* 184 ~ Bar Too Much ~ 184 *
vrijdag 26 februari 2010 om 11:04
Wat een klifhangers weer
En dan volgt nu aflevering 184 van Bar Too Much!
In deze aflevering zullen we zien hoe Joopp zichzelf bitterbal-wise overtreft, of Yette echt naar Michigan vertrekt en hoe het geduld van Winx nog langer op de proef wordt gesteld.
Zal ze in deze aflevering eindelijk gordijnen krijgen die niet te lang of te kort zijn? En wat zijn hiervan de gevolgen voor de naaister?
En dan volgt nu aflevering 184 van Bar Too Much!
In deze aflevering zullen we zien hoe Joopp zichzelf bitterbal-wise overtreft, of Yette echt naar Michigan vertrekt en hoe het geduld van Winx nog langer op de proef wordt gesteld.
Zal ze in deze aflevering eindelijk gordijnen krijgen die niet te lang of te kort zijn? En wat zijn hiervan de gevolgen voor de naaister?
zaterdag 6 maart 2010 om 22:32
zaterdag 6 maart 2010 om 22:40
quote:Helaholalalala schreef op 06 maart 2010 @ 22:33:
Ohhhh wat spannend! Kan alleen maar nog beterder worden
Ik hoop het. Ze doet nu duo en dat doet ze voor het eerst. D'r partner is voor het eerst onderpartner dus spannend allemaal.
Leuk dat er nog meer tegelijk gaan, kunnen ze inderdaad met z'n allen. Leuk!
Dochter wil wel de extra sportklas gaan doen. En het is makkelijker om iets gedaan te krijgen mocht het nodig zijn voor haar sport.
Maar goed, ze moet eerst nog groep 8 doen
Ohhhh wat spannend! Kan alleen maar nog beterder worden
Ik hoop het. Ze doet nu duo en dat doet ze voor het eerst. D'r partner is voor het eerst onderpartner dus spannend allemaal.
Leuk dat er nog meer tegelijk gaan, kunnen ze inderdaad met z'n allen. Leuk!
Dochter wil wel de extra sportklas gaan doen. En het is makkelijker om iets gedaan te krijgen mocht het nodig zijn voor haar sport.
Maar goed, ze moet eerst nog groep 8 doen
zaterdag 6 maart 2010 om 22:47
Ja sportklas kan je als extra kiezen, dan sporten ze een aantal uren extra per week. Kan je kiezen voor je eigen sport of voor allerlei verschillende sporten.
En volgens mij is dat buiten de schooltijden om.
LOOT ligt toch wat anders?
En nu moet ik naar bed, morgen gaat heeeel vroeg (voor mij althans ) de wekker.
En volgens mij is dat buiten de schooltijden om.
LOOT ligt toch wat anders?
En nu moet ik naar bed, morgen gaat heeeel vroeg (voor mij althans ) de wekker.
zaterdag 6 maart 2010 om 23:14
zondag 7 maart 2010 om 09:57
quote:Helaholalalala schreef op 06 maart 2010 @ 22:20:
Blues, sluit de ijsbaan vanwege seizoen of voor altijd? Ik lees niet anders dan over bonje en narigheid daar. Hoop voor je dat je snel iets anders vindt.
De ijsbaan sluit vanwege einde van het seizoen. En de narigheid en bonje waar over geschreven wordt? Tja, men is gauw geneigd om het negatieve vast te houden he? Jammer, want er zijn zoveel positieve dingen gebeurd, maar daar hoor je niemand over.
Ach, en een nieuwe baan vinden gaat ook wel lukken, denk ik. Ben positief ingesteld, zeg maar!
Hoop dat er voor jullie veel positieve dingen in het vat zitten, Hela! Vind dat je dat wel verdiend hebt!!
Blues, sluit de ijsbaan vanwege seizoen of voor altijd? Ik lees niet anders dan over bonje en narigheid daar. Hoop voor je dat je snel iets anders vindt.
De ijsbaan sluit vanwege einde van het seizoen. En de narigheid en bonje waar over geschreven wordt? Tja, men is gauw geneigd om het negatieve vast te houden he? Jammer, want er zijn zoveel positieve dingen gebeurd, maar daar hoor je niemand over.
Ach, en een nieuwe baan vinden gaat ook wel lukken, denk ik. Ben positief ingesteld, zeg maar!
Hoop dat er voor jullie veel positieve dingen in het vat zitten, Hela! Vind dat je dat wel verdiend hebt!!