Easy Walker Sky
zaterdag 6 maart 2010 om 15:48
Dag meiden,
Wij zijn wat aan het rondkijken naar kinderwagens. Wat is er veel keuze!!
Nu hebben we gezien dat je met de Postbank rentepunten een Easy Walker Sky voor een mooie prijs kunt aanschaffen.
We hebben geen idee of dit een goede wagen is.
We zijn beide aardig lang, dus het is prettig als hij voor lange mensen geschikt is.
Mocht je eenzelfde wagen in je bezit hebben of er wat vanaf weten, dan hoor ik dat graag!
Chocolatelover
Wij zijn wat aan het rondkijken naar kinderwagens. Wat is er veel keuze!!
Nu hebben we gezien dat je met de Postbank rentepunten een Easy Walker Sky voor een mooie prijs kunt aanschaffen.
We hebben geen idee of dit een goede wagen is.
We zijn beide aardig lang, dus het is prettig als hij voor lange mensen geschikt is.
Mocht je eenzelfde wagen in je bezit hebben of er wat vanaf weten, dan hoor ik dat graag!
Chocolatelover
zaterdag 6 maart 2010 om 16:05
Fijn ding, vriend is 1.92 en kan er goed mee lopen, en hoefde niet te ver te bukken om de baby eruit te halen. Heel wendbaar, rijdt fijn in het bos en op het strand (voor zover je daar kunt rijden natuurlijk).
En de service toen er eens iets met het wiel was, was prima, de volgende dag had EW al een nieuwe gestuurd.
En de service toen er eens iets met het wiel was, was prima, de volgende dag had EW al een nieuwe gestuurd.
zaterdag 6 maart 2010 om 16:15
Hey Chocolate; jij bent ook van het september-forum, hè!
Wij hebben besloten hem ook te gaan kopen via de Postbank/ ING. We wachten nog even tot iets verder in de zwangerschap. Maar weet jij of deze aanbieding nog lang geldt?
Wij zijn gewoon naar een babyzaak gegaan en hebben hem daar uitgeprobeerd. Mijn vriend is 1.86m en ik 1.80m en voor ons is hij hoog genoeg. Het enige nadeel dat ik tot nu toe hoor, is dat je lastig aan het boodschappenmandje kunt als de buggy-zitting erin zit. Maar ach, dat vond ik bij de Bugaboo ook altijd een hoop gedoe.
Ik blijf even meelezen of er nog meer voor- en nadelen zijn.
Wij hebben besloten hem ook te gaan kopen via de Postbank/ ING. We wachten nog even tot iets verder in de zwangerschap. Maar weet jij of deze aanbieding nog lang geldt?
Wij zijn gewoon naar een babyzaak gegaan en hebben hem daar uitgeprobeerd. Mijn vriend is 1.86m en ik 1.80m en voor ons is hij hoog genoeg. Het enige nadeel dat ik tot nu toe hoor, is dat je lastig aan het boodschappenmandje kunt als de buggy-zitting erin zit. Maar ach, dat vond ik bij de Bugaboo ook altijd een hoop gedoe.
Ik blijf even meelezen of er nog meer voor- en nadelen zijn.
zaterdag 6 maart 2010 om 16:18
Ik zeg: doen! Wij hebben de duowagen ervan en hij rijdt super. Goed om mee te draaien, alles gaat soepel qua vering, ook op het strand. Wat ik zou doen is checken of je de 2009 versie aanschaft. De 2008 heeft een andere vorm van de kinderwagenbak van het onderstel halen. Wij vonden dat onhandig en de 2009versie is daarin makkelijker. Maar dat was puur ons idee hierover. Het bespaart zeker als je het via rentepunten doet, wij hebben het uiteindelijk niet gedaan omdat ze toen alleen de 2008versie verkochten, maar aangezien het nu 2010 is...Ik zou ook voor de adapters gaan om je MaxiCosi erop te kunnen klikken. Die gebruiken wij ook als we met de auto weg zijn en even eruit willen voor een boodschap of kort loopje. Ideaal dat je ze erop klikt en niet de bakjes erop hoeft te zetten.
Andere dingen hebben wij wel met rentepunten betaald, wij ondervonden geen problemen en juist een supersnelle levering!
Succes, ben benieuwd waar je keus naar uitgaat.
Vriendinnen van mij met 1 kind zijn ook erg tevreden met een Quinny (zijn ook lange mensen). Bugaboo daarentegen raden ze af omdat die vrij laag zijn.
Andere dingen hebben wij wel met rentepunten betaald, wij ondervonden geen problemen en juist een supersnelle levering!
Succes, ben benieuwd waar je keus naar uitgaat.
Vriendinnen van mij met 1 kind zijn ook erg tevreden met een Quinny (zijn ook lange mensen). Bugaboo daarentegen raden ze af omdat die vrij laag zijn.
zaterdag 6 maart 2010 om 16:20
Klopt, rijstkorrel!
Ik ben nu 11 week, nog maar kort eigenlijk, we krijgen volgende week vrijdag nog een echo, die wachten we nog even af.
Ik zag dat het 2 maand kan duren voordat ie binnen is, dan zou ik op 5 maand zitten en dat lijkt me wel een goed moment om een wandelwagen te hebben.
Ik ben ook rond de 1,80 m en vriend is bijna 2 meter, dus vandaar dat dat wel belangrijk voor ons is.
Ik geloof dat er ook nog een Easy Walker DeLuxe is, kent iemand het verschil?
Volgens mij is ook een nadeel dat de maxo cosi niet andersom gezet kan worden, zodat de kleine naar je toe zit? Ik weet dat niet zeker...
Ik ben nu 11 week, nog maar kort eigenlijk, we krijgen volgende week vrijdag nog een echo, die wachten we nog even af.
Ik zag dat het 2 maand kan duren voordat ie binnen is, dan zou ik op 5 maand zitten en dat lijkt me wel een goed moment om een wandelwagen te hebben.
Ik ben ook rond de 1,80 m en vriend is bijna 2 meter, dus vandaar dat dat wel belangrijk voor ons is.
Ik geloof dat er ook nog een Easy Walker DeLuxe is, kent iemand het verschil?
Volgens mij is ook een nadeel dat de maxo cosi niet andersom gezet kan worden, zodat de kleine naar je toe zit? Ik weet dat niet zeker...
zaterdag 6 maart 2010 om 16:23
zaterdag 6 maart 2010 om 16:31
zaterdag 6 maart 2010 om 18:03
Prima wagen, prima service via de Postbank en via EW (wij kregen de banden niet opgepompt en toen ik belde wilde de mevrouw meteen een verloopventieltje opsturen, was niet nodig maar super service vond ik).
Wij hadden hem na een week of 4 in huis, hebben hem pas besteld na de 20 weken echo en hebben er toen nog ruim 3 maanden tegenaan zitten kijken Dus of je hem echt al wilt bestellen over 2 weken... Maar er zijn mensen die vinden het prima om er zolang tegenaan te kijken natuurlijk, dus waar bemoei ik me eigenlijk mee.
Mijn lief is trouwens ook erg lang, en ik een beetje lang (1.95/1.76) en dat gaat prima met het verstelbare handvat (hoe heet zo`n ding eigenlijk???)
Wij hadden hem na een week of 4 in huis, hebben hem pas besteld na de 20 weken echo en hebben er toen nog ruim 3 maanden tegenaan zitten kijken Dus of je hem echt al wilt bestellen over 2 weken... Maar er zijn mensen die vinden het prima om er zolang tegenaan te kijken natuurlijk, dus waar bemoei ik me eigenlijk mee.
Mijn lief is trouwens ook erg lang, en ik een beetje lang (1.95/1.76) en dat gaat prima met het verstelbare handvat (hoe heet zo`n ding eigenlijk???)
zaterdag 6 maart 2010 om 21:00
Wij hebben ook de Sky en deze gaat inmiddels al 2 jaar met veel tevredenheid mee. Nu zoon zelf grotendeels loopt en de wagen vaak mee gaat ´voor de zekerheid´ hebben we er een kleinere buggy voor erbij gekocht, omdat de easywalker vrij groot is. Maar buiten dat, hij zit erin als een prins en hij rijdt super lekker en is heel wendbaar. Je kunt m met een vinger duwen. Volgens mij kon de maxicosi wel naar je toe staan, alleen de buggyinzet niet. Maar dan is je kindje vaak juist ook in de leeftijd dat ze graag rond willen kijken, dus wij hebben dat niet gemist. En ook het boodschappenmandje gaat prima hoor, zo lang je er dingen van achteraf inlegt kunnen er zelfs pizzas, pakken melk etcetera in!