Weer een single leven, tips?
maandag 1 maart 2010 om 21:48
-altijd eten waar je zelf zin in hebt.
-geen elleboog meer in je oog onder het douchen
-geen wc brillen meer omlaag doen voordat je gaat zitten
-eindelijk dat ene truitje en kapsel nemen dat hij niet mooi vond.
-half aan afwas en was scheelt water en wasmiddel
-voorlopig geen benen scheren tot het echt rokjesweer is
-diagonaal in bed liggen met je lelijkste pyjama aan.
-ongegeneerd flirten met de buurjongen
-hakken aan doen omdat hij net de kort was voor je beste paar
-je corrigerende ondergoed aandoen onder je jurk zodat je er geweldig uitziet en niemand ziet wat eronder zit.
-zonder tandenpoetsen en je make up afhalen je bed in, niemand die het ziet
-chick flicks kijken want daar hield hij niet van
-je kamer/huis inrichten zoals jij dat wilt plus grote roze poef
-en vooral gewoon complete rust aan je hoofd en niemand om rekening mee te houden!
-geen elleboog meer in je oog onder het douchen
-geen wc brillen meer omlaag doen voordat je gaat zitten
-eindelijk dat ene truitje en kapsel nemen dat hij niet mooi vond.
-half aan afwas en was scheelt water en wasmiddel
-voorlopig geen benen scheren tot het echt rokjesweer is
-diagonaal in bed liggen met je lelijkste pyjama aan.
-ongegeneerd flirten met de buurjongen
-hakken aan doen omdat hij net de kort was voor je beste paar
-je corrigerende ondergoed aandoen onder je jurk zodat je er geweldig uitziet en niemand ziet wat eronder zit.
-zonder tandenpoetsen en je make up afhalen je bed in, niemand die het ziet
-chick flicks kijken want daar hield hij niet van
-je kamer/huis inrichten zoals jij dat wilt plus grote roze poef
-en vooral gewoon complete rust aan je hoofd en niemand om rekening mee te houden!
maandag 1 maart 2010 om 21:52
Koken wat je zelf lekker vind
Eten op tijdstippen die niet normaal worden bevonden
Aantrekken wat je leuk vind
Je weer is een sexueel aantrekkelijk wezen gaan voelen omdat je weer "op de markt" bent.
Je huis compleet roze maken en alleen nog maar roze spullen kopen.
Meer tijd voor je vriendinnen
Meer tijd om zelf uit te vinden wat je wilt en wie je bent omdat je je energie niet meer op de relatie hoeft te richten
Ruimte in bed
Nooit meer zorgen om wat die ander vind/uitspookt/hoe laat hij thuis komt/of hij nog belt etc etc etc.
Nooit meer studio sport en tour de france
Ontdekken dat alleen zijn echt een heerlijkheid kan zijn.
Ik ben nu 1,5 jaar gescheiden en pas sinds een paar maanden kan ik het ook echt loslaten. Ik ben die behoefte aan een partner kwijt, en dát is me toch heerlijk!. Ik voel me volkomen tevreden met mijn eigen leventje. Tot de nok gevuld met mijn kinderen, mijn studie, mijn vriendinnen, familie en nog tijd voor mezelf. Ben een tevreden mens.
Eten op tijdstippen die niet normaal worden bevonden
Aantrekken wat je leuk vind
Je weer is een sexueel aantrekkelijk wezen gaan voelen omdat je weer "op de markt" bent.
Je huis compleet roze maken en alleen nog maar roze spullen kopen.
Meer tijd voor je vriendinnen
Meer tijd om zelf uit te vinden wat je wilt en wie je bent omdat je je energie niet meer op de relatie hoeft te richten
Ruimte in bed
Nooit meer zorgen om wat die ander vind/uitspookt/hoe laat hij thuis komt/of hij nog belt etc etc etc.
Nooit meer studio sport en tour de france
Ontdekken dat alleen zijn echt een heerlijkheid kan zijn.
Ik ben nu 1,5 jaar gescheiden en pas sinds een paar maanden kan ik het ook echt loslaten. Ik ben die behoefte aan een partner kwijt, en dát is me toch heerlijk!. Ik voel me volkomen tevreden met mijn eigen leventje. Tot de nok gevuld met mijn kinderen, mijn studie, mijn vriendinnen, familie en nog tijd voor mezelf. Ben een tevreden mens.
maandag 1 maart 2010 om 21:52
-oh en alles van je afschrijven op dit forum met vooral het topic liefdesverdriet en ik voel me kut, maar oppep topic (3 goede dingen per dag!) en het topic Happy end >>> wie heeft de ware liefde gevonden. Ga je je beter door voelen echt!! En dikke
- en schoonouders moet nog even vermeld worden. Jeeh dat hoef ik ook niet meer!!
- en schoonouders moet nog even vermeld worden. Jeeh dat hoef ik ook niet meer!!
maandag 1 maart 2010 om 21:56
quote:Chardonnay schreef op 01 maart 2010 @ 21:49:
-je inschrijven op een datingsite en genieten van de vele aandacht die je dan krijgt
Goeie!! Ik wist echt niet wat me overkwam toen ik dat deed. Het was nog wat te snel na de break-up voor een nieuwe relatie (zie ik achteraf), maar een beetje rondkijken op die site, mailen en daten was een enorme boost. Na een half jaar vond ik er mijn huidige liefde .
Nog meer tips:
- mooie reis boeken (eventueel singlesreis)
- lekker je geld uitgeven aan wat je wilt en je niet hoeven verantwoorden
- je sowieso nauwelijks meer te hoeven verantwoorden aan wie dan ook
- het gevoel dat je tekortschiet en andere negativiteiten loslaten
- lekker veel tijd voor je eigen dingen, ook voor lekker niksen in je pyjama inderdaad
- lekker flirten/kijken als je daar zin in hebt
-
-
-
Veel plezier dus!! Sms hem niet, bel hem niet. Bedenk iets wat je gaat doen (vriendin bellen, film kijken) als je hem wilt bellen. Je nieuwe leven is begonnen en het kan alleen maar beter worden vanaf nu (zelfs als het niet meteen zo voelt).
-je inschrijven op een datingsite en genieten van de vele aandacht die je dan krijgt
Goeie!! Ik wist echt niet wat me overkwam toen ik dat deed. Het was nog wat te snel na de break-up voor een nieuwe relatie (zie ik achteraf), maar een beetje rondkijken op die site, mailen en daten was een enorme boost. Na een half jaar vond ik er mijn huidige liefde .
Nog meer tips:
- mooie reis boeken (eventueel singlesreis)
- lekker je geld uitgeven aan wat je wilt en je niet hoeven verantwoorden
- je sowieso nauwelijks meer te hoeven verantwoorden aan wie dan ook
- het gevoel dat je tekortschiet en andere negativiteiten loslaten
- lekker veel tijd voor je eigen dingen, ook voor lekker niksen in je pyjama inderdaad
- lekker flirten/kijken als je daar zin in hebt
-
-
-
Veel plezier dus!! Sms hem niet, bel hem niet. Bedenk iets wat je gaat doen (vriendin bellen, film kijken) als je hem wilt bellen. Je nieuwe leven is begonnen en het kan alleen maar beter worden vanaf nu (zelfs als het niet meteen zo voelt).
maandag 1 maart 2010 om 22:48
Wat een heerlijk topic!
Bijdrage:
- Lekker breed in bed liggen
- Eten wat je zelf wilt, wanneer je het zelf wilt
- Geen gniepige schoonmoeder meer
- Geen regeltjes waar je je aan moet houden
- Geen gedoe van hem over jouw haren in het putje van de douche
- Niet meer om 06.00 wakker schrikken van ZIJN wekker!
- Ademruimte en meer tijd voor je eigen vrienden ipv de zijne
- Chickflicks rule!!
- Je eigen cd opzetten en lekker meezingen, lekker vals haha
- Weer opnieuw de kans krijgen om gelukkiger te worden dan je was!
Bijdrage:
- Lekker breed in bed liggen
- Eten wat je zelf wilt, wanneer je het zelf wilt
- Geen gniepige schoonmoeder meer
- Geen regeltjes waar je je aan moet houden
- Geen gedoe van hem over jouw haren in het putje van de douche
- Niet meer om 06.00 wakker schrikken van ZIJN wekker!
- Ademruimte en meer tijd voor je eigen vrienden ipv de zijne
- Chickflicks rule!!
- Je eigen cd opzetten en lekker meezingen, lekker vals haha
- Weer opnieuw de kans krijgen om gelukkiger te worden dan je was!
..popcorn?
dinsdag 2 maart 2010 om 21:43
quote:sloopthard schreef op 01 maart 2010 @ 22:01:
ik ben echt een voorstander van zo min mogelijk scheren...althans mijn benen dan.. Moet het sowieso 3 x pw doen ivm sport. Maar ik krijg er echt eczeem van dus vind al te vaak scheren echt een hel...
Ja als je er echt last van krijgt is het een ander verhaal. Eczeem is naar dus dan zou ik het ook beperken.
Maar in andere gevallen zie ik het ook als een stukje persoonlijke verzorging. Je verzorgd jezelf toch niet alleen voor je vriend? Maar juist voor jezelf...
Ps 3x in de week is niet weinig hoor zeker als je er last van krijgt.
ik ben echt een voorstander van zo min mogelijk scheren...althans mijn benen dan.. Moet het sowieso 3 x pw doen ivm sport. Maar ik krijg er echt eczeem van dus vind al te vaak scheren echt een hel...
Ja als je er echt last van krijgt is het een ander verhaal. Eczeem is naar dus dan zou ik het ook beperken.
Maar in andere gevallen zie ik het ook als een stukje persoonlijke verzorging. Je verzorgd jezelf toch niet alleen voor je vriend? Maar juist voor jezelf...
Ps 3x in de week is niet weinig hoor zeker als je er last van krijgt.
woensdag 3 maart 2010 om 19:33
Ja, dat vraag je je bijna af he Thila?
Waar hebben we mannen eigenlijk voor nodig?
Mijn relatie is nu twee maanden uit, en natuurlijk het doet pijn, maar er zijn idd ook voordelen.
- Kopen wat ik wil en wanneer ik dat wil.
- Languit in bed liggen
- Zag al iets voorbij komen over ZIJN wekker, heerlijk die hoor ik idd nooit meer!
- Doen waar ik zin in heb.
- Niet constant me afvragen waar hij is en wat hij doet en wanneer ik weer iets van hem hoor.
- Gewoon, soort van totale rust.
Waar hebben we mannen eigenlijk voor nodig?
Mijn relatie is nu twee maanden uit, en natuurlijk het doet pijn, maar er zijn idd ook voordelen.
- Kopen wat ik wil en wanneer ik dat wil.
- Languit in bed liggen
- Zag al iets voorbij komen over ZIJN wekker, heerlijk die hoor ik idd nooit meer!
- Doen waar ik zin in heb.
- Niet constant me afvragen waar hij is en wat hij doet en wanneer ik weer iets van hem hoor.
- Gewoon, soort van totale rust.