* 184 ~ Bar Too Much ~ 184 *

26-02-2010 11:04 703 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een klifhangers weer

En dan volgt nu aflevering 184 van Bar Too Much!

In deze aflevering zullen we zien hoe Joopp zichzelf bitterbal-wise overtreft, of Yette echt naar Michigan vertrekt en hoe het geduld van Winx nog langer op de proef wordt gesteld.

Zal ze in deze aflevering eindelijk gordijnen krijgen die niet te lang of te kort zijn? En wat zijn hiervan de gevolgen voor de naaister?
Goedemorgen!

Jammie, lekker Hela!

Ik ben nog beetje confuus van wat ik las op Actueel in een topic.

Via Yettes' vriendin Gemma kan je mijn hele hebben en houden via mijn nick lezen! :(
Nu weet ik even niet meer of ik nu wel verder ga schrijven......

Op mijn prive naam is niets te vinden, ja naam genoten, maar niets over mijzelve.

Moet hier even ernstig over nadenken......

Nu begrijp ik ook waarom mijn ex een poosje geleden mij zo in de nek zat te hijgen......
Bloesje, meis, om dan naar je verleden te zoeken, moeten ze je nickname al koppelen aan je echte naam, die wordt nl. nergens vermeld.

Als niemand in jouw omgeving weet onder welke nick jij post, dan hoef je toch nergens bang voor te zijn?

En je dus ook nergens bang voor laten maken meis, kom op joh, jij bent bloesie, een sterke vrouw,laat je niet afschrikken door Gemma......
Ja, dat zal dan wel Wies, maar toch blijf ik het een enge bedoening vinden, de link is in de persoonlijke omgeving gauw gelegd met alle gevolgen van dien.
Bluesy mag dan wel als een sterke meid overkomen, Bluesy heeft toch wel af en toe het onbehagelijke gevoel dat ze toch traceerbaar is voor gasten waar ze niet op zit te wachten.....

Ben net weer een beetje de boel op orde te krijgen...

Mijn laptop krijgt kuren, moet constant hertypen omdat er een aantal letters niet goed "pakken"
Waar is Mir?
Die heeft vast sociale verplichtingen of zo.....
Nou het was me een woest genoegen vandaag, weer dames, ik ga naar de ijsbaan, eens zien of men daar verblijdt is met mijn aanwezigheid!
Winx, hoe ging het vandaag?
Naaf,

dochter is 4e geworden, minimaal verschil met de 3e plek.

Oefening ging goed, ze moeten nog werken aan een aantal dingen. Tegenstanders waren ook erug goed.

Dus voor de eerste keer als duo plus en niveau hoger, ík ben d'r trots op
Goehoed!!!
Ja, was ook een tijd spannend. Ze stonden hele tijd 3e omdat de uitslag van de laatste niet door kwam. Zooooo goed voor je bloeddruk haha.

Wel sneu, een vriendinnetje van dochter heeft vandaag daar tijdens het oefenen haar been gebroken, was zo sneu.

Maar was 'gelukkig' een nette breuk dus geen operatie.
Een goedige morgen.

Gemma is wat informatie betreft een betrouwbare vriendin, maar ze kletst inderdaad alles door.

Ik ben met mijn eigen naam traceerbaar tot mijn wijk, van de kinderen zie ik sport en schaakresultaten. Bovendien staat er op een zogenaamd grappige site een bidprentje waarop staat dat ik op 73 jarige leeftijd zal overlijden. Geen idee wie mijn gegevens daar heeft ingevuld. Erg flauw.

Ik ga nog even van mijn man genieten voor ik hem op de trein zet.
Yetje, dat is wel waar, maar ik vond het wel heel leuk om via Gemma een lezing te lezen, die mijn zoon had gegeven aan de UvT.

Hij vertelt nooit zoveel, maar hierdoor zag ik wel, dat hij best heel onderlegd is in zijn studie..... Mooi toch?
Wat leuk Wies. Zo blijf je lekker op de hoogte van je zoon

Die eend die hier in die boom zat, was trouwens een gans. En die gans is met z'n tweeën.

Gemma leerde me dat het Nijlganzen zijn. En in een artikel in De Volkskrant zie ik dat Nijlganzen vreemde eenden zijn.

Nu is er al de hele week een hoop gedoe omdat drie autochtone roeken proberen de uit islamitische streken afkomstige ganzen weg te jagen. Het zijn blijkbaar rechtse roeken. Die voelen niks voor een multiculturele boom. Het ziet er naar uit dat de roeken gaan winnen. Ze voeren een agressief uitzettingsbeleid. Jammer hoor.

Een gans die in een boom landt, is trouwens een idioot gezicht.
Middag!

Zo, heb weer een heleboel dingen ondernomen en gedaan.

Mag vanmiddag weer naar de ijsbaan, morgen vrij, maar diverse afspraken inclusief met mezelf!

En verder is het ween grijs\witte wereld......
Djeez, wat haat mijn man vliegen. Ik voelde hem hier opstijgen Hoop maar dat hij snel afleiding vindt, want ik krijg er buikpijn van.
Ai, Yette! Niet leuk!

Dus je man is op verkenningstocht naar de US?

Spannend! Hoop dat hij ondanks alles een prettige vlucht heeft en het voor jullie als gezin positief mag uitvallen!
Dat hoop ik ook

Ik ga kinderen verzamelen. Tot later!
Tot morgen! ga zo werken!
Ah, ik werd gemist zie ik? Ik dacht dat ik mij keurig had afgemeld, maar ik weet het niet zeker. Ik mocht van UPC een paar daagjes afkicken omdat ik niet op tijd betaald had. Maar nu doet alles het weer (nou ja, behalve mijn mail, want mijn wachtwoord is gereset en ik kan de brief even niet vinden waar dat wachtwoord in zou moeten staan en hun systeem werkte niet, dus ze konden het ook niet voor me nakijken).

Ik had afgelopen weekend willen gebruiken om mijn administratie op orde te brengen, maar dat is nog niet helemaal klaar. De brief van UPC zit in de stapel 'nog-uit-te-zoeken' en die stapel is stukken hoger dan het stapeltje 'uitgezocht'.
Be yourself, but maybe not always.
Week 28 van de Extremely Demotivational Calendar

Borreltijd
Nâh Mir, ik werd ongerust. Wilde je al bijna gaan smsssss

Gelukkig ben je er weer!
Zo.

Eerst een welverdiende koffie

en dan moet ik hoognodig eens iets ondernemen tegen de verloedering.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven