Eindelijk naar New York!! Tips??!
woensdag 5 augustus 2009 om 08:16
Voor mijn verjaardag heb ik van mijn vriendje 6 dagen New York gekregen. We gaan er in December heen. We vliegen vanaf Brussel.
Heeft iemand nog Tips of andere leuke ervaringen. Ik ben zeer benieuwd waar ik echt moet gaan shoppen en wat leuk is om te doen in New York.
Ik hoor het graag! Alles is welkom.
Heeft iemand nog Tips of andere leuke ervaringen. Ik ben zeer benieuwd waar ik echt moet gaan shoppen en wat leuk is om te doen in New York.
Ik hoor het graag! Alles is welkom.
donderdag 4 maart 2010 om 21:47
quote:Chiquita24 schreef op 03 maart 2010 @ 19:43:
welk hotel zit je nu?
Wij in hotel pennsylvania
He wat leuk! Ik ben afgelopen oktober in New York geweest en toen zaten we ook in het Pennsylvania Hotel. Ideale ligging, times square op loopafstand en tegenover het Penn station.
Vind het echt een te gekke stad!
welk hotel zit je nu?
Wij in hotel pennsylvania
He wat leuk! Ik ben afgelopen oktober in New York geweest en toen zaten we ook in het Pennsylvania Hotel. Ideale ligging, times square op loopafstand en tegenover het Penn station.
Vind het echt een te gekke stad!
zaterdag 6 maart 2010 om 11:44
dinsdag 9 maart 2010 om 19:11
quote:PixiePink schreef op 09 maart 2010 @ 11:51:
Wij gaan in mei naar New York. Beide niet zo goed in het zoeken van goedkope vliegtickets en leuke hotels, iemand hier een goede tip? Vliegen vanaf Amsterdam? Of beter vanuit Brussel of Dusseldorf?
Wij gaan vanaf Brussel,heb veel tickets vergeleken en dat kwam op de datum dat wij wilden gaan het goedkoopste uit.
Ik heb geboekt via Cheaptickets,daar kan je vanaf verschillende luchthavens aanklikken en kijken wat het goedkoopst is.
Hotel heb ik via booking.com en ervaringen van hoel opgezocht op tripadvisor.
Wij gaan in mei naar New York. Beide niet zo goed in het zoeken van goedkope vliegtickets en leuke hotels, iemand hier een goede tip? Vliegen vanaf Amsterdam? Of beter vanuit Brussel of Dusseldorf?
Wij gaan vanaf Brussel,heb veel tickets vergeleken en dat kwam op de datum dat wij wilden gaan het goedkoopste uit.
Ik heb geboekt via Cheaptickets,daar kan je vanaf verschillende luchthavens aanklikken en kijken wat het goedkoopst is.
Hotel heb ik via booking.com en ervaringen van hoel opgezocht op tripadvisor.
woensdag 10 maart 2010 om 20:10
woensdag 10 maart 2010 om 21:55
woensdag 10 maart 2010 om 22:53
quote:chicaaa schreef op 10 maart 2010 @ 20:10:
Haha, ik kom je in veel topics tegen Dolfje.
Ik zit in het Broadway plaza hotel. Wij gaan van 7 mei t/m 15 mei
Heb al heel veel zin, maar ga volgende week nog een paar dagen naar Dublin, dus als ik daar van terug ben ga ik me wat beter verdiepen in New York.
Jullie gingen in september toch?
Ja wij gaan september,heb er veel zin in!
Dublin lijkt me ook heel leuk om eens heen te gaan.
Ik heb het Broadway plaza hotel eens opgezocht,ziet er mooi uit!
Ook een stukje boven mijn budget
Haha, ik kom je in veel topics tegen Dolfje.
Ik zit in het Broadway plaza hotel. Wij gaan van 7 mei t/m 15 mei
Heb al heel veel zin, maar ga volgende week nog een paar dagen naar Dublin, dus als ik daar van terug ben ga ik me wat beter verdiepen in New York.
Jullie gingen in september toch?
donderdag 11 maart 2010 om 12:19
quote:dolfje schreef op 09 maart 2010 @ 19:11:
[...]
Hotel heb ik via booking.com en ervaringen van hoel opgezocht op tripadvisor.Via Hotelprice.nl pak je zowel de ervaringen als de beste prijs dmv hotelaanbieder vergelijking
[...]
Hotel heb ik via booking.com en ervaringen van hoel opgezocht op tripadvisor.Via Hotelprice.nl pak je zowel de ervaringen als de beste prijs dmv hotelaanbieder vergelijking
zaterdag 13 maart 2010 om 13:01
quote:dolfje schreef op 10 maart 2010 @ 22:53:
[...]
Jaa heb ook veel zin in en Dublin en New York
Ik ga naar New York met mijn ouders dus ik heb het geluk dat ze dat reisje voor mij betalen
[...]
Jaa heb ook veel zin in en Dublin en New York
Ik ga naar New York met mijn ouders dus ik heb het geluk dat ze dat reisje voor mij betalen
zondag 21 maart 2010 om 16:34
Oh jongens, ik ga al over een week! Maandag 29 vlieg ik. k Was de afgelopen 2 dagen een beetje ziekjes, dus heb veel kunnen internetten (en Sex and the City-DVD's gekeken ). Ik ben er een week, zit in een appartementje in Greenwich Village.
Ik heb na ampele overwegingen toch een New York Pass aangeschaft, en wil in elk geval de volgende dingen gaan doen:
MoMa
Guggenheim
Fietsen door Central Park
Lopen over de Brooklyn Bridge
naar jazzclub, Zinc en/of Smalls en/of Blue Note (of meer, er spelen echt te gekke dingen! Lijkt wel een doorlopend North Sea Jazz-festival daar)
Rickefeller en/of Empire State
Manhattan Circle Line Cruise
Brooklyn Zoo
Food on foot-tour door East Village (in het begin van de week, zodat ik veel fijne plekken weet om te eten)
Pff, ik krijg m'n week wel vol, geloof ik....
Ik heb na ampele overwegingen toch een New York Pass aangeschaft, en wil in elk geval de volgende dingen gaan doen:
MoMa
Guggenheim
Fietsen door Central Park
Lopen over de Brooklyn Bridge
naar jazzclub, Zinc en/of Smalls en/of Blue Note (of meer, er spelen echt te gekke dingen! Lijkt wel een doorlopend North Sea Jazz-festival daar)
Rickefeller en/of Empire State
Manhattan Circle Line Cruise
Brooklyn Zoo
Food on foot-tour door East Village (in het begin van de week, zodat ik veel fijne plekken weet om te eten)
Pff, ik krijg m'n week wel vol, geloof ik....
zondag 21 maart 2010 om 18:59
quote:Moosey schreef op 21 maart 2010 @ 16:34:
zit in een appartementje in Greenwich Village.
Is dat appartementje een beetje betaalbaar? Zo ja, heb je een link voor me?
Wij hebben uit pure nood maar een hotel geboekt op Long Island. Wel een mooi hotel met ontbijt en uitzicht op Manhattan voor $120 per nacht. Maar ik ben nog steeds op zoek naar iets anders.
zit in een appartementje in Greenwich Village.
Is dat appartementje een beetje betaalbaar? Zo ja, heb je een link voor me?
Wij hebben uit pure nood maar een hotel geboekt op Long Island. Wel een mooi hotel met ontbijt en uitzicht op Manhattan voor $120 per nacht. Maar ik ben nog steeds op zoek naar iets anders.