3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
vrijdag 5 maart 2010 om 23:43
Roos.. lieve meiden zijn het. Ze hebben al heel lang geen contact met stiefdochter kunnen krijgen en ze maakten zich zorgen om haar, mede omdat ze sinds een paar maanden een vriend heefft die haar nogal verwent.
We gaan vandeweek met stiefdochter babbelen om te peilen of er enige kern van waarheid zou kunnen zitten in hun zorgen. Maar ik denk zelf van niet (loverboy-dingen enzo).
We gaan vandeweek met stiefdochter babbelen om te peilen of er enige kern van waarheid zou kunnen zitten in hun zorgen. Maar ik denk zelf van niet (loverboy-dingen enzo).
vrijdag 5 maart 2010 om 23:50
quote:Helaholalalala schreef op 05 maart 2010 @ 23:46:
Oh jemig Bianca, heb je een probleem met je (stief)dochter?
Nee niet dat ik weet, maar die meiden maakten zich zorgen. Zij gaan nu een sms naar haar sturen om te zeggen dat ze hier zijn geweest en dat ze zich zorgen maken.
En wij babbelen na het weekend ook even met haar... maar voor zover ik nu weet zijn het typisch meiden-dingen en is er niks om ons zorgen over te maken.
Oh jemig Bianca, heb je een probleem met je (stief)dochter?
Nee niet dat ik weet, maar die meiden maakten zich zorgen. Zij gaan nu een sms naar haar sturen om te zeggen dat ze hier zijn geweest en dat ze zich zorgen maken.
En wij babbelen na het weekend ook even met haar... maar voor zover ik nu weet zijn het typisch meiden-dingen en is er niks om ons zorgen over te maken.