3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
donderdag 4 maart 2010 om 23:40
donderdag 4 maart 2010 om 23:43
Een chesterfield is heel gaaf als het juist ingericht is (niet in mijn huis) .
Hadden een hele mooie bank gezien bij Leolux, maar beetje duur.
Nog een andere mooie bank gezien, nog veeeeeeel duurder.
En gezien ik zomaar gaten in een bank brand
Maar niet doen.
We hadden op zich, best een oke bank bij Ikea gezien.
Wel leer dus, en voor Ikea begrippen vond ik hem nog best aan de prijs.
We slapen er nog een paar nachtjes over, en kijken nog wat winkels(al weet ik niet waar eigenlijk)
Hadden een hele mooie bank gezien bij Leolux, maar beetje duur.
Nog een andere mooie bank gezien, nog veeeeeeel duurder.
En gezien ik zomaar gaten in een bank brand
Maar niet doen.
We hadden op zich, best een oke bank bij Ikea gezien.
Wel leer dus, en voor Ikea begrippen vond ik hem nog best aan de prijs.
We slapen er nog een paar nachtjes over, en kijken nog wat winkels(al weet ik niet waar eigenlijk)
donderdag 4 maart 2010 om 23:43
quote:mamalief schreef op 04 maart 2010 @ 23:39:
[...]
Zo'n duizend-knoopjes-per-vierkante-meter-ding?
Daar gaat toch heel veel rotzooi inzitten? FF de stofzuiger erover heen en klaar. Moet je met stof ook wel eens. Vind het ideaal (en heel mooi en hij ligt zo lekker).
(lijkt wel of ik aandelen in Chesterfield heb)
[...]
Zo'n duizend-knoopjes-per-vierkante-meter-ding?
Daar gaat toch heel veel rotzooi inzitten? FF de stofzuiger erover heen en klaar. Moet je met stof ook wel eens. Vind het ideaal (en heel mooi en hij ligt zo lekker).
(lijkt wel of ik aandelen in Chesterfield heb)
donderdag 4 maart 2010 om 23:44
Hahahah, Mocy, dat is dan wel weer cool.
Ik kan me best interieuren bij ons voorstellen waar ik wél zo'n bank neer zou zetten hoor, BAM. Alleen in dít huis en met de randvoorwaarden van dit huis (strak, modern huis, laminaat dat er al lag en waar het "laminaat! géén hout!" vanaf schreeuwde zeg maar, was te strak, te modern, te kitch en te gladjes gewoon geen optie. Dan zou die vloer de hele dag tegen je ogen aan knallen. Dus nu hebben we een bij elkaar geraapte rommel-inrichting. Met een stoffen bank dus.
Ik kan me best interieuren bij ons voorstellen waar ik wél zo'n bank neer zou zetten hoor, BAM. Alleen in dít huis en met de randvoorwaarden van dit huis (strak, modern huis, laminaat dat er al lag en waar het "laminaat! géén hout!" vanaf schreeuwde zeg maar, was te strak, te modern, te kitch en te gladjes gewoon geen optie. Dan zou die vloer de hele dag tegen je ogen aan knallen. Dus nu hebben we een bij elkaar geraapte rommel-inrichting. Met een stoffen bank dus.
donderdag 4 maart 2010 om 23:45
donderdag 4 maart 2010 om 23:45
donderdag 4 maart 2010 om 23:48