Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2

Ik kom je even een tuin vol bloemen brengen op deze hier zonnige zaterdagochtend. Omdat ik aan je moest denken...

Ik zag je vraag over of Praag nog steeds zo goedkoop is als tien jaar geleden. Nou, ik heb er van het zomer 4,5 EURO betaald voor een espresso. Niet dus. De rest van Tsjechië is wel redelijk goedkoop, vooral uit eten gaan, maar Praag doet niet onder voor Amsterdam of Antwerpen.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Zoebie ik heb over je gedroomd maar er klopte echt niets van. Je woonde in een klein (maar met veel verdiepingen) boerderijtje in de plaats waar Elmervrouw is getrouwd. Je was aan het verhuizen en ik was aan het opruimen. (ik opruimen, ik zei al dat er niets van klopte)

Jouw dochter met de pruiken, ik snap dat mensen dan kijken. Maar heb je wel alle aandacht!

Robo ik hoop dat je nog slaapt en je prins je straks wakker kust.
Dames, vriendinnen van Robo, en Robo,

Ik ben bijna iedere dag wel even hier (ik bedoel niet dit topic) om te reageren op het een en ander, ik open zo nu en dan een topic omdat ik een praktische vraag heb, daar is het forum ook voor bedoeld en tenslotte vind ik het leven niet altijd even makkelijk, en een week of wat terug heb ik daar een topic over geopend. Daar heb jij een reaktie gegeven waar ik veel aan heb, niet dat de hele tekst in mijn hoofd zit, maar zo nu en dan schieten bepaalde regeltjes me te binnen, of ik lees hem nog een keer terug.

Robo, ik kende je naam, je avatar wel, en de titel van dit topic wat iets langer dan een jaar geleden door je werd geopend.

Wat wil ik zeggen?

Tot eergisteren wist ik niet hoe jouw situatie is, maar door een andere post van jou kreeg ik het gevoel dat er iets ernstig mis is en ik ben gaan lezen in de hoop dat ik het verkeerd begreep.

Robo, ik wens je ontzettend veel sterkte en liefde en moed toe. Ik weet niet wat het belangrijkste is, en vraag me tegelijkertijd af wat de volgorde er toe doet.

Voor de vrouwen hier die regelmatig posten, je steunen, die er soms 24 uur per dag voor je zijn, die 's avonds voor je hopen dat je lekker zult slapen en die 's morgens voordat jij je hebt gemeld hier zich afvragen of je een goeie nacht hebt gehad, die op andere manieren contact met je hebben, aan je denken, je verrassen met lieve cadeau's, je opzoeken...wát een warmte geven jullie.

Ik heb gisteravond menig traantje weggepinkt.

Ik denk aan Robo, aan haar interaktieve dagboek zoals het in het begin begonnen is, uitgegroeid tot een hecht team, een vriendinnengroep.

Ik blijf verder een stille meelezer, misschien af en toe een postje.

Liefs, van Perel.
een nieuwe dag een nieuwe knuffel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mooie posting Perelke, heel mooi. Lief van je....

Veel mooie en warme postings trouwens.

Bo, schijnt de zon bij jou ook?

Hier is sneeuw gevallen maar nu schijnt de zon als een gek, met al dat wit is het echt verblindend.

Heb je plannen voor vandaag?

Sneeuw Leo? Sneeuw? hier, zon pakembeet 65,2 km verderop (ja ik heb het even opgezocht) ligt helegaar NIETS! geen vlokje!

Vreeeemd land..
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!

Goedemorgen lieve Robo,

Een wollig warm begin van de dag!

4 lieve knuffels voor jou
Brr. ik schrok wel toen het vanmorgen weer wit was hoor. Net als iedereen is het wel genoeg geweest. Ik ga een weersvoorspelling doen. Volgende week barst de lente los. Dat moet gewoon.

Weg met kou en sneeuw en vorst. Losgebarsten krokussen en narcissen wil ik zien. Tuinen in blauw en paars en geel en lammetjes. Voorjaar. 't Is nu wel genoeg geweest.

Phoehee wat een leuke droom. Dus als ik nog eens ooit ga verhuizen naar een boerderijtje (hmm die verdiepingen hoeven dan niet zo) dan ga ik je bellen. Komt je droom wel mooi uit.

Ik denk dat we met zijn allen heel erg veel met jou bezig zijn Bo. Dat we ook al over elkaar gaan dromen.

Ik werd deze week ook een keer wakker met op mijn netvlies de dag dat wij het hoorden van Nienke. Dat er niets meer aan te doen was. En ik voelde precies weer de machteloosheid, de radeloosheid en het ongeloof die jij en Ro nu meemaken.

Soms wil je het even vergeten en ga je rare dingen schrijven. Leuke momenten en zo. Maar ik kan begrijpen dat je er niet op zit te wachten. 't Is gemaakte vrolijkheid, want zo voelen we ons helemaal niet. Maar we willen zo graag proberen een lach op je mooie gezicht te toveren. en ik hoop van harte dat dat soms, heel soms een keertje lukt. Dat dat zwaard dan voor heel even uit je hoofd is.

Godver Bo het is zo verschrikkelijk moeilijk voor ons al. Voor jullie is het nog veel moeilijker.

Wanneer vinden ze nu eens iets uit wat die rot kanker voorgoed de wereld uit helpt.

Ik geef je maar weer een dikke

En Ro ook.
Hier ziet het eruit als lente! een stralende zon en absoluut geen sneeuw..........gek hoor, ik ga nu zelfs even de ramen lappen, want het is net matglas met die zon.
Robo, ik breng je vandaag een vanuit mijn hart.

(Phoehee, hoe weet jij nou waar ik getrouwd ben? huh?)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
De zon schijnt hier nu ook hoor Geluk en het wit is al weer helemaal weg. Maar 't is wel koud. Brr.
Elmervrouw dat staat of in je boek of je hebt het een keer gezegd. Het is toch locatie C. te S.? Anders zit het fout in mijn hoofd. Hoe gaat het met je?
Oh ja, natuurlijk. Ik vergeet even dat ik bekender ben dan ik dacht. Rare zin trouwens. Ik zit nog op roze wolkjes vanwege mijn bundel, Phoehee, trots op mezelf, dus dat gaat wel goed op het moment. Lief dat je ernaar vraagt (kijk anders even in mijn topic, ik ga hier niet over mezelf kletsen) en ik ben blij dat het met jouw zwangerschap ook allemaal goed gaat en dat je de baby al voelt - zo wonderlijk is dat, vind ik..
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Even een zonnestraaltje jouw kant op gestuurd .

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Weet je hoe mijn oma zo'n soort lichtval altijd noemde Mylene?

De Hand van God.....

Vind ik zó mooi. Zo noem ik het dus ook altijd. Al ben ik dan agnostische atheïst.
Leo, mijn oma noemt het "God kisses the world"

Robo, ik hoop dat je de dag goed bent begonnen en dat het er bij jou net zo uit zien als hier aan het ijsselmeer. Super zonnig, vanmorgen bij Bergen hard gelopen en het was in de duinen prachtig! Die sneeuw mag wel wegblijven hoor, hier is de lente al begonnen Leo, Zoebie en Phoehee! Komt vanzelf jullie kant op, totdat het van hier tot in Frankrijk weer 16 graden is met overal blommetjes.

Hopelijk valt er vandaag wat te genieten.

Liefs, ik denk aan je

Ing
Hoi allemaal,

ik ben gisteravond in een soort coma gevallen met die slaappil; ik ben eigenlijk nog steeds niet wakker (je wordt er toch suf van).

En toen ik wakker werd was de wereld weer wit: er ligt bijna 30cm sneeuw en ik had er zo genoeg van... nu is het bewolkt en sneeuwt het bij vlagen, niks aan.

Ik heb net de hamstertjes een schone kooi bezorgd, ze zijn nu allebei druk en nerveuzig hun huisje opnieuw aan het inrichten :-)

MV, prachtige foto; ik vind zo'n lichtval iets mysterieus hebben, iets sprookjesachtigs, alsof er ieder moment een faun of een fee door de bomen aan kan komen.
Mooi dat de pillen werken, Robo. En je gaat eraan wennen, dus je zal niet steeds zo suf blijven.

Boodschappen gedaan, was erin... Ik mag ook niet klagen.

En zo een verjaardag.

Hier geen sneeuw trouwens. Wel een stralende zon!
Fijn even in coma je voelt waarschijnlijk nu pas hoe verschrikkelijk moe je bent omdat eindelijk die adrenaline aanmaak door de rust wat is gezakt. Dat blijft niet zo hoor, zodra je weer wat uitgeruster bent ben je niet zo suf meer.

Ach de hamstertjes zijn verschoond, ze vinden het niet echt lekker, niet zoals wij kunnen genieten van een schoon bed bijvoorbeeld. Ze liggen het liefst in hun eigen stank Mijn hamster plast nu ook in zijn slaaphuis, jammer hoor, alle vorige had ik wel zindelijk.

Ga maar lekker samen bij de kachel zitten dit weekend, Tommy, Ro en jij, het kan nu allemaal nog, je hangt wat dat betreft nog in het luchtledige tot dinsdag.

Slaap je ook echt goed uit met de slaappil?

En bah weer sneeuw bij jou, ik heb er ook erg genoeg van. Hier is het koud en het waaide hard maar de zon scheen wel mooi. Het moet maar snel warmer worden want ik wil lammetjes zien in de wei (en mijn winterjas gaat bijna niet meer dicht)
Robo, ik lees net pas dat je kutnieuws hebt gekregen. Dat het foute boel is. Ik weet niet wat ik moet zeggen, dus ik geef je gewoon een
Het rare is dat ik inderdaad fysiek wel ben uitgerust, maar mentaal een erg mistig dagje heb gehad. Ik vind het niet zo'n prettig gevoel, maar slapen is beter dan niet slapen, in ieder geval voor mijn lijf.

Het sneeuwt hier nog steeds, er ligt bijna 40 cm!!!! Ik vind het een ramp, ik heb het gehad met die rotwinter, maar ja :-) De lente laat zich niet opjagen blijkbaar!

Phoehee, lammetjes inderdaad, daar smelt ik altijd bij! Was het al maar zover hè. Het zou wat zijn als jij nog voor drie weekjes een zwangerschapsjas zou moeten kopen!

Gelukkeling, één van mijn twee hamstertjes plast netjes in één hoekje in het zand, de ander in zijn huisje, naast het eten! (ieuw, echt vies). Ze zijn niet happy, ze lopen heel driftig rondjes en moeten echt weer wennen! Ze zijn wel heel schattig, dat wel

Zometeen naar bed, ik ben te suf om echt iets te doen, de film die ik had opgezet boeit niet en eigenlijk denk ik dat ik wel slapen kan.
Dat hoop ik voor je, welterusten voor straks.

Slaap lekker Robo!
Ga in therapie!
Nog niet :-) Ben ineens klaarwakker, stom hè.

Toch zo maar een pil nemen dan, ik dacht nog suf genoeg te zijn van de vorige, maar nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven