Dure tas in Utrecht

10-03-2010 13:24 46 berichten
Een overzeese collega heeft zijn vrouw beloofd een stervensdure tas voor haar te kopen, als afkoopsom voor z'n afwezigheid.

Hij zit momenteel in Utrecht. Waar kan hij het beste heen om een 'stervensdure' tas te kopen? Ik ken Utrecht niet zo goed, en kom niet verder dan de bijenkorf.

Hij zat zelf meer te denken aan prada, gucci, etc, Waar kan hij heen?
Bijenkorf. Maar als ie echt wat moois wil geven gaat hij naar Tuntels. Daar hebben ze tassen van ByLyn, de tulptas. Echt een prachtig ontwerp en supernederlands.
En als ie persee een gucci of prada ofzo wil, kan hij beter naar de pc hoofdstraat in A'dam. Daar slaagt ie vast wel.
Alle reacties Link kopieren
.
Schiphol was ook mijn eerste gedachte.

Net even gegoogled op de Tulptas, maar daar zou je mij geen plezier mee doen.
Ik hou van mijn tulp.
Lin is leuk ze heeft ook wel andere tassen, zie hier http://www.by-lin.com/
gelukkig is ie ook niet voor jou Ainne lol
Effe gegoogled die tulptas. Wel grappig, maar dat is denk ik niet wat die collega bedoelt.

Ik zou hem inderdaad ook op Schiphol kopen.
En dan zou ik voor een Burberry gaan
zijstraatje neude zitten twee duurdere winkels met oa tassen. la palmerie, of mooi. schoutenstraat volgens mij.
.
Dank dank! Ik heb het doorgemaild!
La Palmerie!!!!

www.zapatos.nl

Geen merk maar wel duur en mooi!
mischien bij zapatos in de zaldelstraat.

Die hebben la palmerie tassen die jezelf helemaal naar wens kan laten maken.

Dus je krijgt je eigen speciaal ontworpen exclusieve tas, en je kunt het zo duur maken als jezelf wilt.
plein bij stadhuis zit 'daens' met oa paul smith en daar rechts naast zit een winkel met schoenen en tassen die voor mij te duur is dus daar ga ik nooit naar binnen weet niet welke merken die heeft.
Ja die is ook goed Lin...maar sjesus zoveel geld voor een tas. Ik weet dat TO op zoek is naar een tas van grote ontwerpers maar ik vind zelf een tulp veel leuker , of doe er 2, een goedkope gucci en een tulp ofzo... Ik word overigens altijd aangesproken met mijn tas , weet niet of vrouw van collega van TO daar op zit te wachten
Ik weet niet zeker of het een merktas moet zijn, maar liefst dus duur

Ik geef de tips door, dank jullie wel!
.
nog wel tot 20.000 ook als je gaat voor een Hermes in struisvogel roze
Ik denk dat het budget ergens tussen de 200 en de 1000 euro zit. Ik ken de collega in kwestie niet irl. Werk hier net en werk thuis, vandaar
.
Als het echt gaat om een chanel of gucci tas dan zou ik hem echt naar amsterdam sturen.
.
tessaa wijzigde dit bericht op 30-08-2010 01:24
Reden: privacy
% gewijzigd
Dank voor tips, collega is blij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven