Lijf & Lijn alle pijlers

Welke produkten gebruik je van de Hema

21-09-2007 19:54 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er was hier volgens mij eerder ook een topic over, kan ik niet terugvinden. Ik zelf gebruik de dagcreme met dode zeemineralen, en ook het masker, heerlijk spul.

Groetjes Fleur
de wimperkrultang en de eyeliner in een potje gebruik ik en vind ik erg goed.
ik gebruik de deo (paarse fles) geweldige geur en niet op dieren getest.

en ik gebruik de shaper voor mijn haar. minstens zo goed als het dure spul van de kapper.

soms ook shampoo enzo als ik toevallig daar ben en het spulletje thuis op is.

oeh en ik gebruik de rookworsten telt dat ook?
oeh en de bronzing powder in de zomer...
Tampons...
De eyeliner is super! Verder ook de bronzing powder en de poederkwasten. Oogschaduw, verschillende bruintinten in 1 doosje. De wimperkrultang vind ik ook prettig. Vroeger hadden ze een glansspray waar ik fan van was maar die schijnt uit het assortiment te zijn. Oh, ik weet er nog 1: de getinte dagcreme!

Hmm, nu mis ik de HEMA.....ik woon momenteel in Utah, daar hebben ze veel, maar dit net niet ;)
lorelai wijzigde dit bericht op 21-09-2007 20:17
Reden: typefouten
% gewijzigd
rookworsten en wattenschijfjes. Oh en die lekkendetietencompressen voor zwangeren, en hydrofiele doeken. Oh zie nu dat t op de bjoetiepijlerT staat. Dan zul je dat wel niet bedoelen.Gaat het om bjoetieproducten misschien. Die gebruik ik niet van de Hema. Alleen wat hierboven staat,meer smaken heb ik niet.
Ik gebruik dat spul voor onder je oogschaduw te doen; zodat je niet van die vervelende lijntjes krijgt op je ooglid, als je zweet of het is gwoon heel warm

Verder gebruik ik ook de glansspray; volgens mij hebben ze m nog wel, iig bij mijn hema's wel!

En inderdaad vaak van die dingetjes die je dan koopt omdat ze op zijn en je er toch bent; wattenschijfjes, wattenstokjes, tampons enz. enz.

En: SOKKEN
die glansspray voor haar heb ik ook gebruikt toen mijn haar nog langer was. superspul
en dat leuke vrolijke ondergoed dat ze wel eens hebben in foute kleurencombi's en designs. blauw broekje met witte stippen en een roze kantrandje....
Dagcreme, mascara, oogschaduw, en ook wel eens kleding zoals basic truitjes wit en zwart met lange mouwen, en ondergoed ook wel eens
Ik gebruik ook die shaper voor je haar echt goed spul is dat en de wenkbrauwgel is ook erg goed.
Ik mis de HEMA ook!! Ik woon in Illinois, USA en dar hebben we de Target... maar dat is toch net even anders!

Wat neem ik iedere keer mee van de Hema?

rookworsten, blondspray, groene oogschaduw, en de reinigingsmelk..
Die goedkope dag en nacht creme in tube. (1,50) echt heerlijk spul!
Al jaren de oogmakeup-remover, wattenschijfjes, tissues, bodyscrub, wimperkrultang, lipgloss, oogschaduw, reinigingsgel en tonic voor normale/gecombineerde huid.
Ik ben helemaal enthousiast over de scrubcreme voor het gezicht van de HEMA. Echt heerlijk spul vind ik dat.
Hebben jullie even hier komt mijn lijstje van de Hema;

oogmake up- remover, watteschijfjes, tisseus, lipgloss, oogschawduw, oogschaduw kwastjes, poederkwast, reinigingsdoekjes ( deze voor het eerst gekocht, en niet zo lekker), blanke nagellak, nagellak remover en ook nog borstel, kam, haar elastiekjes, hemdjes, sokken, panty's, kaarsen en natuurlijk hema worsten.
Qua verzorgingsproducten: Make-up remover lotion, gezichtsscrub, gezichtswasgel, dagcreme, lipgloss, kokosscrub, glansspray (voor in je haar), gezichtsmaskers, eyeliner, allerlei douchespul, vanalles!

(ik vind totnutoe alleen de mascara helemaal niks...)

Ik ben dol op de HEMA!!!!
Just hand over the chocolate and nobody will get hurt.
Ehm ja dat is heel wat;

oogmake-up remover(die 2 fasen met lotion en olie,lijkt precies op die van l'oreal maar dus veel goedkoper),de lotion,bronzing powder,nagellak vind ik ook super,blijft echt lang zitten!

En verders;buiten het beautyspul;de rookworst,kaarsen;huishoudelijke dingetjes,fotolijstjes,prullaria voor in huis,...ohja heb van de afgelopen vakantie een fotoboek online besteld...echt super!

Voor mij geen gedoe meer met fotolijm enzo!
Veel kinderkleertjes en soms een BH. Verder ben ik over de kwaliteit van de gezichtsverzorging helemaal niet te spreken. Kreeg ik pukkels van.

Verder heb ik wel de eyeshadowbase, fotolijm, en jip&jannekebekers voor mijn kinderen. Zelf koop ik er nooit kleding. Het speelgoed was hier ook altijd snel kapot...
Zwarte maillots, haarschuim (strong), reinigingsmelk, metallic oogschaduwcreme, en contactlenzenvloeistof.

En de katjesdrop, die sinds een half jaar uit het assortiment is. K*t (jesdrop).
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Nou Verry Cherry, volgens mij heb je een gat in de markt gevonden:

k*tjesdrop!

Als dat niet verkoopt, dan weet ik het niet meer.
Gebruikt iemand de make-up remover pads? Ik vond de verpakking er zo leuk uitzien (en praktisch) maar heb niet enorm goede ervaringen met die van de etos... is dit wat?
De nachtcrème voor de vette huid vond ik enorm fijn. Kreeg ik echt een gladdere huid van. Maar grr... ze hebben de gezichtsverzorgingslijn 'verbeterd' en weg is mijn favoriete crèmepje! En wat er voor in de plaats is gekomen is natuurlijk stukken minder. Wat is dat zuur!
de zelfbruinende gel

de 45+serum voor de gezichtshuid

eyeliner

3 kleuren oogschaduw in een doosje

parelmoer kleurige nagelak

en de hemaworst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven