Mode & Beauty alle pijlers

asos

07-03-2010 18:37 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat veel mensen bij asos bestellen.

Hoe werk dat? Want ik zie een aantal leuke dingen maar ik heb geen flauw idee of er nog bepaalde voorwaarde zijn waar ik op moet letten.

Alvast bedankt!!
Ik zie verkapte reclame......
Ik dacht dat het over asocialen zou gaan...........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik dacht dat het over aso's ging....

Wat is asos? Als je dan toch reclame gaat maken, kun je maar beter

duidelijk zijn waar het over gaat...
Dacht ik ook BGB.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 maart 2010 @ 18:46:

2 zielen...
http://www.asos.com/Woman/
quote:beauty6 schreef op 07 maart 2010 @ 18:37:

Ik zie dat veel mensen bij asos bestellen.Waar zie je dat?
Ik zat ook klaar voor een fijn verhaal over aso's maar helaas, het is gewoon spam.

Jammer, jammer, jammer....
Als iemand zou vragen, wat zijn jullie ervaringen met bol.com, of amazon of wehkamp.... zou je dat ook als spam zien?

Asos.com is gewoon een heel bekende webwinkel. Denk niet dat ze hier in NL reclame via fora hoeven maken. Als je op de viva site zoekt, kom je ook meerdere topics over hen tegen. http://www.viva.nl/zoeken ... SO-8859-1&q=asos.com#1044

Ik ben tot nu toe altijd tevreden geweest door hun snelle service. Je betaalt met een creditcard (misschien hebben ze ook paypal, weet het niet zeker). Wel moet je bij terugsturen naar de UK extra kosten betalen, dus calculeer dat risico mee. Ik ben de lucky bastard die alles gelukkig paste. Enige miskoop is een jurkje waarvan de stof dikker was dan ik dacht.... heb ik op marktplaats verkocht.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Reclame maken...da's pas aso
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 maart 2010 @ 18:46:

Ik associëer ook verkeerd.

Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ik dacht dat het over een Grieks eiland ging.
Nee geen ervaring met deze asos, helaas.

Dank je Bianca voor de link.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:singalala schreef op 07 maart 2010 @ 18:55:

Asos.com is gewoon een heel bekende webwinkel.

Blijkbaar niet dus... Gezien het feit dat niemand meteen die link legt.

Het feit dat het voor jou een bekende internetwinkel is, hoeft nog niet te betekenen dat tout Viva-forum deze kreet kent.l
quote:Quinty schreef op 07 maart 2010 @ 19:11:

[...]

Blijkbaar niet dus... Gezien het feit dat niemand meteen die link legt.

Het feit dat het voor jou een bekende internetwinkel is, hoeft nog niet te betekenen dat tout Viva-forum deze kreet kent.l

Als ze "bestellen bij asos.com?" oid als titel had gekozen was het duidelijker. Maar spam is meestal van dit niveau:

"Ik heb toch zo'n geweldige webwinkel ontdekt! spam.nl! Ze verkopen er van alles, van hondenkleertjes tot deurmatten tot afgaanse sjaals. Je moet echt even kijken. Ze leveren trouwens ook supersnel en je kunt ze altijd mailen op spam@spam.nl"
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Geen addertjes onder het gras bij asos hoor. Ik ben tot nu toe heel tevreden over de dingen die ik er heb besteld.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik zie asos ook heel vaak hier voorbij komen. Is inderdaad een hele grote webwinkel in de UK. Let wel op met bestellen van schoenen. Heb ooit 2 paar besteld en ook allebei terug gestuurd. Het ene paar viel 2 maten kleiner en het andere paar 2 maten groter dan hoorde.
Ik dacht dat er misschien een S te weinig in de titel stond;

AsSsos
Geen tokkienieuws?
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Bestel er vaak, standaard verzending naar Nederland is 6 euro.

Terugsturen op eigen kosten, helaas!

Erg leuke dingen, soms goede kwaliteit, soms valt het tegen....

Je betaald via creditcard en als je iets terugstuurt, krijg je het gelijk terug op je creditcard.
quote:eleonora schreef op 07 maart 2010 @ 18:52:

Ik zat ook klaar voor een fijn verhaal over aso's maar helaas, het is gewoon spam.

Jammer, jammer, jammer....Heb jij ook zo'n zin in een fijn verhaal? Ik ben haast in staat om gewoon wat te verzínnen....
Verkopen ze dan nog tenminste aso-kledij op asos?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:vos24 schreef op 07 maart 2010 @ 19:45:

Bestel er vaak, standaard verzending naar Nederland is 6 euro.

Terugsturen op eigen kosten, helaas!

Erg leuke dingen, soms goede kwaliteit, soms valt het tegen....

Je betaald via creditcard en als je iets terugstuurt, krijg je het gelijk terug op je creditcard.Inderdaad. Mijn dochter bestelt er ook vaak, en ze is er erg tevreden over. Snelle verzending ook, ze heeft de spullen altijd binnen vijf dagen in huis.
Ik heb ook eens gelezen dat je beter niet in euro`s kunt betalen. klopt dit en zo ja wat is in godsnaam hier de reden van?

Ik heb namelijk geweldige dingen gezien. maar zou graag nog willen weten of die maten een beetje te vergelijken zijn met nederlandse maten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven