Good Luck
donderdag 11 maart 2010 om 15:23
Bridges, ik lees net hoe dé dag was. Wat heerlijk om te lezen!
Star, leuke opmerking van Ceetje met haar 100 en duizend speelgoed
Bam, lekker, een weekend eruit. Al eerder daar geweest?
Bridges, ik ga aankomende week naar 'terug naar de kust' hier in het filmhuis. Ben benieuwd, heb het nooit zo op Nederlandse films.
Enka, lekker dat het zo goed gaat met L.
Suus en Enka, met Tim gaat het prima, het bleef bij 1 dag. Ik weet niet waardoor hij veel huilde, ik zag vanochtend wel rood/bruin oorsmeer, misschien oorpijn gehad? Het blijft gissen, misschien had hij gewoon zijn dag net. Nu is hij weer helemaal vrolijk.
CD, voor Twan. Ik ben het ook wel eens met de opmerkingen.
Hel, wat leuk, dat schooluitje van Maatje.
Lianne heeft het over 'werkjes' op school. Als ze een werkje af heeft, krijgt ze een stip achter haar naam op het bord. Ze hebben het nu over de boerderij.
Mal, wat lees ik? Gespannen (.) (.). Heb je er ook een bepaald gevoel bij? Bij Tim wist ik zeker dat ik zwanger was.
Suus, Jeetje dus ook al lekker aan de werkjes/taakjes op school. Altijd leuk om zo'n goed rapport van je kind te krijgen
Meetje vannacht wel goed geslapen? Ik weet niet beter, Tim wordt nog steeds 1x in de nacht wakker.
Mamax, jippie! Wat fijn voor je paps!
Naatie, flinke snee, dat er een hechting in moest.
Lianne heeft morgen weer weeksluiting, leuk!
Schoonma had een gesprek met de cardioloog. De pompfunctie is niet goed. Als ze zich inspant, dan krijgt ze hartritmestoornissen. Ze heeft nu meer medicatie. Bloedvaten etc. zagen er goed uit.
Star, leuke opmerking van Ceetje met haar 100 en duizend speelgoed
Bam, lekker, een weekend eruit. Al eerder daar geweest?
Bridges, ik ga aankomende week naar 'terug naar de kust' hier in het filmhuis. Ben benieuwd, heb het nooit zo op Nederlandse films.
Enka, lekker dat het zo goed gaat met L.
Suus en Enka, met Tim gaat het prima, het bleef bij 1 dag. Ik weet niet waardoor hij veel huilde, ik zag vanochtend wel rood/bruin oorsmeer, misschien oorpijn gehad? Het blijft gissen, misschien had hij gewoon zijn dag net. Nu is hij weer helemaal vrolijk.
CD, voor Twan. Ik ben het ook wel eens met de opmerkingen.
Hel, wat leuk, dat schooluitje van Maatje.
Lianne heeft het over 'werkjes' op school. Als ze een werkje af heeft, krijgt ze een stip achter haar naam op het bord. Ze hebben het nu over de boerderij.
Mal, wat lees ik? Gespannen (.) (.). Heb je er ook een bepaald gevoel bij? Bij Tim wist ik zeker dat ik zwanger was.
Suus, Jeetje dus ook al lekker aan de werkjes/taakjes op school. Altijd leuk om zo'n goed rapport van je kind te krijgen
Meetje vannacht wel goed geslapen? Ik weet niet beter, Tim wordt nog steeds 1x in de nacht wakker.
Mamax, jippie! Wat fijn voor je paps!
Naatie, flinke snee, dat er een hechting in moest.
Lianne heeft morgen weer weeksluiting, leuk!
Schoonma had een gesprek met de cardioloog. De pompfunctie is niet goed. Als ze zich inspant, dan krijgt ze hartritmestoornissen. Ze heeft nu meer medicatie. Bloedvaten etc. zagen er goed uit.
donderdag 11 maart 2010 om 15:52
N.a.v. jullie zwemles verhalen eens gekeken. Zwemschool hier om de hoek (heb ik ook nog leren zwemmen, 100 jaar geleden ) kost voor 2 keer in de week 30 minuten 37.50 per maand. Andere zwemschool zit hier een kwartier fietsen vandaan, maar daarvan kan ik op de site niet vinden wat hij kost. Wat ik wel een voordeel vind is dat ze daar geen chloor in het water hebben, maar met een zoutdialyse werken en dat je daar ook af mag zwemmen. Bij die om de hoek kan dat niet, vroeger zwommen we in Maatjes bad af, geen idee of dat nog zo is.
donderdag 11 maart 2010 om 17:16
Oh Bam, jij vroeg nog over de bonen. Die kun je zo duur maken als je zelf wilt. Wij hebben nu bonen van Culinair Espresso, die kosten 22.90 euro per kg, maar bij de Hema bv verkopen ze ook bonen, die kosten volgens mij rond de 10 euro per kg. Het is ook net wat je lekker vind. Wat wel belangrijk is is dat je geen Douwe Egberts bonen gebruikt (werd ons tenminste afgeraden vanwege het feit dat ze wat vettig zijn, daar kan je machine sneller op stuk gaan.) Lavazza vonden wij ook lekker trouwens, die is net iets duurder dan die van de Hema.
donderdag 11 maart 2010 om 17:16
Okee Mamax, weten we dat ook weer Flauw.
Kokos, ik heb van de week Terug naar de Kust gekeken. Ik ben ook niet zo van de NL-se films maar vond deze erg goed. Goed geacteerd, vooral Linda de Mol (mens is gek, kan alles!), en ook mooi gefilmd. Ik snapte alleen de laatste 2 seconden van de film niet, dus mss kan jij opheldering geven. Heb je het boek ook gelezen? Veel plezier.
Kokos, ik heb van de week Terug naar de Kust gekeken. Ik ben ook niet zo van de NL-se films maar vond deze erg goed. Goed geacteerd, vooral Linda de Mol (mens is gek, kan alles!), en ook mooi gefilmd. Ik snapte alleen de laatste 2 seconden van de film niet, dus mss kan jij opheldering geven. Heb je het boek ook gelezen? Veel plezier.
donderdag 11 maart 2010 om 17:53
Muts ! Dat was mijn twijfel, ga ik om de hoek (goedkoper, dichterbij, maar met chloor en afzwemmen in ander bad), of ga ik verder weg (ws duurder, verder weg, maar afzwemmen in eigen bad en zoutdialyse). Waar zouden jullie dan voor kiezen?
Zo beter ?
Ik hou niet van koffie waar op gepoept is, hou het wel bij m'n eigen koffie .
Apparaat is trouwens een Saeco Odea Giro.
Zo beter ?
Ik hou niet van koffie waar op gepoept is, hou het wel bij m'n eigen koffie .
Apparaat is trouwens een Saeco Odea Giro.
donderdag 11 maart 2010 om 19:45
http://www.amberalertnederland.nl/Default.aspx?lang=nl
Amberalert is uitgegeven.
Ik knal het hier maar neer, beter 1x teveel gekeken dan te weinig.
Ik knal het hier maar neer, beter 1x teveel gekeken dan te weinig.
donderdag 11 maart 2010 om 19:48
Goed Bam!
Nou wij zijn naar zwager geweest vandaag, en als het goed is mag hij morgen naar huis. Hij moet toch herstellen van de schouderoperatie. Morgen krijgen ze eerst nog wel een gesprek voor ze naar huis gaan. We hebben even samen met neefje gegeten, waren zus en zwager ook even alleen. Was wel gezellig!
Nou wij zijn naar zwager geweest vandaag, en als het goed is mag hij morgen naar huis. Hij moet toch herstellen van de schouderoperatie. Morgen krijgen ze eerst nog wel een gesprek voor ze naar huis gaan. We hebben even samen met neefje gegeten, waren zus en zwager ook even alleen. Was wel gezellig!
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 11 maart 2010 om 19:55
Dat is wel lekker Mal, dat hij even naar huis kan, even bijkomen van alles.
Je neefje zal het ook wel leuk hebben gevonden. Naar de Mac geweest
Mamax: ohh ik zie nu al bomen door het bos niet meer, klinkt wel duur die bonen, maar doe je wel lang mee neem ik aan?
Had je voor mij die naam nog een keer van dat apparaat!~
Je neefje zal het ook wel leuk hebben gevonden. Naar de Mac geweest
Mamax: ohh ik zie nu al bomen door het bos niet meer, klinkt wel duur die bonen, maar doe je wel lang mee neem ik aan?
Had je voor mij die naam nog een keer van dat apparaat!~
donderdag 11 maart 2010 om 20:27
http://www.kieskeurig.nl/ ... giro_plus/reviews/263740/
donderdag 11 maart 2010 om 20:31
Even snel voordat WIDM begint.
Iedereen al druk met zwemlessen lees ik. (tenminste opgeven enzo) Dat heb ik nog niet gedaan. Dan mag ik eerst wel wat vaker naar zwembad. Tobias is het eerste half uur echt een watje.Durft niks. Als we naar huis gaan, begint hij het leuk te vinden!
Bam hoe is het met je koffie?
Suze, balen dat je meisje vannacht weer 2x kwam. Vandaag wel weer in ritme?
Kokos, doet Lianne het nog leuk op school?
Star, gaat het weer helemaal goed met Ceetje? En hoe is het met de overblijf?
Mhh.. doet wel zeer mn vinger. Beetje jammer.
Ga nu gauw naar ned 1 zappen.
tot zo
Iedereen al druk met zwemlessen lees ik. (tenminste opgeven enzo) Dat heb ik nog niet gedaan. Dan mag ik eerst wel wat vaker naar zwembad. Tobias is het eerste half uur echt een watje.Durft niks. Als we naar huis gaan, begint hij het leuk te vinden!
Bam hoe is het met je koffie?
Suze, balen dat je meisje vannacht weer 2x kwam. Vandaag wel weer in ritme?
Kokos, doet Lianne het nog leuk op school?
Star, gaat het weer helemaal goed met Ceetje? En hoe is het met de overblijf?
Mhh.. doet wel zeer mn vinger. Beetje jammer.
Ga nu gauw naar ned 1 zappen.
tot zo
donderdag 11 maart 2010 om 20:34
quote:bambino schreef op 11 maart 2010 @ 19:45:
Ik knal het hier maar neer, beter 1x teveel gekeken dan te weinig.Hè get....
Ik knal het hier maar neer, beter 1x teveel gekeken dan te weinig.Hè get....
donderdag 11 maart 2010 om 20:39
Ligt Bridge al met haar billen op het strand? Lekker zeg een beetje zon opdoen! Ben erg benieuwd hoe ze eruit zag.
Amaal is je bh al binnen? Wat nu als de maat niet goed is?
Jeetje Star wat een verhaal op hyves, sneu dat zulke dingen gebeuren he!
Handig die zwemles in 5 maanden. Maar krijgen ze dan 2 uur lang les... Houden ze dat wel vol? Hier geen waterrat, ja in het pierenbadje, dus ik wacht mooi tot hij 5 is.
Mamax als jullie gaan zwemmen ga je dan naar het chloorbad of het zoutbad? Het zou mij denk ik niet zoveel uitmaken, wat het makkelijkste is qua tijd denk ik. Waarom kunnen ze in dat ene bad niet afzwemmen?
Amaal is je bh al binnen? Wat nu als de maat niet goed is?
Jeetje Star wat een verhaal op hyves, sneu dat zulke dingen gebeuren he!
Handig die zwemles in 5 maanden. Maar krijgen ze dan 2 uur lang les... Houden ze dat wel vol? Hier geen waterrat, ja in het pierenbadje, dus ik wacht mooi tot hij 5 is.
Mamax als jullie gaan zwemmen ga je dan naar het chloorbad of het zoutbad? Het zou mij denk ik niet zoveel uitmaken, wat het makkelijkste is qua tijd denk ik. Waarom kunnen ze in dat ene bad niet afzwemmen?