3000+ deel euh.... 38 alweer?

02-03-2010 23:07 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.

Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.

Regels? 4 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
Ow Straat ben volgende week woensdag ter plaatse. Wellicht 's middags tijd, jij ook?
Ja bah zeg, vieze vrouwen, getsie!
Ik rook nog een sigaret en dan ga ik slapen.

Poeh, mijn huis is trouwens erg schoon geworden vandaag, de hele gang, met hoekjes en kiertjes schoon gemaakt en vooral ontdaan van de :puke:
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:Caylinn schreef op 05 maart 2010 @ 00:38:

Ow Straat ben volgende week woensdag ter plaatse. Wellicht 's middags tijd, jij ook?

lijkt me leuk

Ik heb vast wel tijd
quote:stratego schreef op 05 maart 2010 @ 00:40:

de hele gang, met hoekjes en kiertjes schoon gemaakt en vooral ontdaan van de :puke:Voel je je trouwens weer beter nu?
Gaan we kijken of we iets gepland krijgen Straat. Bel me anders volgende week even, en anders bel ik jou (jawel ik heb ook nummer)
En dochter hopelijk ook?
Volgens school heeft zoon moeite met fijne motoriek, morgen horen we waarop ze dat baseren. Heb zelf nog nooit wat gemerkt, kimd bv prima bouwen met lego....
Sorry zit me hoog
quote:mocy schreef op 05 maart 2010 @ 00:43:

[...]

Voel je je trouwens weer beter nu?

Mijn dochter kreeg gister acuut de buikgriep en haalde natuurlijk net de wc niet....ik heb het toen wel direkt opgeruimd maar ja, met daglicht zie je nog veel meer...

Ik voel me gelukkig nog wel goed,....ik ga nu heel hard afkloppen want als ik ziek word zijn we echt de sigaar

Maar ik had gisteravond ook wel een vreemd gevoel in mijn maag, maar nu gelukkig niet meer
quote:stratego schreef op 05 maart 2010 @ 00:47:

[...]

Maar ik had gisteravond ook wel een vreemd gevoel in mijn maag, maar nu gelukkig niet meer

Ja, dat bedoelde ik. Ik was ''er bij".

Cay, niet te ongerust maken. Hoe oud is die? Stel dat het zo is, dan krijgt hij fysio.
quote:Caylinn schreef op 05 maart 2010 @ 00:45:

Volgens school heeft zoon moeite met fijne motoriek, morgen horen we waarop ze dat baseren. Heb zelf nog nooit wat gemerkt, kimd bv prima bouwen met lego....

Weet je, ik moest eens met mijn dochter, toen nog dreumes, naar het consultutiebureau en we zaten op een stoel aan het bureau van een onaardige kinderarts, ze pakte een aantal blokjes en deed voor hoe mijn dochter een auto daarvan moest bouwen (simpel autootje hoor), mijn dochter, heerlijk eigenwijs, stapelde die blokjes allemaal perfect op elkaar...ik was verblufd, maar de onaardige kinderarts vond dat niet ok, maakte de toren stuk en bouwde weer dat stupide autootje.....

Vandaag de dag begrijp ik dat nog steeds niet.
Lieve schatten, het was weer gezellig, maar ik schop mezelf naar beneden. Trustuh allemaal.
Weltrusten Mocy, slaap lekker en tot de volgende keer
Ow die ken ik Straat, dat deed zoon op vergelijkbare manier; hij moest een toren na bouwen zeg maar: rood-blauw en daarop groen-oranje, maar hij had zeg maar blokjes in de kleuren, rood-blauw-groen-rood. Dus zoon zegt die toren kan ik niet bouwen. Yep dat was nu jammer zoon kon het niet. terwijl zoon bedoelde het laatste blokje heeft een andere kleur

Moos ik maak me ook nog niet druk, volgens mij en man ligt het aan pen vast houden bij schrijven en dat vind ik nu helegaar niet belangrijk....
Truste Moos!
Ik ga ook slapen, zit hier notabene te knikkebollen......

Weltrusten
Ow en Moos hij is pas 5 dus zo erg kan het nog niet zijn als hij met lego kan bouwen
Truste Straat we hebben nog contact over volgende week
quote:Caylinn schreef op 05 maart 2010 @ 00:58:

Ow die ken ik Straat, dat deed zoon op vergelijkbare manier; hij moest een toren na bouwen zeg maar: rood-blauw en daarop groen-oranje, maar hij had zeg maar blokjes in de kleuren, rood-blauw-groen-rood. Dus zoon zegt die toren kan ik niet bouwen. Yep dat was nu jammer zoon kon het niet. terwijl zoon bedoelde het laatste blokje heeft een andere kleur

Moos ik maak me ook nog niet druk, volgens mij en man ligt het aan pen vast houden bij schrijven en dat vind ik nu helegaar niet belangrijk...., Ja, maar ook logisch toch?
Eh..... hij is pas 5 en het is een jongen en leerkracht vraagt je daarvoor op gesprek?

Right
Trusten Straatje!
quote:Caylinn schreef op 05 maart 2010 @ 01:00:

Truste Straat we hebben nog contact over volgende week

Jazeker

Weltrusten en maak je maar niet te druk, hoor,
Psies Straat man vond het ook erg logisch Die was er bij

Ier, ik maak me druk en niet druk, zoon kan prima dingen van kleine motoriek. Mag mij toch opvallen, heb ik ooit in een ver verleden geleerd
Voor moet er nog bij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven