenlijk?
Boterhammen worden hier wel weer in het regulieren programma opgenomen als ik de boel weer een beetje op de rit heb. Was ik even vergeten, dat ik bij zo'n totaal verstoord slaapritme ook totaaaaal geen trek heb. Ik krijg een boterham over het algemeen dus ook simpelweg niet weggegeten.
Helemaal niet dom Q bij totale paniek kan ik zonder pardon onder de douche gezet worden, en mag ik er ook pas onder vandaan als ik weer kalm ben.

Warm water troost(als het maar niet over mijn hoofd gaat, dan weer paniek).
Ik ga hard voor je duimen Moos dat het gat lukken een woonruimte op tijd te vinden

En zijn begeleiding dan? werkt deze ook mee?
Zou Boog onderhand niet Blauw zijn?

Zolang met je hoofd in de koelkast.......
quote:iry schreef op 02 maart 2010 @ 00:51:

Ik ga hard voor je duimen Moos dat het gat lukken een woonruimte op tijd te vinden

En zijn begeleiding dan? werkt deze ook mee?Ja dat wel gelukkig, maar die hebben geen woonruimte in voorraad helaas. En precies in deze tijd zijn zijn vaste begeleider en pa 2 weken weg. De vervanger heeft trouwens wel heel goed zijn best gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven