3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
zaterdag 6 maart 2010 om 09:24
quote:Sgaapie schreef op 06 maart 2010 @ 09:20:
Ibi ik heb aan je gedacht vorige week toen ik dozen aan het slepen was Ik ook aan jou. Voelde me op een 1 of andere manier minder "zielig" gewoon omdat ik wist dat er nog iemand bezig was die ik "ken". Wel aan het helpen maar het idee is hetzelfde toch?
Ibi ik heb aan je gedacht vorige week toen ik dozen aan het slepen was Ik ook aan jou. Voelde me op een 1 of andere manier minder "zielig" gewoon omdat ik wist dat er nog iemand bezig was die ik "ken". Wel aan het helpen maar het idee is hetzelfde toch?
zaterdag 6 maart 2010 om 09:28
zaterdag 6 maart 2010 om 09:41
zaterdag 6 maart 2010 om 09:44
Ja dat leek ons ook wel wat. Helaas wat te prijzig.
Heb jij nog plannen voor vandaag? Ik wil het hier eigenlijk een beetje gaan verkennen. Zag een kringloopwinkel (hou daar zo van) hier pal om de hoek maar moest telkens werken toen hun open waren. Ga zo dus even neuzen daar.
Medicijnen ophalen, naar de bank, de kachel weer proberen te maken en boodschappen doen.
Daarna willen we proberen de studeerkamer in orde te gaan maken.
Lekker rustig dagje dus.
Heb jij nog plannen voor vandaag? Ik wil het hier eigenlijk een beetje gaan verkennen. Zag een kringloopwinkel (hou daar zo van) hier pal om de hoek maar moest telkens werken toen hun open waren. Ga zo dus even neuzen daar.
Medicijnen ophalen, naar de bank, de kachel weer proberen te maken en boodschappen doen.
Daarna willen we proberen de studeerkamer in orde te gaan maken.
Lekker rustig dagje dus.
zaterdag 6 maart 2010 om 09:52
zaterdag 6 maart 2010 om 10:10
Hihi iedereen druk druk druk ....
Behalve Q.. What else is new
Hier een beetje tutten.. naar zwemles.. even naar het winkelcentrum voor wat lekkere happen voor vanavond.. dat is het wel eigenlijk.
Oh en Sgaap.. heerlijk gevoel als admi weg is.. ik heb het gisteren gedaan
Behalve Q.. What else is new
Hier een beetje tutten.. naar zwemles.. even naar het winkelcentrum voor wat lekkere happen voor vanavond.. dat is het wel eigenlijk.
Oh en Sgaap.. heerlijk gevoel als admi weg is.. ik heb het gisteren gedaan
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd