Moderator Mode & Beauty
maandag 26 mei 2008 om 23:43
Beste forummers,
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
dinsdag 2 maart 2010 om 23:43
* Schudt handen los *
de postings zijn weg! En Angel 3 heeft nu rsi.
de postings zijn weg! En Angel 3 heeft nu rsi.
woensdag 3 maart 2010 om 18:56
Lieve drie.
Ik heb iedereen opgeroepen hun foto's weg te halen van het trouwfototopic. Er gebeurt me teveel op het forum nu en er komen mensen die er misschien misbruik van gaan maken.
Nu ben ik bang dat ik niet iedereen meer kan bereiken. Mag het topic (desnoods tijdelijk) verwijderd worden.
Liefs Zoeb
Ik heb iedereen opgeroepen hun foto's weg te halen van het trouwfototopic. Er gebeurt me teveel op het forum nu en er komen mensen die er misschien misbruik van gaan maken.
Nu ben ik bang dat ik niet iedereen meer kan bereiken. Mag het topic (desnoods tijdelijk) verwijderd worden.
Liefs Zoeb
donderdag 4 maart 2010 om 07:34
donderdag 4 maart 2010 om 20:58
Sarah, ik had het topic toevallig net al verwijderd. Het was toch een oud topic, totdat die arts besproken werd.
donderdag 4 maart 2010 om 20:59
Zoebie, ik zie het topic nergens, volgens mij heeft een collega het topic al verwijderd.
zaterdag 6 maart 2010 om 15:47
zaterdag 6 maart 2010 om 16:44
Angel het begint weer opnieuw en weer op de man af, dus op mij gericht en het begint me erg de keel uit te hangen. Ik zeg tegen niemand iets naars maar het blijft maar doorgaan Provocerend zelfs..Mensen gaan om hun woorden kracht bij te zetten ook beginnen met: ik heb zat bewijsmateriaal etc en dit soort dingen worden gewoon op het forum geschreven. Pure laster tegen mij gericht. Ik wil over geuren schrijven en niet steeds dit gedoe om me heen.
Erg vervelend om steeds met naam en toenaam uitgemaakt te worden voor van alles. Weer off topic en wéér persoonlijke aanvallen naar mij toe. en wéér in het openbaar ! Er is een wegpestcamapgne duidelijk tegen mij gericht en ik vind dat dat niet kan.
Ik ga ervan uit dat er hier iets aan gedaan wordt want jouw waarschuwingen worden genegeerd.
Erg vervelend om steeds met naam en toenaam uitgemaakt te worden voor van alles. Weer off topic en wéér persoonlijke aanvallen naar mij toe. en wéér in het openbaar ! Er is een wegpestcamapgne duidelijk tegen mij gericht en ik vind dat dat niet kan.
Ik ga ervan uit dat er hier iets aan gedaan wordt want jouw waarschuwingen worden genegeerd.
zaterdag 6 maart 2010 om 19:20
Ik heb een opmerking geplaatst en ik hoop dat het helpt.
Zo niet, dan hoor ik het wel.
Zo niet, dan hoor ik het wel.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
zaterdag 6 maart 2010 om 23:41
zondag 7 maart 2010 om 08:10
quote:smelly schreef op 06 maart 2010 @ 20:33:
Angel 4 ik heb je net gemaild . Kan je daarnaar kijken? Bedankt .
Ik heb geen mail gekregen.
heb je naar vivaangel4@gmail.com gemaild?
Je kan anders ook angel3 mailen. Dit is haar pijler en volgens mij is ze er vanaf vanmiddag weer op volle kracht.
Is misschien handiger, want zij weet misschien wat meer van de situatie.
Angel 4 ik heb je net gemaild . Kan je daarnaar kijken? Bedankt .
Ik heb geen mail gekregen.
heb je naar vivaangel4@gmail.com gemaild?
Je kan anders ook angel3 mailen. Dit is haar pijler en volgens mij is ze er vanaf vanmiddag weer op volle kracht.
Is misschien handiger, want zij weet misschien wat meer van de situatie.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
zondag 7 maart 2010 om 10:43
Het topic 'welke geur draag jij vandaag?' is voorlopig offline. Ik krijg er een punthoofd van steeds klachten van deze en gene te ontvangen over anderen, met wat ze wel en niet mogen schrijven. Houd het bij het onderwerp - parfum - en bespreek andere dingen op een besloten groep of waar dan ook. Ik ga niet meer als een schooljuffrouw proberen te beoordelen wie fout zit en wie goed, en vervolgens een paar uur besteden aan het bewerken of verwijderen van postings die bij anderen niet goed zijn gevallen, waarna het gekonkel gewoon weer verder gaat. Spreek ongenoegen s.v.p. buiten het forum uit. Ik wil graag van alle betrokkenen een toezegging hier op het moderatortopic dat er niet meer op teruggekomen wordt op het forum (want actie = reactie, er zal toch weer met modder worden gegooid ook al zijn sommige postings goedbedoeld en erop gericht de sfeer te verbeteren). Dan zal het het topic terugplaatsen. Maar let erop dat waarschuwingen blijven staan, wordt er verder nog op de eerdere discussies in gegaan dan volgt direct een ban.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 07-03-2010 10:51
Reden: toevoeging.
Reden: toevoeging.
% gewijzigd