Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol 2010

24-09-2009 13:32 1181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit met een herfstdipgriepjecombinatie op de bank en kreeg net molmail binnen.

http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-200716#

Is het al bijna 2010??
Die handgebaren van Erik zijn geen officiele dovengebaren, maar zo op een rijtje ziet het er wel leuk uit. Grappig zou zijn als Erik niet de mol is, deze foto's op een rij ziet en zich helemaal blauw zal lachen, haha!

Op twitter hebben ze het over kokervisie. Dat is gepost voor de aflevering te zien is op tv, en ik heb in een af;evering wel iets gehoord over die kokervisie, maar dat werd dan anders genoemd (iets met tunnel), en ik vind dat zo'n verdomd goede hint, dat ik de spreker ervan enorm verdenk. Helemaal omdat spreker eerder een opmerking maakte over het werk van de mol.
Ik zou het echt niet meer weten (na vanavond kan ik alleen maar aan Gerard Kemkers denken), dus voorlopig blijf ik bij Arjen.

Maar ik ben het met Solera eens dat je als mol waarschijnlijk ook de 1000 euro uit de pot had gehouden.

Overigens vind ik het erg lang duren voordat het programma weer verder gaat; ik heb het gevoel dat ik er niet meer inzit. Hebben jullie dat ook?
Zit er dit jaar sowieso niet zo in als voorgaande jaren. Niet alleen omdat ik de os leuk vind. Maar daarvoor ook. had voorgaande jaren dat als het was afgelopen ik niet kon wachten voor het weer begon, en dat heb ik nu dit jaar niet.
Ik heb dat ook Varuca,vooral nu met die OS er tussen door ben al haast vergeten dat ik wie is de mol aan het volgen was...

Snap niet dat ze dat noet even op een andere zender hebben kunnen voortzetten,Pauw en Witteman is ook op ned 2 elke dag nu...
Grrr vorige week kwam het niet, maar vanavond weer niet!!!
Heel slechte zet om De Mol maar 2-3 weken op te schorten voor de Spelen.

Ben de intrige helemaal kwijt. Hopelijk doen ze eerst een uitgebreide terugblik (heb geen zin noch tijd om alle afleveringen terug te gaan kijken).
waar is iedereen? Het is weer op hoor!
Ik heb een plan: ik maak nooit meer een plan!
Ik zit weer te kijken. En ze zijn gewoon állemaal de mol.

Je zit er toch zo weer in hoor vind ik. Het is voor mij in ieder niet storend dat het er een paar weken niet was.
Aaaargh: Erik zegt na de minuut op de achtervolgers wachten: Ik kan nooit iets winnen in dit spel (of zoiets).

Wat een mol!
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Ik denk dat Sanne de mol is, dat meisje doet zich zo dom voor terwijl ze volgens mij best gehaaid is. Anders zou ze niet zover zijn gekomen. Ik weet het niet, maar iets klopt er niet aan haar..

Domme aflevering zeg, helemaal niets in de pot.. Zonde.

Vraagje: op een gegeven moment (etentje arjan en kim) werd er een muziekstuk gespeeld, piano. Weet iemand toevallig wie/wat dat was?
Ooh Arjan eruit...Mijn Mol is weg! nu weet ik het niet meer. Wat Gamuza zegt over Erik vind ik wel aannemelijk..
Frits is de Mol!

In de opdracht waar hij uitgesloten was, was er weliswaar geen geld in de pot gebracht, maar iedereen deed zn uiterste best. Dat was gewoon pech.

In de opdracht met de webcams kon hij de boel niet saboteren, want Arjen belde de deelnemers op en hij zag ook de letters op de webcam.

Frits is vanaf afl 1 mijn Mol....Ik vind het zooo spannend!!!
JA! dat van Erik viel me ook op

Hij zei niet 'ik win nooit wat in dit spel '

nee hij zei 'ik KAN nooit iets winnen in dit spel'

MOL
Ik heb een plan: ik maak nooit meer een plan!
jamaar Arjen was er van overtuigd dat erik de mol was, en Arjen ligt er uit. Dus Erik is niet de mol.
Wat mijn mol eruit??????

Dan ga ik maar voor Frits.
Of Erik...
Of Sanne...
Of Kim....
quote:MissStokstaartje schreef op 04 maart 2010 @ 21:39:

JA! dat van Erik viel me ook op

Hij zei niet 'ik win nooit wat in dit spel '

nee hij zei 'ik KAN nooit iets winnen in dit spel'

MOL

Dan is hij een slechte mol als hij zich zo verspreekt.....

Ik weet het nog steeds niet,vond het ook maar een vrij saaie aflevering eigenlijk.
Was weer spannend ja, nog 2 weekjes en dan weten we het, eindelijk!

Ik blijf bij mijn onderschrift. Sanne vond ik raar doen tijdens de koffer opdracht. volgens mij wilde ze eerst een lege koffer en gunde ze kim de jokers, en later zei ze dat ze het vraagteken wilde..
quote:dolfje schreef op 04 maart 2010 @ 23:29:

[...]

Dan is hij een slechte mol als hij zich zo verspreekt.....

Ik weet het nog steeds niet,vond het ook maar een vrij saaie aflevering eigenlijk.

Is geen slechte mol. De mol heeft juist opdracht om af en toe hints te geven. Alleen de vraag is 1. of je ze uberhaupt oppikt en 2. of je wel de juiste hints oppikt, want sommige dingen kunnen ook verdacht overkomen terwijl ze dat niet zijn.

verwarrend rotspel
de Mol heeft ook n twitter..

maar ik zie niemand van dat groepje actief twitteren behalve Erik. die anderen zijn t type er niet voor.

http://twitter.com/IkBenDeMol
Ik blijf nog steeds bij Erik!
quote:noahtb schreef op 04 maart 2010 @ 21:24:

Ik denk dat Sanne de mol is, dat meisje doet zich zo dom voor terwijl ze volgens mij best gehaaid is. Anders zou ze niet zover zijn gekomen. Ik weet het niet, maar iets klopt er niet aan haar..

Domme aflevering zeg, helemaal niets in de pot.. Zonde.

Vraagje: op een gegeven moment (etentje arjan en kim) werd er een muziekstuk gespeeld, piano. Weet iemand toevallig wie/wat dat was?

Chopin.

(tenminste: het was toch dit stuk?)
quote:Liv schreef op 05 maart 2010 @ 08:54:

[...]

Chopin.

(tenminste: het was toch dit stuk?)Ga even luisteren, dank je wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven