Wie is de Mol 2010
donderdag 24 september 2009 om 13:32
Zit met een herfstdipgriepjecombinatie op de bank en kreeg net molmail binnen.
http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-200716#
Is het al bijna 2010??
http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-200716#
Is het al bijna 2010??
maandag 22 februari 2010 om 13:47
Die handgebaren van Erik zijn geen officiele dovengebaren, maar zo op een rijtje ziet het er wel leuk uit. Grappig zou zijn als Erik niet de mol is, deze foto's op een rij ziet en zich helemaal blauw zal lachen, haha!
Op twitter hebben ze het over kokervisie. Dat is gepost voor de aflevering te zien is op tv, en ik heb in een af;evering wel iets gehoord over die kokervisie, maar dat werd dan anders genoemd (iets met tunnel), en ik vind dat zo'n verdomd goede hint, dat ik de spreker ervan enorm verdenk. Helemaal omdat spreker eerder een opmerking maakte over het werk van de mol.
Op twitter hebben ze het over kokervisie. Dat is gepost voor de aflevering te zien is op tv, en ik heb in een af;evering wel iets gehoord over die kokervisie, maar dat werd dan anders genoemd (iets met tunnel), en ik vind dat zo'n verdomd goede hint, dat ik de spreker ervan enorm verdenk. Helemaal omdat spreker eerder een opmerking maakte over het werk van de mol.
woensdag 24 februari 2010 om 00:15
Ik zou het echt niet meer weten (na vanavond kan ik alleen maar aan Gerard Kemkers denken), dus voorlopig blijf ik bij Arjen.
Maar ik ben het met Solera eens dat je als mol waarschijnlijk ook de 1000 euro uit de pot had gehouden.
Overigens vind ik het erg lang duren voordat het programma weer verder gaat; ik heb het gevoel dat ik er niet meer inzit. Hebben jullie dat ook?
Maar ik ben het met Solera eens dat je als mol waarschijnlijk ook de 1000 euro uit de pot had gehouden.
Overigens vind ik het erg lang duren voordat het programma weer verder gaat; ik heb het gevoel dat ik er niet meer inzit. Hebben jullie dat ook?
woensdag 24 februari 2010 om 11:55
donderdag 4 maart 2010 om 21:24
Ik denk dat Sanne de mol is, dat meisje doet zich zo dom voor terwijl ze volgens mij best gehaaid is. Anders zou ze niet zover zijn gekomen. Ik weet het niet, maar iets klopt er niet aan haar..
Domme aflevering zeg, helemaal niets in de pot.. Zonde.
Vraagje: op een gegeven moment (etentje arjan en kim) werd er een muziekstuk gespeeld, piano. Weet iemand toevallig wie/wat dat was?
Vraagje: op een gegeven moment (etentje arjan en kim) werd er een muziekstuk gespeeld, piano. Weet iemand toevallig wie/wat dat was?
donderdag 4 maart 2010 om 21:36
Frits is de Mol!
In de opdracht waar hij uitgesloten was, was er weliswaar geen geld in de pot gebracht, maar iedereen deed zn uiterste best. Dat was gewoon pech.
In de opdracht met de webcams kon hij de boel niet saboteren, want Arjen belde de deelnemers op en hij zag ook de letters op de webcam.
Frits is vanaf afl 1 mijn Mol....Ik vind het zooo spannend!!!
In de opdracht waar hij uitgesloten was, was er weliswaar geen geld in de pot gebracht, maar iedereen deed zn uiterste best. Dat was gewoon pech.
In de opdracht met de webcams kon hij de boel niet saboteren, want Arjen belde de deelnemers op en hij zag ook de letters op de webcam.
Frits is vanaf afl 1 mijn Mol....Ik vind het zooo spannend!!!
donderdag 4 maart 2010 om 23:29
quote:MissStokstaartje schreef op 04 maart 2010 @ 21:39:
JA! dat van Erik viel me ook op
Hij zei niet 'ik win nooit wat in dit spel '
nee hij zei 'ik KAN nooit iets winnen in dit spel'
MOL
Dan is hij een slechte mol als hij zich zo verspreekt.....
Ik weet het nog steeds niet,vond het ook maar een vrij saaie aflevering eigenlijk.
JA! dat van Erik viel me ook op
Hij zei niet 'ik win nooit wat in dit spel '
nee hij zei 'ik KAN nooit iets winnen in dit spel'
MOL
Ik weet het nog steeds niet,vond het ook maar een vrij saaie aflevering eigenlijk.
donderdag 4 maart 2010 om 23:30
donderdag 4 maart 2010 om 23:32
quote:dolfje schreef op 04 maart 2010 @ 23:29:
[...]
Is geen slechte mol. De mol heeft juist opdracht om af en toe hints te geven. Alleen de vraag is 1. of je ze uberhaupt oppikt en 2. of je wel de juiste hints oppikt, want sommige dingen kunnen ook verdacht overkomen terwijl ze dat niet zijn.
verwarrend rotspel
[...]
Is geen slechte mol. De mol heeft juist opdracht om af en toe hints te geven. Alleen de vraag is 1. of je ze uberhaupt oppikt en 2. of je wel de juiste hints oppikt, want sommige dingen kunnen ook verdacht overkomen terwijl ze dat niet zijn.
verwarrend rotspel
donderdag 4 maart 2010 om 23:40
de Mol heeft ook n twitter..
maar ik zie niemand van dat groepje actief twitteren behalve Erik. die anderen zijn t type er niet voor.
http://twitter.com/IkBenDeMol
maar ik zie niemand van dat groepje actief twitteren behalve Erik. die anderen zijn t type er niet voor.
http://twitter.com/IkBenDeMol
vrijdag 5 maart 2010 om 08:54
quote:noahtb schreef op 04 maart 2010 @ 21:24:
Ik denk dat Sanne de mol is, dat meisje doet zich zo dom voor terwijl ze volgens mij best gehaaid is. Anders zou ze niet zover zijn gekomen. Ik weet het niet, maar iets klopt er niet aan haar..
Chopin.
(tenminste: het was toch dit stuk?)
Chopin.
(tenminste: het was toch dit stuk?)