Mode & Beauty alle pijlers

Op zoek naar injectables

22-02-2010 22:13 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van plan om injectables in te laten spuiten, zowieso neus-mondplooi en mss fronsrimpel wenkbrauw. Denk dat het Restylane wordt. Ik persoonlijk vind b.v .wendy v dijk er prachtig uitzien, kan bijna niet zonder injectables (ofzo iets) op die leeftijd. Iemand enig idee waar zij dit heeft laten doen?
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 23-02-2010 11:54
Reden: oproepjes zijn niet toegestaan
% gewijzigd
Nice timing
Die laatste shot van Wendy was echt geweldig!!!!
Ja, dat vind ik echt.
quote:dangeensuus schreef op 22 februari 2010 @ 22:22:

Die laatste shot van Wendy was echt geweldig!!!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ghehe
Misschien vind je hier Sto nog ergens;

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wendy is pas 37 ofzo. Op die leeftijd????
Wendy v Dijk is 39, inderdaad niet zo oud hoor, maar de meeste vrouwen die ik ken van tegen de 40 hebben duidelijk rimpels en groeven en zij niet. Maar goed, iemand dus bekend met injectables, ervaringen??
Uh.. ik ben 40 zonder botox enz.. en om nou te zeggen dat ik veel rimpels heb.. Goede genen kan ook hoor! Samen met niet roken en niet te veel zonnen doet ook wonderen.
quote:BytheWay schreef op 25 februari 2010 @ 12:46:

Wendy v Dijk is 39, inderdaad niet zo oud hoor, maar de meeste vrouwen die ik ken van tegen de 40 hebben duidelijk rimpels en groeven en zij niet. Maar goed, iemand dus bekend met injectables, ervaringen??

Kijk eens op het prikbord van de plastischechirurgie.pagina.nl.

Daar postte Sto vroeger ook wel eens, voordat ze daar ook een ban kreeg. Overigens heeft ze ook een Aptos-lift gehad.
Daar ook een ban kreeg? Wat houdt dat in, dat je niet meer mag posten op een forum? ik zag wel wat geharrewar op dit forum wat resulteerde in 'verbannen' personen, dat was een paar jaar geleden ook al zo. Gebeurt dat als je namen van artsen noemt?
Hmm Sto van vroeger is nu toch Sarah?
Ik heb geen ban op de plastische chirurgie, iemand heeft daar eens gepost onder mijn naam ,daar heeft justitie nog wat werk aan gehad, hele ouw koe.

Ik heb inmiddels mail geloof ik van de forummer, maar mijn hoofd staat er even niet naar, komt nog wel.
Goh dit klinkt als een soap... Ik blijf even hangen! hihihi..
.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 11-03-2010 00:20
Reden: roddel en achterklap
% gewijzigd
Maarreuh.... heeft er nog iemand tips en ervaringen met injectables, welk product, en waar?

Of is dit een oproepje en is dat niet toegestaan op viva forum? Zag namelijk dan mn eerste bericht gewijzigd is door viva angel
Tips? Ik zou er mee uitkijken. Veel permanente fillers kunnen ernstige bijwerkingen hebben, en worden tegenwoordig afgeraden. Bij siliconenolie kunnen inkapseling e.d. zich voordoen. Kijk ook eens hier.

http://www.plastische-chi ... _fillers_injectables.html

Ik begrijp ook niet echt wat je wilt. Op het prikbord dat ik eerder noemde, staan talloze ervaringen met fillers. Heb je daar al gekeken?

Ik heb ze zelf overigens nooit gebruikt, en ben dat ook niet van plan. Tijdelijke fillers vind ik veel te duur, en permanente zou ik niet aan beginnen.

Het kiezen van een filler is een zaak, die afhankelijk is van jouw gezicht, en wat voor jou geschikt is. Iemand kan wel roepen dat zij een perfecte filler heeft gevonden, maar dat maakt hem niet geschikt voor jou. Degene die je in je OP vraagt om advies, heeft siliconenolie in laten spuiten. Volgens haar ideaal. De meeste artsen doen dat nu niet eens meer.

Van kliniekoverzicht.nl:

08-03-2009 - ZKN wil verbod op permanente fillers

(Novum) - Klinieken: verbied permanente rimpelbehandeling. Permanente rimpelbehandelingen moeten worden verboden. Dat zegt secretaris van de brancheorganisatie Zelfstandige Klinieken Nederland (ZKN) Thijs Udo zaterdag in reactie op een rondgang die RTL Nieuws langs honderd privéklinieken deed.

ZKN wil verbod op permanente fillers

Daarvan bieden er 46 nog altijd behandelingen met permanente rimpelvullers aan.

De Consumentenbond wees er eind 2007 al op dat de helft van de privéklinieken deze behandeling nog steeds aanbiedt ondanks waarschuwingen voor de risico's. De Inspectie voor de Gezondheidszorg waarschuwde in 2006 dat vaak onherstelbare schade optreedt door de behandeling. Zo kan het tot bulten, ontstekingen en verminkingen leiden.

Secretaris van de brancheorganisatie Zelfstandige Klinieken Nederland (ZKN) Thijs Udo reageert geschokt op de rondgang. "Met tijdelijke rimpelvullers is niets mis. Maar de permanente behandeling moet worden verboden."
Veel goeie artsen spuiten gewoon silliconen olie in, omdat ten eerste het resultaat afhankelijk is van de manier van inspuiten, ten 2e is de hedendaagse silliconen meteen ingekapselt op de plek waar ie moet zitten en kan onmogelijk aan de wandel gaan.

komt nog bij dat de meeste artsen gewoon vet willen verdienen en jou liever met een non permanent filler vaak terug willen zien.

dat de gezondheidsdienst deze ontmoedigt, niet verbiedt , maar ontmoedigt is vanwege het feit dat als je deze fillers niet adequaat inspuit je problemen krijgt..

deze middelen word prima mee gewerkt door kundige artsen in goeie klinieken als Contourkliniek Bussum en Elzenkliniek in Naarden .

Ik heb 4 jaar geleden een 0,3 in mijn bovenlip laten spuiten, miniem dus, het zit nog steeds op zijn plek.

De bulten en ontstekingen waar ze het over hebben zijn oorzaak van verkeerd inspuiten, ik denk eerder dat het zaak is dat er geen zakkenvullers op de markt v injectables moeten zijn die deze middelen misbruiken door onprofessioneel gebruik.
Sarah, ik denk dat dat per persoon verschilt. Het ene lichaam reageert ergens op, het andere niet. Inkapseling kan per persoon sterk verschillen. Dat kan iedere arts je vertellen.

Er zijn vrouwen geweest bij die zich bij goede artsen hebben laten behandelen, en toch flinke problemen hebben gekregen, tot en met door het lichaam 'wandelende' siliconen toe, waarvan een zeker bij de Contourkliniek te Bussum.

Er zijn mensen die jaren lijden onder granulomen.

Het is zeker zo, dat een ervaren arts e.e.a. beter zal doen dan een onervaren, en dat bij een goed gebruik de risico's kleiner zijn.

---

Volgens RIVM, in het 'Briefrapport rimpelvullers":

Het risico op complicaties kan niet uitgesloten worden, ook wanneer het product op de juiste wijze wordt toegediend door een bekwame arts. Daarmee moeten artsen en patiënten rekening houden bij het maken van de risico-baten afweging van de behandeling: wat is de reden voor de behandeling en welk risico is daarbij aanvaardbaar.

Nog wat uit het rapport, specifiek over siliconenolie (wellicht ook voor jou interessant:

In vivo induceert de siliconenolie een granulomateuze reactie die leidt tot een inkapseling van elke druppel met fibreus weefsel na een aantal weken. Normaal is deze ontstekingsreactie zelf-limiterend. Dit is noodzakelijk voor een natuurlijke toename van het weefsel en is het bedoelde werkingsmechanisme van het product.

Er bestaan vele voor- en tegenstanders van het gebruik van siliconen voor cosmetische correcties. De voorstanders claimen dat dergelijke complicaties altijd te wijten zijn aan het

gebruik van onzuivere siliconen, toepassing op de verkeerde plaats (contra-indicatie) of van te grote hoeveelheden op één plaats, of toediening door een verkeerde injectietechniek.

[Duffy 2005, Hexsel et al 2003, Humble en Mest 2004, Orentreich 2000, Prather en Jones 2006].

De tegenstanders wijzen op de vele gedocumenteerde gevallen waarbij complicaties zoals knobbels, granuloom-vorming, cellulitis en migratie zijn gerapporteerd [Chiu et al 2005,

Lloret et al 2005, Maillard 2005, Rapaport et al 1996, Rohrich en Potter 2004, Shafir 2005]. In een aantal van deze publicaties wordt een oproep gedaan om alle geconstateerde

bijwerkingen te melden en te evalueren. Ook officiële standpunten van de Nederlandse Vereniging van Plastische Chirurgie (NVPC) en de International Committee for Quality

Assurance, Medical Technologies and Devices in Plastic Surgery (IQUAM) roepen op tot langdurige post-market surveillance door fabrikanten, registratie van injecties met vullers, en melding van alle complicaties in een centraal register en aan de overheid.

----

En wanneer weet je, hoeveel ervaring een arts heeft bij die specifieke filler?

Ik denk dat je er echt niet goed aan doet, de risico's hier nogal luchtig weg te wuiven omdat het bij jou wel goed is gegaan. Vaak treden complicaties ook pas na langere tijd op.
Vaak is de info mbt tot de toekomst ook niet goed,iedereen zou oeten weten als je bio alcamed hebt ingespoten gekregen dat je uit moet kijken met injecties voor bv verdoving tandarts mocht de opvulling in die lokatie zitten, mensen weten dat vaak niet en laten gewoon een pijnstiller daar injecteren, gevolg met nogmaals injecteren is dat je een ruimte in het kapsel creert met alle gevolgen van dien zoals jij net kopierde.

dan is het in deze kwestie weer niet het product, maar hoe er achteraf mee om is gegaan door onwetendheid.

Jammer dat er nooit eens gemeld wordt dat inspuiten met eigen vet ook risico's kunnen hebben, ik heb daar afschuwelijke horror voorbeelden van gezien, lijkt zo simpel je eigen vet, dat moet goed gaan, dat wordt gepromoot als zijnde veilig, maar dta is het niet.

ik heb mensen gezien die new fill in lippen kregen, hoe haal je het in je hoofd, in je lippen!!, die zijn dan ook letterlijk en figuurlijk ontploft, is dan het product niet goed??, neen, de arts is een weirdo tot en met.

Er zullen altijd tegenstanders zijn voor producten en de missers uit lichten tot en met en dat als de algehele waarheid profileren, ik zou weleens statistieken willen zien.

Met uitslagen die zuiver alleen zijn gericht op het product en een totaal achtergrond onderzoek.

je hebt altijd nog mensen die ook gaan masseren als ze net botox hebben en dat met je tochecht niet doen, dan gaat het fout en voila, botox heeft zijn werk gedaan.

En dan komen er een paar pieten die er een zaak van maken.

komt nog bij dat ze in de states een ander rechtsysteem hebben, als jij een bultje krijgt dan kan de arts het shaken en om dat te voorkomen zullen ze bij elke kreet die er ook maar op lijkt dat het product negatief zou kunnen zijn stoppen met behandelen.

Ik spreek niet tegen dat het weleens fout gaat, maar ik ken heel veel vrouwen en artsen die dat spul inspuiten en er is niks aan de hand, ik ken een arts die het niet bij zijn klanten inspuit, wel bij zichzelf.

Overdrijven is ook een vak en een passie van sommige mensen.
ga dan voor meso
quote:sarah2ndlife schreef op 09 maart 2010 @ 16:57:

Er zullen altijd tegenstanders zijn voor producten en de missers uit lichten tot en met en dat als de algehele waarheid profileren, ik zou weleens statistieken willen zien.

Met uitslagen die zuiver alleen zijn gericht op het product en een totaal achtergrond onderzoek.Als je dat echt wilt, dan zou ik gewoon het genoemde rapport eens lezen. Concrete vergelijking tussen producten en bijwerkingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven