3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
zaterdag 6 maart 2010 om 14:47
Appel
Ja dat is inderdaad hard als het zo op papier staat (ook als het niet op papier staat overigens)
Dwingt je wederom aan iets te moeten toe geven.
Oh Q jij bent niet druk? mooi sister in Crime
(hoewel vriend heeft mij net een opdracht gegeven, ik moet straks dvd's uit gaan zoeken ) .
Was idd niet nodig Appel, we wonen hier net 2,5 jaar, ehm... tsja
Maar ik ben zit weer druk met mijn neus in de vtwonen bladen!
Ja dat is inderdaad hard als het zo op papier staat (ook als het niet op papier staat overigens)
Dwingt je wederom aan iets te moeten toe geven.
Oh Q jij bent niet druk? mooi sister in Crime
(hoewel vriend heeft mij net een opdracht gegeven, ik moet straks dvd's uit gaan zoeken ) .
Was idd niet nodig Appel, we wonen hier net 2,5 jaar, ehm... tsja
Maar ik ben zit weer druk met mijn neus in de vtwonen bladen!
zaterdag 6 maart 2010 om 14:48
zaterdag 6 maart 2010 om 15:17
zaterdag 6 maart 2010 om 15:54
Appel, snap ik helemaal.
Kan je alleen uit ervaring vertellen dat dit toch nog steeds de betere optie is. In die brief staat ook iets anders, namelijk dat je voor je inkomen afhankelijk bent van een onafhankelijke instelling in plaats van van je partner. Ik heb het ontzettend getroffen met mijn man en hij heeft me nooit het gevoel gegeven dat ik afhankelijk ben, maar misschien dat het helpt om de brief ook te zien als een verklaring van ónafhankelijkheid. Want naast het negatieve, de bevestiging van het etiket, is dat wat het je óók biedt.
Maar snap ook wel dat je het zo -zeker nu- nog even helemaal niet ziet hoor.
Kan je alleen uit ervaring vertellen dat dit toch nog steeds de betere optie is. In die brief staat ook iets anders, namelijk dat je voor je inkomen afhankelijk bent van een onafhankelijke instelling in plaats van van je partner. Ik heb het ontzettend getroffen met mijn man en hij heeft me nooit het gevoel gegeven dat ik afhankelijk ben, maar misschien dat het helpt om de brief ook te zien als een verklaring van ónafhankelijkheid. Want naast het negatieve, de bevestiging van het etiket, is dat wat het je óók biedt.
Maar snap ook wel dat je het zo -zeker nu- nog even helemaal niet ziet hoor.
zaterdag 6 maart 2010 om 16:11
Goede post Q voor Appel
Moos, Sterk vermoeden idd dat het dat moet zijn idd,en daar houden we het nu op.
Geeft rust om er niet meer over na te denken, en jou gelukkig ook
Pfff.. hele huis staat nu beneden op zijn kop.
Maar lief vriendinnetje was net even hier en nodigde ons spontaan uit om bij hun Sushi te komen eten met nog andere lekkere dingetjes.
Lief!!
Moos, Sterk vermoeden idd dat het dat moet zijn idd,en daar houden we het nu op.
Geeft rust om er niet meer over na te denken, en jou gelukkig ook
Pfff.. hele huis staat nu beneden op zijn kop.
Maar lief vriendinnetje was net even hier en nodigde ons spontaan uit om bij hun Sushi te komen eten met nog andere lekkere dingetjes.
Lief!!
zaterdag 6 maart 2010 om 16:14