Dirty Martini? Dirty bastard!

27-02-2010 18:54 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week bij het uitgaan heb ik een leuke jongen ontmoet. We hebben die avond telefoonnummers uitgewisseld en een week lang iedere dag de hele dag met elkaar gesms't. De sms'jes werden steeds interessanter en we liepen elkaar lekker uit te dagen.

Dinsdag spraken we af om elkaar donderdag weer in de kroeg te zien. Dus ik was donderdag op tijd op de afgesproken plek, maar hij is nooit op komen dagen terwijl we een half uur voor onze "date" nog hebben gesms't.

Die avond heb ik hem nog een berichtje gestuurd, maar daar heb ik niks meer op gehoord en daarna heb ook ik niks meer van me laten horen.

Nou kwam ik er net via Hyves achter dat ie een vriendin heeft

Prima natuurlijk, maar ik stond donderdagavond wel lekker voor gek.

Op zaterdagavond staat ie ergens achter de bar, en nu ben ik van plan er vanavond dus maar eens even langs te gaan met een rake opmerking of iets in die richting.

Hebben jullie een goed idee hoe ik hem op z'n nummer kan zetten?
Negatieve aandacht geven is ook aandacht geven. Zoals al mijn voorgangers al zeiden: de beste wraak is hem volkomen negeren!
...
*twee keer was nu ook weer niet nodig... *
...
quote:vlammetje schreef op 28 februari 2010 @ 10:00:

de beste wraak is hem volkomen negeren!“Living well is the best revenge”
En? En? En?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik ben er zaterdag naar toe gegaan... Vol verbazig keek ie me aan. Heb m'n ding gezegd en ben weer weggegaan. Heerlijk gevoel!
Maar wat was je ding?
Wa hay gezeg tan?
MIJN ding
Wat kinderachtig.
Haha ik snap het wel dat je niet wilt delen wat je gezegd hebt. Nu ben je er blij mee en straks maakt iemand je op dit topic weer aan het twijfelen en ga je er teveel over nadenken en analyseren. Iets waar veel mensen (vrouwen) altijd lekker goed in zijn.

Blij voor je dat je het voor jouw idee goed hebt afgehandeld! Weer een leuk verhaal om ooit aan de high tea aan je vriendinnen te vertellen. :P Altijd een keer leuk om niet verstandig en volwassen te doen. SATC rules! ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven