A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Cay, wat heerlijk dat jullie zo'n lekkere dag gehad hebben!

Thee.... het klinkt allemaal heerlijk!! Echt heerlijk! En ja, ik snap je zin nog hoor . Mocht ik niet komen als ik niet kan dan weet ik iig nu wat ik mis!

En ja, dat varen moet er nou toch deze zomer maar eindelijk eens van komen. Wat me eraan herinnert, binnenkort de motor even wegbrengen voor een onderhoudsbeurt, en dan kunnen we de grachten weer onveilig maken.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Oh, post van Thee had ik nog niet gezien, maar idd, reiskosten mogen dan geen belemmering zijn, ik sluit me erbij aan dat dat dan wel goed komt.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Voor mij één nadeel, dat de meet niet valt in de periode okt/dec. Dan had je, op mijn kosten uiteraard, doosje "de allerlekkerste van de wereld" borstplaat van J&dK mee mogen brengen. Recept van voorheen van Mousset. Ahhhh, zo lekker en zo gemist.....

90% wit

10% choco

0% mokka

ahhhh
Da's lief van je Dee (qua reiskosten geen probleem en met je eens) en ja, die grachten moeten we komende lente/zomer idd maar eens 'samen' onveilig maken. Zolang ik nog met OV terug kan, ben ik van de partij. Je snapt neem ik aan dat ik dan met lekkere hapjes/drankjes geen zin heb om met de auto te komen.

Doen we aprilmeet hier en dan bootmeet met/bij jou. Heerlijk vooruitzicht. En als de tonijnsalade lekker is, maak ik een grote portie voor op de boot, lekker met chiabatta of zo. Koud roseetje of prosecco erbij. Gaat helemaal goedkomen!!!
quote:thee schreef op 07 maart 2010 @ 23:50:

Doen we aprilmeet hier en dan bootmeet met/bij jou. Heerlijk vooruitzicht. En als de tonijnsalade lekker is, maak ik een grote portie voor op de boot, lekker met chiabatta of zo. Koud roseetje of prosecco erbij. Gaat helemaal goedkomen!!!

Je hebt het idee goed te pakken

En met trein terug kan prima. Paar jaar geleden met andere forummers gevaren, zijn toen rond 13u gestart en ik wist natuurlijk helemaal niet hoe het zou gaan lopen (voor hetzelfde geld hadden ze het om 16u voor gezien gehouden), maar uiteindelijk hebben we ze geloof ik om een uurtje of half elf afgezet vlakbij het station en konden ze zo de trein in rollen.
Volgens mij kan ik vanaf jullie NS tot ca 23.45 vertrekken, dan wel taxi hier ipv bus, maar dat maakt op zo'n dag ook niet meer uit.
Grinn Dee, zulke ideeën heb ik meestal wel snel te pakken, itt sommige andere ideeën

Krijg er al helemaal zin in, en mocht het toevallig op een zaterdag vallen (bij jouw meet) dan kan ik als ik heel dapper vroeg op pad ga, eerst nog ff naar 'de markt'. Wow, wat hebben we toch goede ideeën op de late avond.

Heerlijke forumvooruitzichten weer......
quote:thee schreef op 08 maart 2010 @ 00:09:

Volgens mij kan ik vanaf jullie NS tot ca 23.45 vertrekken, dan wel taxi hier ipv bus, maar dat maakt op zo'n dag ook niet meer uit.

Hahaha, je laat er geen gras over groeien, goehoed

Een zaterdag zou het mooiste zijn, zeker als jij dan nog even naar de markt kan. En dat vraag ik me dus al steeds af, maar vergeet het steeds te vragen. Zijn je gordijnen al af?
Grinn Dee ze hangen al 1 (2) ? jaar maar zijn nog steeds niet gezoomd. Denk inmiddels 1,5 jaar want was volgens mij voor verbouwing en volgens LL moet ik ze eerst laten stomen voor ik ze zoom, daarbij moet ik ze volgens hem niet zomen maar locken (heb lockmachine van hem gekregen vorig jaar).

Door stress en gedoe en thuis zitten en weggesaneerd worden weinig energie gehad voor al dit soort dingen. Begint weer toe te nemen.

En, geen zin in teruglezen, had ik hier al verteld dat ik LL 1,5 week geleden heb voorgesteld aan mijn ouders en dat het super en bijzonder was, mijn nichtjes met hem wegliepen, hij dol was op mijn nichtjes en hij mijn moeder knuffelde, zoende bij het weggaan en dat we veeeeel langer bleven dan ik had kunnen verzinnen en dat ie het prima naar zijn zin haar daar enzo enzo etc. etc..... (grinn, sorry )
Goedemorgen.

Wat geweldig dat het zo klikte met LL en je familie, toch altijd ff spannend! Fijn man

En je gordijnen hangen dus al even, haha. Ik heb er echt regelmatig aan gedacht... waar ik al niet druk mee ben .

Oh wat een leuke ideeen allemaal hier

En ik ben nerveus... vandaag appartement kijken en ik hoor meer nieuws over de baan ... spannend!!!!!!!!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Jeetje, ben hier een (halve?) week niet geweest, moet gelijk 6 pagína's bijlezen! Dus.. zet hier eerst wat te lezen neer en ga nu lezen, dat jullie dat even weten. Kan best dat ik af en toe per berichtje reageer... dus gelijk meerdere berichtjes achter elkaar, afwezigheid goedmaken
Later is nu
Zo, ben ik alweer

Heb op telefoonlijstje naast me maar aantekeningen gemaakt .. ga ik in lijstje reageren:

Dus.. Dee, is jouw vader voorzitter op stembureau? Anders wil ik ook in jullie stad, want hier een kleiner bedrag.. maar goed genoeg om toch blij mee te zijn Heb jij trouwens Facebook? Ikke ook! Zit veel op farmville.. een spelletje van Facebook. Heel erg

Leuk he Cay, dat balanceboard! Ik heb er gisteren ook voor het eerst sinds 56 dagen opgestaan (dat houdt ie bij.. gaat ie nog grapjes maken ook van "jahoor, ik weet nog wel hoe je heet.. LD...." ) en heb nu spierpijn. Erg erg, maar wel de kinderen verslagen met skateboarden En weer neem ik mezelf voor om er vaker op te gaan staan. Spierpijn is een goed teken, tenslotte!

2e Paasdag (5 april toch?) is volgens mij OK.. zal het thuis nog even kortsluiten. Leuk!

Nu heb ik nog wat staan als reactie op Thee, maar ik kan het niet meer lezen Wel goed dat LL zo geaccepteerd is bij familie!

Ik ga nog even teruglezen, kijken wat ik nou met m'n aantekening bedoelde. Erg hoor, zo'n handschrift.

Jasmine, ik hoop dat je met Pasen ook kunt en natuurlijk kun je met mij meerijden! Ik rijd toch ongeveer langs je huis. Nouja... niet helemaal, maar komt in de buurt.

Van mij mag het hier best tijd zijn voor me. Ben moe moe moe, van drukke afgelopen week in combi met slecht slapen. Heb nu lading koffie op, hoop dat ik vannacht wel slaap dan
Later is nu
Oh..nou zie ik het weer. Thee is bij Shala geweest, dat is gewoon op steenworp afstand van mij (als je behoorlijk ver kunt gooien) Fraai is dat

Nog complimenten trouwens voor mooi opstartplaatje!
Later is nu
Grinn Dreamer, dat is 7 of 8 jaar geleden of zo toen kende ik je volgens mij nog niet eens!
Nou, maar Shala wel! Toen heb ik ook met haar gemeet!!
Later is nu
*ziet verontwaardigd Dreamer-koppie voor zich*
Durf nog niet te hard te juichen meiden .. maar volgens mij heb ik een appartement

Van de baan heb ik nog niets gehoord.... maar mijn onderbuik zegt NIET DOEN.. te veel gedoe en stress ... denk aan Mini!!!!
En he hallo Dreamer
Dames, zullen we meet zetten op 2e Paasdag/5 april, begin van de middag?
quote:thee schreef op 08 maart 2010 @ 14:34:

*ziet verontwaardigd Dreamer-koppie voor zich*

dat kan dus niet, want je weet niet hoe dreamer eruit ziet!

Tweede Paasdag/5 april lijkt me goed (tot nu toe, thuis nog niets kortgesloten)

voor nieuwe appartement van Freak! Jammer dat eventuele nieuwe baan een probleem met combi Mini op kan leveren ..

~gaat weer aan 't werk~
Later is nu
Weet je al meer Freak en zo nee, wanneer hoor je definitief van makelaar?
Dreamer, wil jij het even nakijken/thuis kortsluiten? Dan kunnen we zien of het 2e Paasdag wordt of een zondag in april. Kunnen we kijken wie er allemaal kan/zin heeft te komen.
up!
Volgens mij kan het wel Thee. Ga er maar van uit
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven