Dure tas in Utrecht
woensdag 10 maart 2010 om 13:24
Een overzeese collega heeft zijn vrouw beloofd een stervensdure tas voor haar te kopen, als afkoopsom voor z'n afwezigheid.
Hij zit momenteel in Utrecht. Waar kan hij het beste heen om een 'stervensdure' tas te kopen? Ik ken Utrecht niet zo goed, en kom niet verder dan de bijenkorf.
Hij zat zelf meer te denken aan prada, gucci, etc, Waar kan hij heen?
Hij zit momenteel in Utrecht. Waar kan hij het beste heen om een 'stervensdure' tas te kopen? Ik ken Utrecht niet zo goed, en kom niet verder dan de bijenkorf.
Hij zat zelf meer te denken aan prada, gucci, etc, Waar kan hij heen?
woensdag 10 maart 2010 om 14:55
woensdag 10 maart 2010 om 14:57
Ik heb ooit een stervensdure tas gekregen van ex en 'm meteen in de TREIN laten liggen. Mijn door mijzelf gekochte iets minder stervensdure zonnebril zat er in, net als geld&huissleutels. Verder nog niks, want ik had hem dus pas een half uur. Sindsdien nooit meer een stervensdure tas gekregen (en terecht) of aangeschaft
woensdag 10 maart 2010 om 14:58
quote:Mlle_j schreef op 10 maart 2010 @ 14:57:
Ik heb ooit een stervensdure tas gekregen van ex en 'm meteen in de TREIN laten liggen. Mijn door mijzelf gekochte iets minder stervensdure zonnebril zat er in, net als geld&huissleutels. Verder nog niks, want ik had hem dus pas een half uur. Sindsdien nooit meer een stervensdure tas gekregen (en terecht) of aangeschaftWow! Wat zul jij gebaald hebben!!
Ik heb ooit een stervensdure tas gekregen van ex en 'm meteen in de TREIN laten liggen. Mijn door mijzelf gekochte iets minder stervensdure zonnebril zat er in, net als geld&huissleutels. Verder nog niks, want ik had hem dus pas een half uur. Sindsdien nooit meer een stervensdure tas gekregen (en terecht) of aangeschaftWow! Wat zul jij gebaald hebben!!
...
woensdag 10 maart 2010 om 15:35
quote:Pannetje schreef op 10 maart 2010 @ 15:32:
Verzekering dekt de schade toch?
Helaas... deze tas kreeg ik in een tijd dat mijn administratie bestond uit een mapje met daarin mijn paspoort en twee beduimelde rekeningafschriften van mijn studentenrekening.
Ik word er weer helemaal verdrietig van en ga daarom nu op Yoox een stervensdure tas uitzoeken om mezelf te troosten
Verzekering dekt de schade toch?
Helaas... deze tas kreeg ik in een tijd dat mijn administratie bestond uit een mapje met daarin mijn paspoort en twee beduimelde rekeningafschriften van mijn studentenrekening.
Ik word er weer helemaal verdrietig van en ga daarom nu op Yoox een stervensdure tas uitzoeken om mezelf te troosten
woensdag 10 maart 2010 om 16:00
quote:Sarah Scott schreef op 10 maart 2010 @ 13:37:
Lin is leuk ze heeft ook wel andere tassen, zie hier http://www.by-lin.com/ik krijg meteen een viruswaarschuwing als ik de site open
Lin is leuk ze heeft ook wel andere tassen, zie hier http://www.by-lin.com/ik krijg meteen een viruswaarschuwing als ik de site open
woensdag 10 maart 2010 om 16:05