3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
zaterdag 6 maart 2010 om 01:00
Is zo Moos, ik gooi hier meer dingen neer dan bij mijn IRL vriendinnen (voor zover ik die heb)
Durfde vorige keer ook niet hoor, het is dat ik werd opgehaald en wel moest anders was ik echt niet gekomen!
Maar was wel errug leuk om de gezichten achter de nicks te zien al heb ik meer dan de helft gemist.
Durfde vorige keer ook niet hoor, het is dat ik werd opgehaald en wel moest anders was ik echt niet gekomen!
Maar was wel errug leuk om de gezichten achter de nicks te zien al heb ik meer dan de helft gemist.
zaterdag 6 maart 2010 om 08:24
zaterdag 6 maart 2010 om 09:11
Schop voor iedereen die hem nodig heeft.
Dacht ik een uur geleden toch dat ik enorm had uitgeslapen. Niet dus. Grrr
Ben geschrokken van mijn rekening. Poeh verhuizen kost echt enorm veel geld!
En nog steeds doet de kachel het hier niet. Jeetje wat is het koud hier.
Genoeg geklaagd. Heb het zo enorm naar mijn zin op mijn werk. Had niet verwacht dat ik dat ooit zo zeggen. Heb zelfs mijn eigen visite kaartjes gekregen. Wauw.
Ik hoor ergens bij en merk nu pas hoeveel ik dat eigenlijk gewild heb.
Gisteren chinees gegeten bij mijn oom en tante. Hadden nog onwijs veel over en hun eten geen tweedehands eten (?) dus heb hier veel chinees staan. Jammie.
Choco,
Vandaag ga ik toch echt mijn medicatie halen hoor!
Dacht ik een uur geleden toch dat ik enorm had uitgeslapen. Niet dus. Grrr
Ben geschrokken van mijn rekening. Poeh verhuizen kost echt enorm veel geld!
En nog steeds doet de kachel het hier niet. Jeetje wat is het koud hier.
Genoeg geklaagd. Heb het zo enorm naar mijn zin op mijn werk. Had niet verwacht dat ik dat ooit zo zeggen. Heb zelfs mijn eigen visite kaartjes gekregen. Wauw.
Ik hoor ergens bij en merk nu pas hoeveel ik dat eigenlijk gewild heb.
Gisteren chinees gegeten bij mijn oom en tante. Hadden nog onwijs veel over en hun eten geen tweedehands eten (?) dus heb hier veel chinees staan. Jammie.
Choco,
Vandaag ga ik toch echt mijn medicatie halen hoor!