3000+ deel euh.... 38 alweer?

02-03-2010 23:07 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.

Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.

Regels? 4 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
Bam, denk nou eens heel even aan jezelf, leuk dat je meedenkt met die moeder, maar jij staat op instorten en als dat gebeurt, heeft die moeder en de andere moeders een nog veel groter probleem en dan heb ik het nog niet eens over jou en over je eigen meiden!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Rust genoeg gehad vandaag, heb werkelijk waar geen zak uitgevoerd

Vanmiddag vrij maar zit weer mijn tijd te verlummelen, zo wordt het hier nooit netjes he:? :sarcasis
Je hebt gelijk Roos en dat had ik ook al bedacht en zelfs geoefend om te gaan zeggen
En mijn dipje gaat meestal wel over voordat ik instort en wat zij heeft gaat niet meer over.
Nou schop die dip eruit Bam.... vort ......
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Bam, het zal ongetwijfeld overgaan, maar komt na verloop van tijd weer terug, juist omdat je er niks mee doet. Kom op meis, je bent meer waard dan van de ene dip naar de andere leven!
Merk alleen wel dat de dipjes steeds vaker en sneller komen...
Hmm tegelijk Roos
En heel rot voor die moeder, echt, maar zij wordt ook niet beter als jij zo door blijft gaan. En jij wel als je er mee aan de slag gaat. Wanneer dringt het nou eens tot je door dat je dat waard bent!
Hoe kunnen wij helpen Bam?
Eensch met Roos
Wie heeft die rottige struisvogel in mijn huis gelaten?

Niks dip eruit Freak, struisvogel eruit!
je hebt mensen in je omgeving die je willen helpen, het halve 3000+ bestand wil je helpen, doe daar iets mee!
Door mijn gezever aan te horen te lezen helpen jullie al genoeg Freak.

Verder heb ik enorme hulp aan vriendin, moeder (nu wat minder) en sinds kort dus weer aan LLLman, geloof het of niet maar tegen die drie zever ik nog meer dan hier

En gelukkig doorzien zij die struisvogel en geven schoppen en steuntjes in de rug en niet te vergeten praktische hulp.

Er zijn niet veel mensen die door dat stoere masker heen kijken maar zij zijn daar pijnlijk goed in.
quote:rosanna08 schreef op 04 maart 2010 @ 14:46:

je hebt mensen in je omgeving die je willen helpen, het halve 3000+ bestand wil je helpen, doe daar iets mee! count me in!
Therapiemevrouwmens zei dat het een heel proces is en dat ik er nu zo in vast loop al een begin is, dat ik zie wat er mis is, hoe ik het kan oplossen en dat het echt bezig gaan met oplossen de volgende stap is maar pas gebeurt als ik er aan toe ben en niet te forceren is.

Mooie kromme zin maar retegoeie smoes om nog even niks te doen
klinkt geweldig Bam, en wat nou als het nog een jaar duurt voordat je die stap kunt nemen?
Je zevert nooit BAM das jouw hele probleem, gewoon eens lekker zeuren, doet een mens goed, je oheft niet altijd groot, stoer en sterk te zijn, ookal ben je dat wel natuurlijk
Niks forceren Roos, niks forceren

Denk wel dat als het nog een jaar duurt de gemeentereinigingsdienst, Jeugdzorg, de GGZ en de Dierenbescherming even een kijkje komen nemen
Kies voor jezelf Bammetje, het kan niet anders meer. Je kunt de hele wereld wel willen helpen, maar dat gaat m niet worden. Zeker niet als jij jezelf straks een inzinking hebt bezorgd. Want zo te lezen steven je daar met een flink tempo op af.

Dus hou daar mee op
Oei, Minny klinkt boos.....dat maakt wel indruk
Dude is vrij. Ik stapte in een taxi na de verjaardag, ineens wordt de deur opengetrokken....Dude. Of alles goed met me was. Ehm...ja hoor...ik schrik me wezeloos en ben in één klap 10 jaar ouder, maar verder gaat het prima
quote:mamalief schreef op 04 maart 2010 @ 15:01:

Oei, Minny klinkt boos.....dat maakt wel indruk Mooi zo, en nou niet meer zo eigenwijs doen en gewoon doen wat Minny zegt. Anders komt Minny je even opzoeken, en dan ben je nog niet jarig jongedame!
Je zevert niet BAM. Je bent stoer en dapper. Ik herken het wel dat je eerst heel erg vast moet lopen voor er iets gebeurt.

Toen ik laatst hier een huillie was ivm werk, heb ik ook de volgende dag op kantoor bij mijn collega's een potje zitten brullen. Het lucht op om te delen. Alhoewel er aan de situatie in eerste instantie niks verandert krijg je op de één of andere manier meer lucht om zaken zelf weer aan te pakken.
je zevert niet Bam en ik hoop dat ik je niet die indruk heb gegeven. Ik word er alleen boos van dat je zo slecht voor jezelf zorgt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven