Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Ja hoe is het met je vadertje en wat vond hij van zijn pret/overlevingspakket Nikki?
Met vadertje gaat het naar omstandigheden prima.

Hij mag nog niks, alleen 4 keer per uur diep adem halen en vast houden. Is de oefening van de fysio.

De operatie was wat pittiger dan verwacht, zijn aorta is ook vervangen. En de aderen in beide benen.

In een boek was hij al aan het lezen, hij was al op de helft.

De rest van het overlevingspakket krijgt hij morgen.

Zitten ook chocolade sigarettten in, hij moet nu echt stoppen met roken. Ik ben benieuwd wat hij daar van vind.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
*Gaapt* Goedemorgen dames!

Ben gisteren een beetje te lang bij een vriendin blijven hangen en zoon is me vanmorgen een beetje te vroeg wakker komen maken, dus nu ben ik moe.

Eerst koffie, dan zoon naar school, boodschappen doen, zoon weer ophalen, weer naar school brengen en weer ophalen, tussendoor even stofzuigen en dweilen, terras aanvegen (Joepie, de zandbak is weer open ) en verder vanmiddag hopelijk nog even een powernap doen op de bank.

Nik, fijn dat het met je vader goed gaat.
Mogu!

Nik,wat een lieve dochter ben je!

Ukkie's lip wordt al wat minder dik,drinken gaat nu weer vrij normaal.

Lijstje vandaag:

boodschappen

mw

stofzuigen

mijn vader komt eten

wvttk

Fijne dag allemaal
Moggûh lieve lieffies!

Nik, wat denk je? Zal je vadertje stoppen met roken?

Inmiddels ben ik alweer 5 maanden rookvrij en het gaat heel goed. Anders moet pa mij even bellen, geef ik hem wat tips

Ik zag de foto van jouw kind toen ze uit het stemhokje komt Gold. Hoe vond ze het?

Zoeb, welke kleur is je haar geworden? Ik moet ook weer, ik denk dat ik voor blond ga.

Het is deze telefoon geworden:

Lekker groot, ligt goed in de hand en heeft een qwerty toetsenbord(je). Alleen jammer dat hij geen lachies heeft.

Een poes zegt miauw, een poes doet miauw. Ik ben eerder geneigd om zegt te zeggen. Het maakt ook eigenlijk niet uit, we weten allemaal wat we bedoelen

Lijstje voor vandaag:

* waterdruppels vangen

* opruimen

* werken

* boodschappen

* wvttk

Geniet!
Wow!! Wat een joekel!
Neeeeeee Buuf niet blond. Waarom? Wil je een andere kleur dan.

Ik heb nu bruin met lichtere plukken. Iedereen vind het leuk, maar ik vind dat er teveel lichtere plukken in zitten. Ik ben nu net zo'n mislukte poema.

Mooie phone. Ik had ook een nieuwe met een touchscreen. Maar ik kon er niet mee werken en heb mijn Nokia N95 maar weer in gebruik genomen en de andere verkocht via MP.
Mogguh

Wat grappig, chocoladesigaretten

Mooie foon, Buuv, al denk ik dat hij niet formaat achterzak is. Maar dat hoeft niet meer, tegenwoordig.

Mijn verwarming doet een beetje koppig. Boven zag ik dat de druk niet je van het is. Dat wordt dus bijvullen, en dat heb ik al twintig jaar niet meer gedaan, if ever.

Eigenlijk was ik van plan om een mp3 speler voor Oudste te regelen en naar knuffelgehandicapte te gaan. Nu dat het ding aan staat blijf ik dan maar bij mijn plannen. Ondertussen zijn tips over bijvullen welkom (kan ik een waterballet verwachten.. hoeveel water kan er wel niet in zo'n systeem?)
Geen idee Mamz hoe je een verwarming bij moet vullen.

Roept Happy. HELP
Mogguh...

Hij is inderdaad lekker groot Buuf

Oudste vond het erg stoer dat ze voor het eerst mocht stemmen, en ze heeft mazzel, want nu mag ze 9 juni natuurlijk alweer.

'Onze' partij heeft trouwens vet gewonnen in onze gemeente, dus da's helemaal leuk.

Straks tennis.

Stofzuigen

Was draaien.

Verder weet ik het niet

Er was sprake van dat ik tante ging helpen de boel voor de kermis klaar te maken, maar daar heb ik niks meer over gehoord.
Nee sorry Mamz, ik kan je ook niet helpen.
Happy heeft geen toegang tot internet waar hij vandaag is, maar hij zou kijken wat hij kan doen.

Zoeb, ik geen blond doen? Niet het super blonde hoor, maar iets donkerder zoals Gold het heeft. Staat mij goed en ik heb vanmezelf melkboerenhondenhaar.
Bij mij is het meer goud-blond Buuf

Vandaar mijn nick.
Ik vind jouw motto gaaf!!

Ik weet het, kwam er zo snel niet op.....net wakker he?
Buuf gelukkig dus niet hoogblond. Ik zag het al voor me. Ieuw.

Lijkt me moeilijk om vanaf een afstand te zeggen hoe je een verwarming bij moet vullen. Niet iedere ketel is toch hetzelfde?

Dat ik de hulp inriep van de enige man hier was een grapje.

We zien Happy nog maar zo weinig. Jammer dat het niet is gelukt met bloggen. Zo spetterend vind ik die mannelijke bloggers niet.
Ik zal hem zeggen dat hij gemist wordt

En nu ga ik waterdruppels vangen!!
Oh ja! Gold, waarom miste je Hips gisteren in het bijzonder?
Ik vind Werner er wel uitspringen

Er is nog een kleine complicatie, het drukmetertje bij de vulcv is kaduuk sinds Oudste als klein Oudstetje met vuur had gespeeld en dat vlug had weggegooid in de plastic zak die eraan hing als prullenbak *dankt God nog op blote knietjes dat ze toen iets vermoedde en ging kijken*

Geen probleem hoor, komt wel goed, u belt maar als de verwarming het niet meer doet. Zeiden de heren cv-controleurs een jaar of zes, zeven.

Ik vind alleen dat ik dat gewoon moet kunnen. Wat stelt het nou voor, slangetje aansluiten, kraan open, kraan even dicht om boven te controleren hoe de druk verloopt.

Zal wel gevolgd worden door spijt.
Pips werd gemist op een topic van Z.

Het is wel een beetje erg veel uit de hand gelopen daar.

Lees de BH maar Buuf..
zoebie wijzigde dit bericht op 04-03-2010 09:36
Reden: naam weggehaald. Rot gewoonte.
% gewijzigd
Door het topic op Actueel gisteren Buuf.

Lees de krabbels op de BH.

Oke, wat Zoeb zegt dus.

Mamz, ik zou persoonlijk niet zelf aan die klus beginnen hoor.

Ook al weet je HOE het moet, hoe weet je nou HOEVEEL er in moet?

Straks zit je met lekkage of zo.
goedemorgen

volgens mij staat blond je wel buuf (het is nog even wennen)

Mamz, ik zou even wachten op HM, wat betreft de verwarming. Ik zou ook niet weten hoe het moet

Nikki, fijn dat het iets beter gaat. Het is nu eenmaal lang herstellen naar zulk soort operaties. Dat heb ik bij mijn schoonvader ook gezien

Vanmiddag een late dienst, maar eerst even naar de tandarts (bibber bibber)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Voordat iemand denkt dat ik achter die verwarming zit: ik ga die mp3 speler regelen
Mamz bij de Kijkshop hebben ze goedkope. Ik was de mijne kwijt en heb er eentje gekocht voor 15 euro. Zonder schermpje of zo hoor. Gewoon alleen een simpel mp3 spelertje.
Ik heb er ooit een gekocht bij Mediamarkt, nog geen tientje.

En nu ga ik tennissen.
Goedemorgen allen,

Mooie telefoon buuf,...

Nikki, fijn dat het met je vader beter gaat.

Itsje, hoe is het met je hoofd???

Ik heb een heus lijstje vandaag....

opruimen van woonkamer (als je veel thuis bent, is er logischerwijs veel meer rommel)

Bedden meiden verschonen

Was draaien

Schoonmaakster komt over een uurtje en het huis is nog niet schoonmaak-klaar... aan de arbeid dus.

Tot straks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven