A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
MEIDEN DE FLAT IS DEFINITIEF VAN MIJ

Pfffff wat een opluchting,,.. maandag contract tekenen

Dinsdag sleutel

2 april verhuizen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:dreamer schreef op 08 maart 2010 @ 13:47:

Dus.. Dee, is jouw vader voorzitter op stembureau? Anders wil ik ook in jullie stad, want hier een kleiner bedrag.. maar goed genoeg om toch blij mee te zijn Heb jij trouwens Facebook? Ikke ook! Zit veel op farmville.. een spelletje van Facebook. Heel erg

Dream, nee, hij was geen voorzitter, die krijgen zelfs nog ietsje meer.... ongelooflijk hè! M'n vader heeft overigens niet in Utrecht gezeten, maar in een buurgemeente. Misschien is het in U ook wel veel minder.

Ja, ik heb FB. Kom je bij me kijken, dan kom ik bij jou (motte we ff meelen).
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
GEWELDIG Freak!!! Gefeliciteerd. En snel al zeg. Moet je er veel doen of valt het mee?

Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Dreamer, m.b.t. 5 april. Jij komt 'van verre'. Wat is voor jou een geschikt tijdstip? Vanaf 13.00 uur of zo? Dan pas ik daar de uitnodiging (grinn, en versnaperingen) op aan.

Die mail ik dan naar 'genodigden' incl. wat 'vragen'.

Had ik al gepost dat ik een meevallertje heb/had? Krijg bijna 350 euro terug van electra/gas Ik was verbaasd want al die tijd thuis geweest en dus 'meerverbruik' door niet werken maar ondanks goed opletten toch een fijne meevaller, zeker nu met WW.
Freak, ik had je al elders gefeliciteerd maar nogmaals van harte
Freak goed zeg! Gefeliciteerd

Uitslag van longfoto van mam: De grootste tumor is geslonken! De 1e kuur is dus aangeslagen, morgen 2e. :jump::cheer: ,<- Heel blij
Cay, met jou ik dan ook mee, want dat is (gezien de omstandigheden) goed nieuws voor je mam!!!
Wow Cay.. wat een ontzettend goed nieuws
Jeetje.. stilletjes hier!
Cay wat super goed nieuws!

Thee, heerlijk dat je zoveel geld terug krijgt!

Freak gefeliciteerd met je nieuwe flat!

Wat een goed nieuws allemaal.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Hoi Jas.. hoest met jou?

Al minder pijn?
Ja gelukkig wel, kan weer bijna normaal lopen maar kom nog steeds niet ver. Dus normaal lopen op de 80 vierkante meter hier in huis. De bult is ook nog lang niet weg en is nog steeds pijnlijk helaas. Ik had zo gehoopt dat het sneller zou gaan.

Lief dat je er naar vraagt!
Sterkte Jas. Post onderweg naar je.

Hier ook gehavend na val bij C1000 eerder deze week. Hun fout/schuld, maar ga er niks mee doen al vond LL dat wel een goed idee.

Tweeling, dank voor je mailtje !
Cay, al nieuws over hoe haar de kuur van vandaag is gevallen?? Denk veel aan je/jullie. en mail je binnenkort nog.
Dee, je hebt mail!
quote:thee schreef op 11 maart 2010 @ 22:21:

Cay, al nieuws over hoe haar de kuur van vandaag is gevallen?? Denk veel aan je/jullie. en mail je binnenkort nog.Thee, vandaag wel opname, maar morgen echte start van de kuur. We noemen het al gekscherend dat mama voor het wasprogramma gaat. (vandaag aan infuus met vocht om nieren te spoelen, morgen tijdens kuur ook steeds spoelen en zaterdag nog infuus om te spoelen. _> Dus voorwas, hoofdwas en naspoelen )
Jee Thee, ook al gehavend , vertel wat heb je opgelopen?

Misschien toch iets van zeggen bij de C1000? Al was het maar om te voorkomen dat een ander ook gehavend raakt?

Ik zie trouwens niks in mijn beide mailboxen, je zit ook niet in de ongewenste post, misschien iets verkeerd gegaan met versturen?

Cay veel sterkte de komende tijd en super dat jullie toch zo'n humor er over kunnen hebben. (misschien niet helemaal goed omschreven, kan de goede woorden niet vinden maar hoop dat je begrijpt hoe ik het bedoel)
Freak, wat goed! Gefeliciteerd!!!!!

En Cay, wat een goed nieuws!!!

Wij zijn bezig met een ander huis (erbij), hier recht tegenover. Kunnen we de bedrijfjes naartoe verhuizen (en Zoon wil dan daar wel op kamers!). Maandag een gesprek bij de bank, en binnenkort het voorlopige koopcontract ondertekenen. En dan, mits we een passende financiering hebben, krijgen we ein-de-lijk wat meer ruimte hier in huis! Spannend!

O ja, ook spannend (maar niet leuk spannend): hier in de buurt is een 'stoffelijk overschot' gevonden.....Vanmiddag werd al het verkeer op dat weggetje aangehouden, met de vraag of ze gisteren rond die tijd daar ook reden, en of ze wat gezien hebben (vriend van ons werd ook aangehouden door de politie, met die vragen...)

Nou, dat was het wel weer, ik heb verder niet zoveel te melden . O ja, onze hond heeft sinds 3 dagen bedacht dat het wel grappig is om dingen aan te vreten. Zo heb ik 'm al 3 keer betrapt met de houten borstel van mijn dochter (ligt nu in de vuilnisbak, heeft ie helemaal weg zitten knagen), heeft ie een briefje voor de bank opgevreten (was best wel belangrijk, ivm huis), een recept voor kaasfondue heeft ie ook al weggeknaagd, en toen ik dacht dat ik alles wel buiten bereik had, begon ie aan de houten poten van mijn tafel te knagen....

Vanmiddag ben ik dus maar even naar de dierenwinkel gereden om flink wat knaagdingen te kopen!
Carlien, wat spannend jullie nieuwe huis voor erbij!

Oh bah een stoffelijk overschot, zal ongetwijfeld voor wat onrust in de buurt gezorgd hebben.

Ha en jullie hond, goed idee om wat te knagen kopen. Hahaha recepten en bankpapieren opeten dan is ie wel heel wanhopig.

Fijn dat het ietsje beter gaat Jas

En veel sterkte maar weer Cay

En Carlien.. lekkere hond zeg

En wat spannend van het huis.. ik ga duimen hoor!
Cay , gewéldig nieuws zeg!

En ook geweldig dat jij ook weer een beetje uit de voeten kan Jas!

Spannend van huis Carlien, meer ruimte lijkt me heerlijk, en ook wel lekker dat je niet meer bovenop je werk zit dan?! Kun je het lekker gescheiden houden.

Ik zou het ook even melden bij de C1000 Thee. Niet vanwege schadevergoeding ofzo, maar idd wat Jas zegt. Je hebt mail terug.
Goedemiddag!

Wat gaat een week toch snel, werken, oppassen en huis doen. Nu tijd tijd om weer eens langs te komen. De saunadag was heerlijk, dat gaan we vaker doen.

Vervelend dat het nog pijn doet, Jas. Hoop dat het genezen wat sneller gaat.

Carlien, ik hoop dat je hond zich op zijn knaagdingen gaat uitleven.

Nu nog even werken en dan heerlijk weekend!
Jasmine, weet niet of je dit op tijd leest en was ook niet de bedoeling te posten maar ff voor de zekerheid.

Ben je morgen (middag?) thuis? Ik heb iets verstuurd wat niet door brievenbus kan. Mocht je weggaan, dan misschien briefje van 'bezorg bij buren'...???
Thee, is goed dat je het zegt, de postbode is hier soms vroeg (soms laat) en in bed horen we alleen de bel van de voordeur, niet van de deur beneden behalve als ik alle deuren binnen opengooi.

Maar jee, iets dat niet door de brievenbus kan, je maakt me erg nieuwsgierig!

Oh en Carlien, als het goed is wordt morgen het beloofde pakket ook bij jou afgeleverd. Kon ook niet door de brievenbus.

Purple, wat heerlijk dat je saunadag zo fijn was!

*Zwaait naar iedereen*

Allemaal een heel fijn weekend!
Oh, leuk!!!

*gaat alvast bij de brievenbus liggen*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven