Oneliners in de opvoeding
woensdag 3 maart 2010 om 21:27
'Nee'!
'Wie is hier de juf?'
'Heb je weer je oren op je nachtkastje laten liggen?'
En bij zeggen: 'juf, je moet....' Zeg ik altijd: 'Aller- aller- aller liefste juf, wil je als-je BLIEFT....'
'Mag ik nu weer praten? Of wil je graag delen met de hele klas wat je te vertellen hebt?'
Ook wordt ik vaak per ongeluk aan gesproken met mama of papa. Bij de laatste vraag ik altijd': 'Heb ik me weer niet geschoren vandaag?'
'Wie is hier de juf?'
'Heb je weer je oren op je nachtkastje laten liggen?'
En bij zeggen: 'juf, je moet....' Zeg ik altijd: 'Aller- aller- aller liefste juf, wil je als-je BLIEFT....'
'Mag ik nu weer praten? Of wil je graag delen met de hele klas wat je te vertellen hebt?'
Ook wordt ik vaak per ongeluk aan gesproken met mama of papa. Bij de laatste vraag ik altijd': 'Heb ik me weer niet geschoren vandaag?'
woensdag 3 maart 2010 om 21:47
quote:zusenzo schreef op 03 maart 2010 @ 16:46:
: Wat denk je zelf, dat is trouwens een hele goede multi inzetbaar.Yep, werkt ook bij onderhandelen over bedtijden etc. Lollige is dat ze soms al weten dat bij Wat denk je zelf het antwoord Nee is en soms ook echt hun eigen idee gaan vertellen.
: Wat denk je zelf, dat is trouwens een hele goede multi inzetbaar.Yep, werkt ook bij onderhandelen over bedtijden etc. Lollige is dat ze soms al weten dat bij Wat denk je zelf het antwoord Nee is en soms ook echt hun eigen idee gaan vertellen.
MILF in the making
woensdag 3 maart 2010 om 21:55
Mijn kinderen zijn heel makkelijk met sorry-zeggen, maar doen hetzelfde rustig 2 minuten later weer. Ik roep heel vaak: je moet niet sorry zeggen, je moet sorry DOEN.
Whatever you can do today, put off until the day after tomorrow. Two free days for you!
Week 26 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 26 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 3 maart 2010 om 22:16
woensdag 3 maart 2010 om 22:18