3000+ deel 37 alweer!
vrijdag 26 februari 2010 om 23:05
14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.
Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? Een paar maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
6. Minny wordt niet geknuffeld
Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:
DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
dinsdag 2 maart 2010 om 00:55
Ehm..... ik eet dan ook 1 keer in de week een boterham misschien nu
Maar dat is al heel wat, van jaaaaaren geen boterham normaal gesproken.
Alleen op vakantie's eet ik mee met het gezin, dan is er een ritme voor mij en ontspanning.
Er is ook geen pijl op te trekken met dat eetgedrag van mij.
En die boterham pak ik dan s'avonds.
Maar dat is al heel wat, van jaaaaaren geen boterham normaal gesproken.
Alleen op vakantie's eet ik mee met het gezin, dan is er een ritme voor mij en ontspanning.
Er is ook geen pijl op te trekken met dat eetgedrag van mij.
En die boterham pak ik dan s'avonds.
dinsdag 2 maart 2010 om 00:59
Oh, ik eet normaal wel gewoon 2x per dag brood. Maar heb nu totaal geen trek, alleen maar in zoetigheid en fastfood. Ik was dat zelf alweer vergeten, dat dat erbij hoorde. Qlief merkte het opeens op. Met daarbij ook de opmerking dat ik wel gewoon moest blijven eten, al was het tegen heug en meug. Dus dat doe ik nu dan maar.
Maar 't is dus veel ontbijtkoek, toastjes, tortillachipjes, avondeten (dat gaat er wel altijd in bij mij) en áls ik dan brood eet, dan met gebakken ei ofzo.
Maar 't is dus veel ontbijtkoek, toastjes, tortillachipjes, avondeten (dat gaat er wel altijd in bij mij) en áls ik dan brood eet, dan met gebakken ei ofzo.
dinsdag 2 maart 2010 om 01:01
dinsdag 2 maart 2010 om 01:04
Ja avondeten eet ik wel, maar dat is mijn eerst maaltijd op de dag, bovendien moet dat ook het gezamelijk eten aan tafel staat hoog bij mij s'avonds.
Ja je stofwisseling slaat op hol door een verstoord slaapritme en vertraagd, feitelijk staat je lichaam ook in een paraatheid van een komende crisissituatie(denkt het) dus moet er voorbereid worden.
Het is een constante stress en dat levert andere behoeftes op.
Ja je stofwisseling slaat op hol door een verstoord slaapritme en vertraagd, feitelijk staat je lichaam ook in een paraatheid van een komende crisissituatie(denkt het) dus moet er voorbereid worden.
Het is een constante stress en dat levert andere behoeftes op.
dinsdag 2 maart 2010 om 01:05
quote:mocy schreef op 02 maart 2010 @ 01:01:
[...]
Zo'n bokszak lijkt mij eigenlijk ook wel wat. Kan je lekker je frustraties op uitleven en het is nog goed voor de spieren ook.dat is vermoeiend! en een spierpijn, wij hadden er in de kliniek eentje. Pffff als ik daar mee bezig was geweest was ik kapot en de volgende dagen verging ik van de spierpijn.
[...]
Zo'n bokszak lijkt mij eigenlijk ook wel wat. Kan je lekker je frustraties op uitleven en het is nog goed voor de spieren ook.dat is vermoeiend! en een spierpijn, wij hadden er in de kliniek eentje. Pffff als ik daar mee bezig was geweest was ik kapot en de volgende dagen verging ik van de spierpijn.
dinsdag 2 maart 2010 om 01:09
quote:iry schreef op 02 maart 2010 @ 01:04:
Ja avondeten eet ik wel, maar dat is mijn eerst maaltijd op de dag, bovendien moet dat ook het gezamelijk eten aan tafel staat hoog bij mij s'avonds.
Het is een constante stress en dat levert andere behoeftes op.Klopt helemaal, zo is het me door de neuroloog ook uitgelegd. En als aanvulling daarop: het put ook uit. En dat proces verloopt op dit moment wat sneller dan ik verwacht had eigenlijk. De vorige keer duurde het vijftien jaar voor ik op dit punt zat, zeg maar.
Het is een constante stress en dat levert andere behoeftes op.Klopt helemaal, zo is het me door de neuroloog ook uitgelegd. En als aanvulling daarop: het put ook uit. En dat proces verloopt op dit moment wat sneller dan ik verwacht had eigenlijk. De vorige keer duurde het vijftien jaar voor ik op dit punt zat, zeg maar.
dinsdag 2 maart 2010 om 01:09
quote:bankje schreef op 02 maart 2010 @ 01:05:
Durf niet goed te gaan slapen, een simpele gedachte kan me momenteel weer helemaal wakker houden,Bankje dwing jezelf alleen aan leuke dingen te denken. Zodra er een vervelende komt, ''stop'' tegen jezelf zeggen en op je hardst aan leuke dingen denken. Of denk aan een soort plan. Iets wat je gaat doen en werk dat tot in de details uit terwijl je in slaap probeert te vallen.
Durf niet goed te gaan slapen, een simpele gedachte kan me momenteel weer helemaal wakker houden,Bankje dwing jezelf alleen aan leuke dingen te denken. Zodra er een vervelende komt, ''stop'' tegen jezelf zeggen en op je hardst aan leuke dingen denken. Of denk aan een soort plan. Iets wat je gaat doen en werk dat tot in de details uit terwijl je in slaap probeert te vallen.